Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

janom
Forum-lid
Berichten: 212
Lid geworden op: 30 okt 2004 20:53

janom 01 jul 2009 21:56

Jammer!!!

dat overdreven antidopinggedoe maakt de sport al jaren kapot!
Lijkt een beetje op die McCarty anti communisten hetze in de VS begin jaren 50!

Het interesseert me werkelijk geen ene bal of men gebruikt of niet! Ik wil sport zien!!
En niet dat zielige gedoe over vermeende dopingzondaren en hun cleane heilige tegenhangers. Maar goed, TD zal wel weer als een van de criminele uitzonderingen gezien worden die het niet kon laten, in tegenstelling tot de witte raaf Gesink!!! ;-)

Jammer ook dat de mensen, en velen hier ook, hun oren laten hangen naar de hypocriete houding van tegenwoordig tav doping...en TD nog ff stevig aanvallen.

Maar goed, ieder zijn mening, en hierbij de mijne...

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 01 jul 2009 22:46

Frigo schreef:
Robbebopper schreef:Nou, dat was het dan weer! Slotje er op? Of gaan we hier met z'n allen nou weer kilometers over volschrijven.
Ik wil er maar een ding over kwijt: JAMMER!


Hoezo slotje erop? Onderwerp heeft duidelijk nieuwswaarde waarop mensen willen reageren. Je bent dit topic zelf begonnen of vind je het alleen boeiend in geval van voorspoed voor TD...


Eigenlijk vind ik voorspoed wel leuker ja!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 01 jul 2009 22:47

Jan W.F. schreef:b.v. deze "Dopinglaboratoria zijn niet gericht op verbetering" De Tour de France is bijna een metafoor voor doping. En voor Klaas Faber de afspiegeling van een wereld waarin het schort aan zuivere wetenschap en deugdelijke regelgeving....


Als ik mezelf deskundige noem en me laat interviewen wordt mijn mening dan op eens een feit? Dat er zaken niet deugen ben ik best met de man eens, maar voor de rest slaat hij gewoon door. Het hele artikel vond ik een lachtertje, het begon al met de opsomming van wat hij allemaal wel niet was. In de laatste alinea van het artikel reageerde hij op iets wat iemand helemaal niet gezegd had... Van het artikel droop de frustatie van Faber af.

Iemand die z'n beroep wil maken van 't beschermen van pakhazen... Ik heb 't daar niet zo op.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

a.herrebout
Forum-lid
Berichten: 313
Lid geworden op: 16 dec 2007 13:51

a.herrebout 01 jul 2009 23:41

Kl*te, was fan...

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 01 jul 2009 23:45

Nou nou, die Thomas toch..... Dan bleek hij dus toch een valsspeler te zijn. Dan zal ik er weer niet ver naast gezeten hebben, toen ik hem vorige week een goede knecht noemde maar ook niet meer dan dat.

pipootje
Forum-lid
Berichten: 636
Lid geworden op: 24 nov 2006 23:20

pipootje 02 jul 2009 00:13

a.herrebout schreef:Kl*te, was fan...


ja inderdaad
misschien geven aanvullende feiten nog wat nuances en wordt het minder erg maar het voelt allemaal toch heel erg K
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 02 jul 2009 00:23

hoezo minder erg? betrapt is toch betrapt?

sjefjanssen
Forum-lid
Berichten: 450
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:44

sjefjanssen 02 jul 2009 00:28

Ik vind het diep en diep triest als het zo is.
Ook in dit geval moet zwaar gstraft worden al het waar is.

ted038
Forum-lid
Berichten: 1489
Lid geworden op: 10 dec 2004 16:13
Locatie: Zwolle

ted038 02 jul 2009 00:29

inderdaad, betrapt is betrapt, half betrapt bestaat niet in mijn ogen.

Misschien wordt bedoeld dat de B-staal weer een ander beeld kan laten zien ?

Zover ik begrepen heb, zit thomas nu in soort tussenfase, als B-staal schoon is, heeft men wettelijk toch niets en is hij in feite onschuldig ?

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27533
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 02 jul 2009 00:32

Het zal ongetwijfeld weer het begin zijn van een lange juridische strijd die net zo lang duurt als de schorsing. Over 2 jaar zal Dekker wel weer fietsen, hetzij met een dubieuze reputatie. Er is vast wel weer een Italiaanse ploeg zo gek om 'm aan te nemen.

Zo werkt het tegenwoordig in het wielrennen; gewoon glashard ontkennen en procederen tot je erbij neervalt. Wat mij betreft mogen ze direct beginnen bij het CAS en TAS, want dat is toch waar ze uiteindelijk bij uitkomen.

Met z'n allen moeten we toegeven dat dit nieuws natuurlijk niet helemaal uit de lucht kwam vallen. Roddels komen niet zo maar tot stand en ten tijde van het conflict met Rabo ging het gerucht al dat de bloedwaarden van TD toch niet helemaal zuiver op de graad waren. De contacten met de Italiaanse dopingdokter en de gebrekkige whearabouts zijn dan nog niet eens genoemd.

Zo zie je maar weer : waar rook is, is vuur en zeker bij iemand die (nog) niet eens behoort tot de echt Grote Meneren.

jappiex
Forum-lid
Berichten: 620
Lid geworden op: 20 mei 2007 12:44

jappiex 02 jul 2009 00:54

Het wrange is dat als iedereen clean zou zijn, TD een uitstekende renner zou zijn.

Plaats reactie