Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Commentaar op commentaar

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 apr 2007 16:51

De misser van de heren toen T Dekker aansloot in de 2e groep was ook wel uitermate knullig. Hij rijdt bij iemand met een CSC shirtje achterop, er zit geen CSC in de kopgroep, dan moet er toch snel een belletje gaan rinkelen...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dogestyle
Forum-lid
Berichten: 512
Lid geworden op: 26 mei 2006 16:54

dogestyle 23 apr 2007 17:46

Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 23 April 2007
De misser van de heren toen T Dekker aansloot in de 2e groep was ook wel uitermate knullig. Hij rijdt bij iemand met een CSC shirtje achterop, er zit geen CSC in de kopgroep, dan moet er toch snel een belletje gaan rinkelen...


Hij werd bijna euforisch, Dekker zou de hele kopgroep wel even op een hoop rijden! ('oww wat knap, oww wat knap!') Helaas....

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 23 apr 2007 18:34

en 1 Zippwiel kost volgens Ducrot €3.200 ...

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27525
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 24 apr 2007 10:10

De materiaalkennis van de heren loopt ook de met de jaren achteruit. Vorig jaar beweerde Herbert nog dat in een trapas geen carbon mocht zitten, nu weer dat Zipp wiel van € 3200.-

fust
Forum-lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 16 sep 2004 16:47

fust 24 apr 2007 11:01

Ik weet niet of het hier thuishoort, het is eigenlijk meer 'commentaar op de regisseur' ipv op de commentatoren, maar hoe is het in hemelsnaam mogelijk de finish van de winnaar Schumacher te missen in de live uitzending???
In plaats van Schumacher bleven ze maar de nr2 in koers (Kessler, uiteindelijk nr. 4) in beeld houden. En ja, Astana heeft net als Gerolsteiner een lichtblauw shirt, maar dan nog.....
Of heb ik nou zitten slapen en vergis ik me....???

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27525
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 24 apr 2007 11:06

Volgens mij had Kroon over 3200 per set en Ducrot maakte er ineens per wiel van... 
Die reportage van Ducrot sloeg ook echt nergens op. Op zich heel leuk om een reportage over materiaal te maken, maar kom eens met wat concrete vragen (bijvoorbeeld verzetten), leg eens aan het publiek uit wat een SRM is (zat op de fiets van Schumacher die hij interviewde dus een mooiere gelegenheid was er niet). Laat eens zien wat een tube is. Vraag de mecaco's eens naar de voor en nadelen van hoge en lage velgen. Niet dit oppervlakkige gelul dat eigenlijk niets om handen had.
@ Fust: inderdaad! En Mart steeds maar roepen naar de regisseur "Martijn (Lindenberg), wat fantastisch dat je dit in beeld brengt".

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 24 apr 2007 23:44

Quoten: Origineel geplaatst door Fust op 24 April 2007


....In plaats van Schumacher bleven ze maar de nr2 in koers (Kessler, uiteindelijk nr. 4) in beeld houden. En ja, Astana heeft net als Gerolsteiner een lichtblauw shirt, maar dan nog.....Of heb ik nou zitten slapen en vergis ik me....???

De reporters hadden waarschijnlijk gehoopt dat Schumacher met zijn zgn. te-hoge verzet, op de Cauberg zou sneuvelen, in de waan van dat de kopgroep met daarin Valverde, Bettini, Boogerd en cons. de (tegen)aanval zou inzetten. Dat laatste gebeurde niet (ik vond de kopgroep te afwachtend, te laks?). Boogerd heeft weliswaar zijn best gedaan, maar was nochtans te afwachtend, zo van 'ach ja het is mijn laatste....', tenminste, zo bezie ik het.

supervrouw
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 apr 2007 16:54

supervrouw 25 apr 2007 19:39

Smeets oke. Moet wel vaak lachen om zijn zinnen vol bijwoorden en beschrijvingen. Lekker omslachtig.
Maar Sporza.. in dat mooie Vlaams:
'Die Cancellara, da's net een TGV... op de fiets!'
zie je het al voor je?

ijsbeer
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 apr 2007 14:21

ijsbeer 27 apr 2007 14:39

Ik kan niet naar Mart Smeets kijken zonder te walgen.
Wat een afschuwelijke, zelfingenomen kwal is dat. En een onsmakelijke viezerik bovendien. Ieder jaar in 'De avondtetappe' begint hij weer over dat 'wipje voor de wedstrijd' en seksuele suggestie die uitgaat van sommige van zijn vragen is weerzinwekkend, vooral als je dat veel te zware lijf van hem, die foute rode broek, die lelijke bordeelsluipers zonder sokken en die arrogante rotkop in beeld hebt.
En dat beeldende taalgebruik van hem? Gewoon een foefje, een aaneenrijging van steeds dezelfde clichés, iets waar hij na jarenlange ervaring natuurlijk zijn hand niet meer voor omdraait.
En ik vind zijn wielerkennis vrij beperkt. Ja, de Rabo's en de Quicksteps, die kent hij wel, maar verder denk ik weleens dat hij na, laten we zeggen Indurain, niets meer heeft bijgeleerd.
Kortom: Smeets, opdonderen!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37616
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 27 apr 2007 14:51

Namens het Moderatorteam een warm welkom IJsbeer.

Quote: Origineel geplaatst door ijsbeer op 27 April 2007
Ik kan niet naar Mart Smeets kijken zonder te walgen.........IKortom: Smeets, opdonderen!



Ook bedankt voor je eerste, opbouwende post op dit forum (hint-hint).
Less is bore

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27525
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 27 apr 2007 14:56

ijsbeer met jou kan ik praten! Wat mij betreft een geweldige eerste post, ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!

Plaats reactie