Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

ted038
Forum-lid
Berichten: 1489
Lid geworden op: 10 dec 2004 16:13
Locatie: Zwolle

ted038 08 mei 2007 13:07

Tja, zo kun je iedere sporter in iedere dicipline die bovengemiddeld presteert aan de schandpaal nagelen nog voordat er iets wezelijks bewezen is. (Zelfde geld voor iedere begeleider die bovengemiddeld presteert)
Rabobank staat toe dat Thomas Dekker begeleidt wordt door dr. C. , maar ik neem aan dat ze HEEL goed in de gaten houden hoe en wat er gebeurd.
Zover ik weet is Thomas ook niet betrokken bij het Fuentes gebeuren etc, dus krijgt Thiomas nog het voordeel van de twijfel.
Doe je dat niet en ga je ieder bovengemiddelde renner bij voorbaat verdenken/beschuldigen/zwartmaken, waarom zou je dan uberhaupt nog naar wielrennen kijken of er in geïnteresseerd zijn, anders dan ramptourisme of om te provoceren ?
EDIT : ben het dus met Robbebopper eens  (gelijktijdige posts van dezelfde strekking)

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 08 mei 2007 14:00

tuurlijk is Dekker een toptalent. Maar om met de 'grote' mannen mee te kunnen, moet hij met gelijke wapens strijden... of niet?
Wat de Rabo ploeg betreft, ik ken geen ploeg die meer doet voor een cleane sport (niet alleen zoals CSC een clean 'imago').
Dat hij niet betrokken is bij Fuentes is gewoon omdat hij nog te jong is om zich al met zware transfusiepraktijken in te laten. Hij is nu nog bezig om wedstrijdervaring op te doen, er wordt nog niet van hem verwacht dat hij moet winnen.
@ Ted038: ik maak niemand zwart. Behalve mijzelf . En Dekker zoekt zelf zijn dokters hee, niemand verplicht hem om met Checchini te werken. En het is geen ramptoerisme, want ramptoeristen komen NA de ramp, maar nog voor de ramp er is, ben ik al ter plaatste om te waarschuwen voor een mogelijke nieuwe ramp.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2318
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 08 mei 2007 14:00

Quote: Origineel geplaatst door de zwarten op 08 Mei 2007
Ik wil toch even de knuppel in het hoenderhok gooien. Basso bekent. Ullrich gepakt. Armstrong verdacht. En dan is Dekker automatisch van de goeie? Neen ik ben niet paranoia, en wil niet zwartgallig zijn.

Maar Dekker werkt wel zeer graag samen met checchini, en als je in google Checchini+doping ingeeft, dan heb je héél veel hits. En nu zullen er hier wel enkele grootmoedig de verdediging van Dekker op zich nemen. Maar Dekker weet goed genoeg dat hij veel aan Checchini te danken heeft, en zou hij Romandie gewonnen hebben zonder die dokter? Hij wil er alvast geen afstand van doen. Als Breukink in zijn tijd de boot gemist heeft, Dekker alvast niet! En diegenen die grootmoedig de verdediging van Basso opnamen, en van Ullrich (ik ook dacht ik), allemaal hebben ze moeten terugkrabbelen!

Als het adagium luidt: ''je kan niet winnen in een PT rittenwedstrijd zonder doping'', dan zit Dekker er ook aan.
[...]
De zwarten + doping... scoort toch zo'n 300 hits. Dus ook 'n tikkeltje verdacht?

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 08 mei 2007 14:39

Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 08 Mei 2007


De zwarten + doping... scoort toch zo'n 300 hits. Dus ook 'n tikkeltje verdacht?

ik kom zelfs aan 64000 met zwarten+doping, daar kan cecchini met zijn 11400 hits nog een puntje aan zuigen! Hou er rekening mee dat enkele hits net van dit forum komen
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 08 mei 2007 18:35

Niemand verdenkt graag zijn eigen idool....
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

campaioen
Forum-lid
Berichten: 477
Lid geworden op: 18 mar 2007 00:37

campaioen 08 mei 2007 21:08

slaat dat op de zwarten of op dekker?
no pain no gain

sepp
Forum-lid
Berichten: 424
Lid geworden op: 03 okt 2004 22:57

sepp 08 mei 2007 21:16

gilbert nog zo'n tallent.. in kleinere vorm
is bij de boloften als een gepakt .. en in de doofpot gestoekn in de go pass tijd
samen me wouter van mechelen enzo
 
 
 
avia cyclingteam

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 08 mei 2007 22:46

Uhh, Pardon?

briekco
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 06 jul 2006 22:39

briekco 09 mei 2007 12:15

Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 08 Mei 2007


gilbert nog zo'n tallent.. in kleinere vorm
is bij de boloften als een gepakt .. en in de doofpot gestoekn in de go pass tijd
samen me wouter van mechelen enzo
 
 
 

Doofpotje. Hij heeft een tijdje aan de kant gestaan.
http://lbl99.skynetblogs.be" onclick="window.open(this.href);return false;

pesah
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 mei 2006 02:47

pesah 09 mei 2007 16:18

Vergeet niet dat we NU in een heftige hetse zitten en dat iedereen wel op zijn tellen past mbt het gebruik van doping...Dit zou ook iets kunnen zeggen over het succes van Dekker de laatste tijd....

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 09 mei 2007 16:30

Mmm hopelijk heb je gelijk natuurlijk maar die spanjaarden die plots vliegen doen toch het tegendeel vermoeden.   Maar hopelijk komen we op dat punt dat het zodanig moeilijk wordt om door de mazen van het net te glippen dat het bijna geen zin meer heeft om het te proberen.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1786
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 09 mei 2007 18:19

 
Wat de verwachtingen van hem ook mogen zijn, het geeft weer hoop voor iedere nederlander die het wielrennen volgt, en daarmee een een extra toegevoegde waarde. Naar zijn zeggen heeft die nogal wat ambities, dat beloofd wat dus.  Ooit een Tour winnen, een droom van iedere ambitieuze wilerenner. Of dit gaat lukken? Er zijn er die vanuit een dal de top hebben bereikt, er zijn er ook die in de top zaten en in een dal terecht zijn gekomen. We zullen het zien.. Ik kijk er naar uit!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

Plaats reactie