Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Ricardo Ricco

speedrider
Forum-lid
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 aug 2006 23:48

speedrider 15 mei 2011 02:07

chevalier schreef: Riccardo ricco wil weer fietsen en volgens sporza is hij met een ploeg aan het praten.


http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrenn ... icco_amore


Ricco denkt echt dat hij roomser als de paus is!!!!!!!!!!;)
Alles met meer dan twee wielen is overbodig!!!

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 15 mei 2011 11:59

Mijn voorspelling: binnen vijf jaar eindigt Ricco net als zijn twee voorbeelden: volgesnoven en dood in een hotelkamer.

HenH
Forum-lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:41
Locatie: Leeuwarden

HenH 15 mei 2011 12:45

W0uter schreef:Mijn voorspelling: binnen vijf jaar eindigt Ricco net als zijn twee voorbeelden: volgesnoven en dood in een hotelkamer.


Inderdaad. Dat hij binnenkort weer mag wielrennen betekend zijn dood.
Die jonge kent geen grens.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

Gebruikersavatar
bluebird
Forum-lid
Berichten: 652
Lid geworden op: 19 jul 2005 19:27
Locatie: huis in het bos

Gebruikersavatar bluebird 15 mei 2011 12:55

Laten we, voor de verandering, eens naar de feiten kijken:
1- Ricco is ontslagen 2- Ricco is niet geschorst
En dus gaat hij op zoek naar een ploeg, logisch toch.....

Dat de rest van de wereld hem een tikkende tijdbom vindt is gewoon subjectief. Het daadwerkelijke probleem is dus dat hij voorlopig niet aangepakt/vervolgd/geschorst wordt...... maar is dat Ricco's schuld? Dacht het niet.....
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
dinictus
Forum-lid
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 okt 2010 14:22

Gebruikersavatar dinictus 15 mei 2011 14:51

Dat hij ontslagen is en niet geschorst komt volgens mij omdat er niemand is die hem nu kan schorsen. Hij is nl niet in een wedstrijd gepakt. Of heb ik het verkeerd?
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.

fromberg
Forum-lid
Berichten: 91
Lid geworden op: 19 aug 2010 20:57

fromberg 15 mei 2011 15:59

Huh??? Je moet zo iemand toch niet in je ploeg willen?? Ik hoop en denk dat het hem ook niet lukt
Sensa cyclecross

dj
Forum-lid
Berichten: 174
Lid geworden op: 14 jan 2008 23:33

dj 15 mei 2011 16:07

ik zou het ook beter voor de sport vinden als ricardo een andere baan zoekt...

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 15 mei 2011 17:10

Dinictus schreef:Dat hij ontslagen is en niet geschorst komt volgens mij omdat er niemand is die hem nu kan schorsen. Hij is nl niet in een wedstrijd gepakt. Of heb ik het verkeerd?


Natuurlijk kan hij geschorst worden. De politie is op dit moment onderzoek aan het doen, dus er hangt Ricco zeker wel iets boven het hoofd.

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 16 mei 2011 01:55

Dinictus schreef:Dat hij ontslagen is en niet geschorst komt volgens mij omdat er niemand is die hem nu kan schorsen. Hij is nl niet in een wedstrijd gepakt. Of heb ik het verkeerd?


Er is nu slechts enkel de verdenking over een misgelopen bloedtransfusie, waardoor hij op de spoedeisende hulp belandde. Zoiets zal eerst met feiten gestoeld moeten worden. De bewering van die arts zal dan wel niet voldoende zijn. Gezien de tijd die nu verstreken is, lijkt 't me dat het daar nog niet echt van gekomen is. En ik betwijfel ik of het ook helemaal gaat lukken.
Misschien horen we zo rond de tijd van de Tour de France wel meer, want dat is natuurljk het ideale moment om weer te mogen lezen over de nieuwste onthullingen in de wielersport, en vooral over veel roddel en achterklap.

Dat hij nu weer wil koersen, tja, het ziet ernaar uit dat we van onze gifslang nog niet af zijn.

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 16 mei 2011 12:49

maakt eigenlijk niet veel uit. Als hij al terug begint is het in één of andere obscure ploeg die weet dat ze publiciteit gaan pakken met de teloorgang van Rico. Iemand die hem nu nog een contract aanbied is al minstens even erg als Rico zelf. Maar aangezien er niet zoiets bestaat als slechte reclame, zal er wel weer iemand klaarstaan met een contract.

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 16 mei 2011 16:54

Obscure ploeg vind ik te ver gaan, maar iets beters dan dit zal er waarschijnlijk ook niet inzitten. Toch wel jammer van zo'n talentvolle wielrenner eigenlijk. Een gebrek aan sturing en goede begeleiding in de voorgaande jaren is hier zeker debet aan.

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 16 mei 2011 17:05

Jan W.F. schreef:Obscure ploeg vind ik te ver gaan


ik niet :) integendeel, een ploeg die dit factotum aanneemt, maakt zichzelf ten schande, maar ik ga mezelf niet teveel herhalen.

Plaats reactie