Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het dopingtopic 2.0

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 18 mar 2013 13:20

Daar heb je al antwoord op gekregen. Lees mijn vorige bericht nog maar eens terug. Dat ik nu zou zeggen wat jij al die tijd al zegt is natuurlijk onzin, maar dat weet je best.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
dinictus
Forum-lid
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 okt 2010 14:22

Gebruikersavatar dinictus 18 mar 2013 13:27

Worden jullie nou niet eens moe van jezelf met dat constante gekibbel? Om de 3 post staat er weer een sneer en dat gaat over en weer....jullie lijken wel een stelletje wijven.
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2724
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 18 mar 2013 13:30

fiedoo schreef:
mrcoffee schreef: Dat Boonen geen doorzettingsvermogen heeft kun je Ibarguren nauwelijks verwijten ;)
Met een snuifje cocaine en wat speed moest hij toch wel terug op zijn fiets te krijgen zijn :mrgreen:
LOL :D
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2724
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 18 mar 2013 13:46

Op "Het is koers" een opsomming van de Vlaamse dagbladen over het vermeende cortisonen gebruik van Gilbert.

http://hetiskoers.nl/2013/philippe-gilb ... e-kranten/
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 18 mar 2013 14:18

timo2.0 schreef:Daar heb je al antwoord op gekregen. Lees mijn vorige bericht nog maar eens terug. Dat ik nu zou zeggen wat jij al die tijd al zegt is natuurlijk onzin, maar dat weet je best.
'k ga hierna keer echt niet meer antwoorden want 't begint mij ook serieus te vervelen , dus nog 1 keer:
Jij hebt altijd naar Boonens jaar 2011 gerefereerd ( gekwetst + ziek) om het verschil tussen zijn prestaties van 2011 en 2012 te kunnen wijten aan ibarguren en constant invloed van de ziektes of kwetsuren van Boonen te negeren;
hoe weet je welke ploegen "proper" fietsen en welke niet?
je werkt fragmentarisch: de stukken ( vooral prestaties in sommige jaren) die jouw stelling onderschrijven gebruik je, andere die je stellingen zouden ondergraven zwijg je over of negeer je.
Nog steeds geen afdoend antwoord betreffende prestaties gisteren betreffende ciolek, Gilbert , Boonen, Cavendish en Chavanel. Ciolek ( niet gekwetst!) met Ibarguren presteert niks, zonder Ibarguren en bingo. Hou nu toch eens op met wielrennen te herleiden tot "Ja dokter, nee dokter".
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 18 mar 2013 14:22

Er kan altijd maar een renner winnen, Fiedoo. Dus als er 10 renners geprepareerd rondrijden, zullen er sowieso 9 geprepareerde renners niet winnen. Daar is volgens mij geen speld tussen te krijgen. ;) Overigens eindigden Cavendish en Chavanel gewoon netjes in de top 10. Boonen stapte af, omdat hij het koersverloop door de neutralisatie oneerlijk vond.

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 18 mar 2013 14:56

elefantino schreef: Boonen stapte af, omdat hij het koersverloop door de neutralisatie oneerlijk vond.
zie `wielrennen 2013` :D
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 18 mar 2013 15:19

De naam Ibarguren klinkt overigens op zich zelf toch ook als een medicament. 3x daags een Ibarguur.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 18 mar 2013 15:22

fiedoo schreef:
timo2.0 schreef:Daar heb je al antwoord op gekregen. Lees mijn vorige bericht nog maar eens terug. Dat ik nu zou zeggen wat jij al die tijd al zegt is natuurlijk onzin, maar dat weet je best.
'k ga hierna keer echt niet meer antwoorden want 't begint mij ook serieus te vervelen , dus nog 1 keer:
Jij hebt altijd naar Boonens jaar 2011 gerefereerd ( gekwetst + ziek) om het verschil tussen zijn prestaties van 2011 en 2012 te kunnen wijten aan ibarguren en constant invloed van de ziektes of kwetsuren van Boonen te negeren;
hoe weet je welke ploegen "proper" fietsen en welke niet?
je werkt fragmentarisch: de stukken ( vooral prestaties in sommige jaren) die jouw stelling onderschrijven gebruik je, andere die je stellingen zouden ondergraven zwijg je over of negeer je.
Nog steeds geen afdoend antwoord betreffende prestaties gisteren betreffende ciolek, Gilbert , Boonen, Cavendish en Chavanel. Ciolek ( niet gekwetst!) met Ibarguren presteert niks, zonder Ibarguren en bingo. Hou nu toch eens op met wielrennen te herleiden tot "Ja dokter, nee dokter".
Je legt mij zoveel woorden in de mond terwijl ik al meerdere malen een veel genuanceerdere mening heb opgeschreven, waar wil je dat ik begin met het corrigeren van wat je hierboven als mijn mening opvoert? Dat ik niet naar Boonen's jaar 2011 verwijs maar naar de prestaties van de hele QS ploeg in 2010 en 2011 vergeleken met de jaren tot en met 2009 en daarna 2012?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 18 mar 2013 15:24

flores schreef:De naam Ibarguren klinkt overigens op zich zelf toch ook als een medicament. 3x daags een Ibarguur.
Tweemaal daags een Ibuprofennetje en voor het slapengaan nog twee Ibargurennetjes en dan ben je morgen weer helemaal het mannetje ;)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 18 mar 2013 15:24

De chips en cola mogen weer komen. 8-)
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2724
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 18 mar 2013 15:29

fiedoo schreef: Hou nu toch eens op met wielrennen te herleiden tot "Ja dokter, nee dokter".
Get real. Dat is de realiteit! Zo ergens eind jaren 80 is het speelveld helemaal veranderd. Don't shoot the messenger...
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Plaats reactie