Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Ricardo Ricco

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 09 feb 2011 12:48

Het lijkt mij dat hij al genoeg gestraft is met nierfalen. Dat is nogal wat.
Velgenfluisteraar

Florezido

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 09 feb 2011 12:49

Morph the Cat schreef:
GoodRiddance schreef:Als dit waar is, ben ik benieuwd naar de IQ test. Die jongen komt waarschijnlijk niet eens in de dubbele cijfers joh. Wat een malloot.


Dat is maar helemaal de vraag. Als zijn IQ gelijk loopt aan zijn hematocrietwaarde komt hij nog een heel eind.


Met een IQ tussen de 71 en 85 ben je nog altijd zwakbegaafd
;) en dat is een heel behoorlijk opgepepte Ht-waarde...
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 09 feb 2011 12:50

@ Dio; heeft hij nierfalen ja?

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 09 feb 2011 12:50

Misschien was het wel een poging tot zelfmoord. Getroffen door een enorm schuldgevoel, injecteerde hij de zak bloed (die eigenlijk bedoeld was voor tijdens de Giro) waarvan hij wist dat hij 'm vergeten was in de koelkast te leggen.
Al zwetend en bijna dood bereikte hij het ziekenhuis, waar zijn ex vriendin hem opwachtte, met zijn laatste restje adem zei hij 'sorry, voor alles wat ik je heb aangedaan'. Vol verbazing ging hij niet dood, maar Ricco leeft! Beter dan ooit, bewuster dan ooit. Over een maand geeft hij een persconferentie waarin hij verteld nu ECHT het licht te hebben gezien. Doping, dat nooit meer. Wat Ricco betreft mogen ze doping zondaars 10 jaar schorsen, ook Contador, die ouwe boef! Schande. Vanwege meewerken krijgt Ricco van het CONU geen levenslange schorsing, maar 50 jaar! Hij zal terug komen, beter dan ooit; met zijwieltjes.

dummy
Forum-lid
Berichten: 183
Lid geworden op: 19 jun 2007 12:42

dummy 09 feb 2011 13:09

Corniel schreef:Dát kan ik me dan weer wel voorstellen. Want ik zal eerlijk zijn: als een wereldtitel, grote ronde, of klassieker in mijn bereik zou liggen als ik aan de doping ging zou ik het gebruik ervan zeker overwegen. Helaas...

Eerlijk zijn en aan de doping gaan... klinkt dat niet wat tegenstrijdig? Hoe dan ook, jij zou dus dopinggebruik overwegen om een grote wedstrijd te kunnen winnen, en alles en iedereen in de maling nemen, net als de heer Ricco? Om even met je eigen woorden te spreken... Vind je jezelf dan ook niet een enorme eikel?

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37675
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 09 feb 2011 13:13

Je bent wel heel kortzichtig als je zo'n reactie plaatst.
Heel veel mensen roepen keihard dat ze nooooooooooit doping zouden overwegen, maar als je alle stiekeme twijfelaars een euro moest geven zou het verrekte hard gaan met je spaarcentjes....
Corniel geeft alleen aan dat bijna elke mens zwak is en op zijn minst er over na zou denken.
Less is bore

filihaan
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 sep 2009 17:07

filihaan 09 feb 2011 13:22

Geer schreef:Misschien was het wel een poging tot zelfmoord. Getroffen door een enorm schuldgevoel, injecteerde hij de zak bloed (die eigenlijk bedoeld was voor tijdens de Giro) waarvan hij wist dat hij 'm vergeten was in de koelkast te leggen.
Al zwetend en bijna dood bereikte hij het ziekenhuis, waar zijn ex vriendin hem opwachtte, met zijn laatste restje adem zei hij 'sorry, voor alles wat ik je heb aangedaan'. Vol verbazing ging hij niet dood, maar Ricco leeft! Beter dan ooit, bewuster dan ooit. Over een maand geeft hij een persconferentie waarin hij verteld nu ECHT het licht te hebben gezien. Doping, dat nooit meer. Wat Ricco betreft mogen ze doping zondaars 10 jaar schorsen, ook Contador, die ouwe boef! Schande. Vanwege meewerken krijgt Ricco van het CONU geen levenslange schorsing, maar 50 jaar! Hij zal terug komen, beter dan ooit; met zijwieltjes.


Haha, is wel een +10'tje waard!
http://twitter.com/Filihaan" onclick="window.open(this.href);return false;

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5693
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 09 feb 2011 13:50

Daniel1975 schreef:Je bent wel heel kortzichtig als je zo'n reactie plaatst.
Heel veel mensen roepen keihard dat ze nooooooooooit doping zouden overwegen, maar als je alle stiekeme twijfelaars een euro moest geven zou het verrekte hard gaan met je spaarcentjes....
Corniel geeft alleen aan dat bijna elke mens zwak is en op zijn minst er over na zou denken.


