Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Commentaar op commentaar

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27566
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 07 sep 2020 09:17

Zelden een commentator gezien die zoveel kritiek krijgt als Van den Berg. Zelfs Zijkstra is nog beter te pruimen dan Joris.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 07 sep 2020 09:21

Rivka en Danny een fijn duo bij de analyses. Danny zou inderdaad gewoon het tv commentaar moeten doen. Dat was altijd mijn reden om naar Eurosport te gaan. Kroon ook prima.
Hier gewoon NOS dus, ondanks Ducrot.
Less is bore

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7980
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 07 sep 2020 09:31

Dijkstra is wel te hebben vind ik. En in combi met Ducrot was het wel grappig die twee. Je moest alleen wel zelf heel goed opletten want zij misten heel wat belangrijke dingen tijdens de koers.

Vd Berg is mij te ambetant. Heel zelfverzekerd terwijl hij de plank af en toe finaal misslaat.

Wuyts ben in inmiddels ook spugbeu!! Die klets alleen maar door, luistert amper naar de Cauwer behalve als hij hem een van zijn totaal irrelevante vragen stelt.

Dus laveer ik nu maar tussen vrt en nos. Soort compromis

Eigenlijk zou je een dual stereo functie moeten hebben bij het wiellercommentaar. Wuyts op I en de Cauwer op II. Kun je I uitzetten en alleen II luisteren. De Cauwer herhaalt toch altijd eerst wat Wuyts zegt voor hij antwoord :)
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3528
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 07 sep 2020 09:36

Ik begon idd Ducrot en Dijkstra te waarderen. Missen wel eens wat maar vind het eigelijk wel leuk commentaar. Van den Berg ben ik niet kapot. Die flauwe woordgrappen, echt niet te doen. En ook wat Nelissen betreft draai een beetje bij, vond het echt een irritant mannetje maar heeft wel veel kennis, Dat is ook wel fijn. Dus als Dijkstra weer present is, ben ik tevreden over NOS.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

hopjes
Forum-lid
Berichten: 785
Lid geworden op: 31 dec 2015 11:26

hopjes 07 sep 2020 09:48

Enzzo schreef: 06 sep 2020 00:31 Precies egoterror van Kroon om te laten horen hoe goed hij wel niet weet wat er allemaal gaande is in koers....

Dat is geen commentaar geven, dat is jezelf moeten bewijzen. Triest geval!!
Hahaha Enzzo, jij maakt je steeds belachelijker in mijn ogen. Volgens mij is het laatste wat Karsten Kroon wil, zichzelf bewijzen.

Ik kijk nu naar de NOS (ondanks ducrot)
Belg is mij te zeurderig en te chauvinistisch.
Eurosport teveel reclame.

indobesar
Forum-lid
Berichten: 298
Lid geworden op: 27 jul 2015 13:22

indobesar 07 sep 2020 10:20

Voordeel van Eurosport is dat je audio kan aanpassen naar Engels. Dan krijg je erg prettig en kundig commentaar. De in-race analyse van bijv. Wiggens is interessant.

De reclame blokken zijn te frequent en beginnen te vervelen. Dan zijn de Belgen een prima alternatief.

Achtergrond info Eurosport: https://www.eurosport.com/cycling/tour- ... tory.shtml

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7980
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 07 sep 2020 10:25

hopjes schreef: 07 sep 2020 09:48 Hahaha Enzzo, jij maakt je steeds belachelijker in mijn ogen. Volgens mij is het laatste wat Karsten Kroon wil, zichzelf bewijzen.

Dat is nogal een uitspraak!! kun je die misschien eens wat onderbouwen? Of anders gewoon je houden bij het geven van je mening over de commentatoren ipv dit soort provocerende uitspraken te doen?!
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

hopjes
Forum-lid
Berichten: 785
Lid geworden op: 31 dec 2015 11:26

hopjes 07 sep 2020 10:50

Enzzo schreef: 07 sep 2020 10:25
hopjes schreef: 07 sep 2020 09:48 Hahaha Enzzo, jij maakt je steeds belachelijker in mijn ogen. Volgens mij is het laatste wat Karsten Kroon wil, zichzelf bewijzen.

Dat is nogal een uitspraak!! kun je die misschien eens wat onderbouwen? Of anders gewoon je houden bij het geven van je mening over de commentatoren ipv dit soort provocerende uitspraken te doen?!
Jazeker, mijn reactie was overigens n.a.v. deze post van jou ;
"Precies egoterror van Kroon om te laten horen hoe goed hij wel niet weet wat er allemaal gaande is in koers....
Dat is geen commentaar geven, dat is jezelf moeten bewijzen. Triest geval!!"

Ik ga je overigens niet vragen of jij jouw mening wil onderbouwen, daar ben ik niet (meer) in geinterresseert.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7980
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 07 sep 2020 11:12

Dan moet je dus ook niet reageren op mijn mening, en al helemaal niet op zo'n directe en persoonlijke wijze!
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3528
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 07 sep 2020 11:17

#doeslief
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

RobertvD
Forum-lid
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 dec 2019 15:23

RobertvD 07 sep 2020 12:02

Wuyts is ok als toeristische gids, maar wanneer het over "de koers" gaat begint hij snel vervelend betweterig te worden. Gelukkig is De Cauwer erbij met zijn ervaring als renner, en ploegleider.

Renaat "Ultimo Chilometro" Schotte samen met De Cauwer vind ik top.

NOS begin ik niet aan. Ducrot is te vervelend.

leon1
Forum-lid
Berichten: 3012
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 07 sep 2020 12:17

el_loco schreef: 07 sep 2020 09:16 Clement is inhoudelijk sterk, maar lult teveel imo, irritante stem ook.
+1 ik schakel over naar elk ander kanaal dat ik maar kan vinden als ik hem hoor.
Ride bikes, not tanks!

Plaats reactie