Nieuw van Alba Optics, speciaal voor vrouwen: Delta Lei
Het Italiaanse Alba Optics kennen we al een...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Edwin01 schreef:campa=super schreef:Natuurlijk mag je vragen waarom ik tegen dit topic ben.
Kort gezegd, puur uit principe.
Ca. 22 jaar geleden is in Alphen aan de Rijn iemand overleden door het gebruik van dubieuze producten en dan ook nog gebruikt op een verkeerde manier.
Als je zoiets van dichtbij meemaakt kun je mijn standpunt misschien beter begrijpen.
Voor mij is het gebruik van alcohol in het verkeer een zelfde ( loze ) discussie, gewoon niet doen en daarmee is voor mij de kous af.
Puur bottom line gezien heb je natuurlijk gewoon gelijk. Als iedereen het op die manier zou bekijken, dan zou iedere discussie overbodig moeten zijn.
Helaas, niet iedereen denkt er zo over. Het probleem is er (net als het alcohol in verkeer-probleem) en het dient daarom m.i. wel besproken te worden.
SpEric schreef: Ik lees met veel vermaak deze topics, maar meer dat een opsomming van persberichten is het niet samen met iemands waardeoordeel erover. Niemand die echt weet wat er speelt, wat er gebeurd en wat er omgaat in die wereld, komt hier even vertellen hoe het zit.
Dus tot die tijd ... niet doen !
Livio Livius schreef:SpEric schreef: Ik lees met veel vermaak deze topics, maar meer dat een opsomming van persberichten is het niet samen met iemands waardeoordeel erover. Niemand die echt weet wat er speelt, wat er gebeurd en wat er omgaat in die wereld, komt hier even vertellen hoe het zit.
Dan is de vraag zijn er onder de forum leden ex-prof renners die het (kunnen) weten en daarover willen en kunnen vertellen. En indien ze het niet willen vertellen waarom niet. Al hoewel ik me wel kan indenken waarom niet (negatieve publiciteit, misschien gevolgen voor prive en werk?).
SpEric schreef: Toch wel een mooi quote in deze :
Elk oordeel voor het Laatste Oordeel is een vooroordeel.
SpEric schreef:Livio Livius schreef:SpEric schreef: Ik lees met veel vermaak deze topics, maar meer dat een opsomming van persberichten is het niet samen met iemands waardeoordeel erover. Niemand die echt weet wat er speelt, wat er gebeurd en wat er omgaat in die wereld, komt hier even vertellen hoe het zit.
Dan is de vraag zijn er onder de forum leden ex-prof renners die het (kunnen) weten en daarover willen en kunnen vertellen. En indien ze het niet willen vertellen waarom niet. Al hoewel ik me wel kan indenken waarom niet (negatieve publiciteit, misschien gevolgen voor prive en werk?).
Zijn die er ? ((ex)prof)renners ?
Hier ?
Toch wel een mooi quote in deze :
Elk oordeel voor het Laatste Oordeel is een vooroordeel.
Gebruikers op dit forum: bakboord1