Je moet je even in de plaats stellen van een sporter: je wint bvb bijna alles in je jeugd, dus je hebt talent. Je stapt over naar de profs en kunt plots geen wedstrijd meer winnen. Je hoort en je wordt door anderen overtuigd dat je er niet enkel via training geraakt. Als je het lijstje van de de toppers in grote rondes overloopt : vindt maar iemand die niet in opspraak gekomen is.
Dus kun je twee dingen doen:
je blijft een meeloper en strijdt met ongelijke wapens omdat anderen niet eerlijk zijn en zich doperen en jij niet en je wordt dus bestolen van roem en misschien een hele hoop poen;
of
je dopeert je ook , je bent dus ook een bedrieger, maar strijdt met gelijke wapens en krijgt in feite waar je recht op hebt.
Laat ons veronderstellen dat LA met doping 7x de tour won tegen gedopeerden ( de top 10 zo goed als allemaal betrapt). Als hij zonder doping 10% minder was en dus geen enkele keer de tour had gewonnen is dit dan eerlijk?
En iemand die buiten de top 10 geeindigd is op zowat een uur is dit meestal die gaat met doping ook de tour niet winnen.
Versta me niet verkeerd, ik ben fel tegen doping en vind dat overtreders moeten gestraft worden maar overtuigd zijn dat ik het niet zou doen als ik moest bij de profs koersen?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 09 feb 2011 14:04

Ik las vanochtend in de Volkskrant, dat hij nierfalen heeft.

http://velonews.competitor.com/2011/02/ ... ure_159118
Velgenfluisteraar

Florezido

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 09 feb 2011 14:34

Maar hoe dan ook is Rico deze keer niet betrapt geweest tijdens controle.......
En dat er nu niemand komt vertellen dat het waarschijnlijk de eerste keer was dat hij terug dopeerde he?
Maw, controles waren , zijn (en blijven waarschijnlijk) een maat voor niets. geen enkele waarde hebben ze, het zijn deze gevallen die dat bewijzen.
jaja, onschuldig tot tegendeel bewezen, maar daar ga ik echt niet op wachten. ik heb twee keer getwijfeld aan schuld, afgaande op de reacties van de atleten, en dat waren Rutger Beke en Iljo Keisse.

lavsson
Forum-lid
Berichten: 538
Lid geworden op: 31 mei 2010 22:20

lavsson 09 feb 2011 15:03

Ik mocht hem altijd wel. Er gebeurde altijd wel wat als hij in de buurt was.
Jammer dat ie geschorst werd en jammer als ie nu niet meer terugkomt.
Ik had hem graag nog jaren lang de luis in de pels van het peloton willen zien zijn.

Lekker out of the ordinary. Weg met die eenheidsworst.

Het is een niet te onderschatten kwaliteit om zoveel bij je concurrenten los te maken dat ze nauwelijks hun hoofd koel kunnen houden als jij in de buurt bent. Ze raken afgeleid en gaan rare keuzes maken.

wcs
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 17 jul 2010 00:28

wcs 09 feb 2011 17:19

Filihaan schreef:
Geer schreef:Misschien was het wel een poging tot zelfmoord. Getroffen door een enorm schuldgevoel, injecteerde hij de zak bloed (die eigenlijk bedoeld was voor tijdens de Giro) waarvan hij wist dat hij 'm vergeten was in de koelkast te leggen.
Al zwetend en bijna dood bereikte hij het ziekenhuis, waar zijn ex vriendin hem opwachtte, met zijn laatste restje adem zei hij 'sorry, voor alles wat ik je heb aangedaan'. Vol verbazing ging hij niet dood, maar Ricco leeft! Beter dan ooit, bewuster dan ooit. Over een maand geeft hij een persconferentie waarin hij verteld nu ECHT het licht te hebben gezien. Doping, dat nooit meer. Wat Ricco betreft mogen ze doping zondaars 10 jaar schorsen, ook Contador, die ouwe boef! Schande. Vanwege meewerken krijgt Ricco van het CONU geen levenslange schorsing, maar 50 jaar! Hij zal terug komen, beter dan ooit; met zijwieltjes.


Haha, is wel een +10'tje waard!


whahahaaa... Ik voel een goed boek aankomen ;)
Beter langzaam naar boven als helemaal niet naar boven...

Plaats reactie