Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Commentaar op commentaar

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4691
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 03 nov 2020 19:28

Oeps, heb Schotte dit niet horen zeggen, er stond wel een artikel over in de krant in het voorjaar.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 07 nov 2020 16:59

Ducrot zonet dat de winst van Roglic in Luik-Bastenaken-Luik een 'cadeautje' was.

WTF.??? Alaphilippe maakte een gruwelijke fout zijn handjes te snel de lucht in te steken.

Niks cadeautje maar een gruwelijke inschattingsfout Alaphilippe.

Sukkel/droeftoeter Ducrot.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Aspide83
Forum-lid
Berichten: 728
Lid geworden op: 13 jul 2015 16:23

Aspide83 07 nov 2020 19:11

Ik vind die Ducrot ook niks....vind hem zo depressief

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 07 nov 2020 23:32

Van de belgische commentatoren staan Sven Nijs, Frank Hoste en Karl Van Niewerkerke aan de top.
Niet van dat storend gelul en zichzelf graag graag bezig horen en belangrijk vinden. Al heeft Karl dat weer wel in zijn presentaties van zijn wieler shows.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7966
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 08 nov 2020 01:59

Ik vond de combi José en Renaat toch echt wel een verademing deze Vuelta! Af en toe erg grappig en vooral niet dat ambetante van Wuyts! Vaker doen zo!!
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 08 nov 2020 12:38

Nu ik de "challenge" aan het kijken ben, Liselot Delcroix staat veruit bovenaan in die ranking. Een plezier om te horen en met enorme kennis (en weetjes) doorzicht in het wielergebeuren. TOP.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7966
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 08 nov 2020 18:22

Ik kan er niet goed naar luisteren. Een lange monoloog in een monotone onplezierige stem. Brrr! Wel veel leuke insides en veel koerskennis inderdaad.
Ik kon helaas niet Vos volgen op de NOS met haar co-commentaar maar die lijkt me net iets meer intonatie te hebben.
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3526
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 09 nov 2020 09:01

Zorro schreef: 07 nov 2020 16:59 Ducrot zonet dat de winst van Roglic in Luik-Bastenaken-Luik een 'cadeautje' was.

WTF.??? Alaphilippe maakte een gruwelijke fout zijn handjes te snel de lucht in te steken.

Niks cadeautje maar een gruwelijke inschattingsfout Alaphilippe.

Sukkel/droeftoeter Ducrot.
Nah, ik denk dat Ducrot bedoelt te zeggen dat Roglic heeft kunnen profiteren van een fout van Flippie. En dat deed ie superslim, maar als Flippie gewoon geen grootheidswaanzin had gehad, dan had Roglic natuurlijk nooit gewonnen. Dus in die context was het een (ongewild) cadeau van Flippie aan Roglic. Maar inderdaad, ik vind wel dat Ducrot Roglic daarmee een beetje tekort doet. Roglic was degene die doorging tot de streep.

Ik kan Ducrot wel waarderen. Vind de Herberts en Jorissen van de NOS beroerder. Die woordgrappen van die gasten, met name die Joris van de Berg, echt niet te doen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

RobertvD
Forum-lid
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 dec 2019 15:23

RobertvD 09 nov 2020 10:47

havana schreef: 02 nov 2020 09:40 Wuyts begon met de Vuelta en werd later vervangen door Schotte. Waarom?
Volgens mij zat Schotte de eerste week nog in Italie voor Giro (achtergrond) reportages.

el_loco
Forum-lid
Berichten: 969
Lid geworden op: 29 apr 2009 10:50

el_loco 09 nov 2020 10:59

Marianne Vos als commentator vond ik 3x niks trouwens. Erg veel respect voor haar als renster, maar een heel vervelend stemgeluid en accent. Roxanne Knetemann was stukken beter imho.

Off topic:
Alaphilippe werd gedeclasseerd, dus sowieso wint Roglic in Luik. Dat ie te vroeg begint met juichen is leuk voor het plaatje maar volkomen irrelevant voor de uitkomst.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3526
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 09 nov 2020 11:41

el_loco schreef: 09 nov 2020 10:59 Marianne Vos als commentator vond ik 3x niks trouwens. Erg veel respect voor haar als renster, maar een heel vervelend stemgeluid en accent. Roxanne Knetemann was stukken beter imho.

Off topic:
Alaphilippe werd gedeclasseerd, dus sowieso wint Roglic in Luik. Dat ie te vroeg begint met juichen is leuk voor het plaatje maar volkomen irrelevant voor de uitkomst.
Je hebt gelijk. Hij werd idd gedeklasseerd. Daar had ik inderdaad niet meer bij stilgestaan. Dus als ie gewonnen had van Roglic had het nog geen fluit uitgemaakt. Dus was het inderdaad geen cadeautje van Flipje. En idd, dan slaat de uitspraak van Ducrot nergens op.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

El Pistolero
Forum-lid
Berichten: 1671
Lid geworden op: 21 dec 2012 18:50

El Pistolero 09 nov 2020 12:47

rikkert schreef: 09 nov 2020 09:01 Ik kan Ducrot wel waarderen. Vind de Herberts en Jorissen van de NOS beroerder. Die woordgrappen van die gasten, met name die Joris van de Berg, echt niet te doen.
Ik ook, al ben ik het niet altijd met hem eens. Luister ook graag naar Ducrot zijn Podcast. Commentaar van Herbert en Joris daar kan ik dus echt niet tegen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.

Plaats reactie