Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 15 nov 2016 21:14

Drama queen :roll:

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 15 nov 2016 21:20

litespeed schreef:Drama queen :roll:
Als je niet meer dan 2 woorden neer kunt plempen dan zegt en boeit me die aantijging helemaal niets.
Next!!
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Erik
Forum-lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 15 apr 2004 15:36
Locatie: Assen

Erik 15 nov 2016 21:23

Ik heb het interview niet gezien, want ik probeer zowel dwdd als TD en TZ zoveel mogelijk te vermijden. Aan de andere kant heb ik natuurlijk wel een mening naar aanleiding van wat ik er over lees en dat is dat TD onderhand wel een heel triest figuur is geworden als hij op deze manier de boel 'af moet sluiten'.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5891
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 15 nov 2016 21:28

Ik heb het boek inmiddels uit. In de epiloog laat Thuis nog een beetje wederhoor horen. De twee meest zwart gemaakt mannen (Boogerd en Hanegraaf) zijn het niet eens met de strekking van het verhaal. Ze kunnen zich niet vinden in het verhaal van Dekker. Er is dus op zijn minst wel een beetje journalistiek gedaan.
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 15 nov 2016 21:35

ik sluit me bij @zorro aan (alhoewel @litespeed TD best een drama queen mag noemen ;))
- heeft het noemen van namen van anderen nu echt zin (behalve als je deze in een proces zou noemen?) En, doorbreekt dit nu de Omerta?
- zonder het boek gelezen te hebben: al die anekdotes vind ik smeuïg maar voegen echt niets toe (ik geloof ook echt niet dat nu IEDEREEN aan de alcohol is en dames van plezier laat optrommelen (zie je bauke mollema dat al doen :D).
- is persoonlijk maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat Thijsje Zonneveld dit graag naar buiten wil brengen. (had veel liever een Nando Boers of een Edwin Winkels dit zien opschrijven)

Gebruikersavatar
Eddy Spaghetti
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 nov 2016 16:34
Locatie: Gem. Utrechtse Heuvelrug

Gebruikersavatar Eddy Spaghetti 15 nov 2016 21:49

Zorro schreef:Dit verhaal voegt niets toe
Dat doet het dus wel. Jij wist het, ik wist het, maar het grote publiek wist dit gewoon echt niet.

Ik sprak vandaag een ex-renner (niet bekend bij het grote publiek) en automatisch ging het natuurlijk over TD. Hij kwam als neo in dezelfde waanzin terecht als TD maar heeft exact de tegengestelde keuzes gemaakt. Gevolg, een carrière in de marge en een aan flarden geschoten jeugddroom. Hoe hij terug kijkt op zijn carrière? Best wel met een klotegevoel, wat een hoop mensen nooit echt begrepen. Wat logisch is, want ze hadden geen idee. Dat hebben ze nu wel.

Gebruikersavatar
beezer
Forum-lid
Berichten: 948
Lid geworden op: 15 jan 2008 20:04
Locatie: Assen

Gebruikersavatar beezer 15 nov 2016 22:04

Ik was fan van Thomas Dekker. En ben het in retrospectief nog steeds.
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

Gebruikersavatar
monsieurpinot
Moderator
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar monsieurpinot 15 nov 2016 22:07

Eddy Spaghetti schreef:
Zorro schreef:Dit verhaal voegt niets toe
Dat doet het dus wel. Jij wist het, ik wist het, maar het grote publiek wist dit gewoon echt niet.

Ik sprak vandaag een ex-renner (niet bekend bij het grote publiek) en automatisch ging het natuurlijk over TD. Hij kwam als neo in dezelfde waanzin terecht als TD maar heeft exact de tegengestelde keuzes gemaakt. Gevolg, een carrière in de marge en een aan flarden geschoten jeugddroom. Hoe hij terug kijkt op zijn carrière? Best wel met een klotegevoel, wat een hoop mensen nooit echt begrepen. Wat logisch is, want ze hadden geen idee. Dat hebben ze nu wel.
maar dat wisten we toch al wel? (zijn meerdere verhalen van bekend)

Gebruikersavatar
Eddy Spaghetti
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 nov 2016 16:34
Locatie: Gem. Utrechtse Heuvelrug

Gebruikersavatar Eddy Spaghetti 15 nov 2016 22:17

monsieurpinot schreef:
Eddy Spaghetti schreef:
Zorro schreef:Dit verhaal voegt niets toe
Dat doet het dus wel. Jij wist het, ik wist het, maar het grote publiek wist dit gewoon echt niet.

Ik sprak vandaag een ex-renner (niet bekend bij het grote publiek) en automatisch ging het natuurlijk over TD. Hij kwam als neo in dezelfde waanzin terecht als TD maar heeft exact de tegengestelde keuzes gemaakt. Gevolg, een carrière in de marge en een aan flarden geschoten jeugddroom. Hoe hij terug kijkt op zijn carrière? Best wel met een klotegevoel, wat een hoop mensen nooit echt begrepen. Wat logisch is, want ze hadden geen idee. Dat hebben ze nu wel.
maar dat wisten we toch al wel? (zijn meerdere verhalen van bekend)
Qua doping wel ja. Het overige, de jungle? De meeste mensen echt niet.

Keezx
Forum-lid HC
Berichten: 9745
Lid geworden op: 05 mar 2016 01:05

Keezx 15 nov 2016 23:19

Wie heeft het boek al gelezen?
Thomas' avonturen interesseren me niet zo maar wel wat hij over Laurens te Dam gezegd zou hebben.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Gebruikersavatar
NicoNB
Forum-lid
Berichten: 3235
Lid geworden op: 24 sep 2011 11:07

Gebruikersavatar NicoNB 15 nov 2016 23:25

Afbeelding

Met dank aan Fiets op Facebook. ;)
Laatst gewijzigd door NicoNB op 15 nov 2016 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
J.Edge87
Forum-lid
Berichten: 940
Lid geworden op: 21 jul 2015 12:57

Gebruikersavatar J.Edge87 15 nov 2016 23:29

Haha de Tank is toch een vent met humor hè
is het fietsen aan het her-ontdekken

Plaats reactie