Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het dopingtopic 2.0

teamorange
Forum-lid
Berichten: 269
Lid geworden op: 25 nov 2007 17:38
Locatie: Schoten (B)

teamorange 12 mar 2013 19:56

Gastheerg schreef:
mao schreef:
+1
Lesje voor de moraal ridders.
Flauwe kul en een soort van klasse justitie. Ricco moet afgevoerd worden als crimineel en onze nationale knuffelbeer die 15 jaar de boel belazerd moeten we sparen.

Ik voel me ook helemaal niet aangesproken of ik structureel en bewust de boel belazer. En wat is er mis met een moraalridder?
Wat krijgt die Boogie Boy toch veel aandacht zég...deze overgepromoveerde wielertoerist , daar ligt toch niemand nog van wakker en zijn kop zal hopelijk ook niet meer op TV te zien zijn.
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 12 mar 2013 20:14

walterg schreef:Ik kan redelijk Engels praten en lezen, maar is het nodig om zoveel tekst in het Engels te plaatsen? Of hebben we ook forumleden uit het VK of de VS?
Vertaal jij het dan even?

Wat het interview van Porte betreft: Het is een riedeltje dat ik te vaak eerder heb gehoord bij een zekere Amerikaanse wielerploeg (periode 1999-2005) :roll: . Harder trainen dan de rest, wetenschappelijke benadering, nooit positief, volgens de regels, etc. etc. En iedereen staat erbij en kijkt er naar. Triest dat deze mooie sport verder naar de kloten wordt geholpen. Het in dienst hebben van Leinders alleen al zou genoeg moeten zijn geweest om dat geboefte een WT-licentie te weigeren.

Gebruikersavatar
vantheman
Forum-lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 29 aug 2009 14:29
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar vantheman 12 mar 2013 21:17

Dopingarts Fuentes gaat 'alles' onthullen in boek: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Spo ... llen.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

huibm
Forum-lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 02 jan 2011 18:30

huibm 13 mar 2013 07:58

ben ondertussen wat sceptische als hij zegt, alles uit de doeken doen. Denk eigenlijk gelijk al, wat bedoelt hij nou, alles wat hij kwijt wil en waar hij aan gelinkt kan worden. of ECHT alles?
Be Blessed with my bik

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 13 mar 2013 08:25

Intussen in het voetbal: Barcelona - Milan: 4-0.
In de krant: "die van Barca hielden er een verschroeiend tempo op na"
Ik kijk uit naar het boek van Fuentes!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 13 mar 2013 09:17

Pat McQuaid Heeft echt een gigantische plaat voor de kop... Hoe kan je nou met droge ogen beweren dat Armstrong een inidividueel geval is en dat de sport er geen schade van geleden heeft?
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 13 mar 2013 09:25

Karl66 schreef:Pat McQuaid Heeft echt een gigantische plaat voor de kop... Hoe kan je nou met droge ogen beweren dat Armstrong een inidividueel geval is en dat de sport er geen schade van geleden heeft?
Move along! There's nothing to see here!

Onbegrijpelijk dat McQuaid zoiets met droge ogen kan beweren.... Wat een clown. Maar wat wil je, hij is uit hetzelfde hout gesneden als dat andere boterhoofd Hein Verbruggen.
Het is toch wel schandalig ook.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
tieky
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 13 aug 2010 13:08
Locatie: Breda

Gebruikersavatar tieky 13 mar 2013 09:32

de zwarten schreef:Intussen in het voetbal: Barcelona - Milan: 4-0.
In de krant: "die van Barca hielden er een verschroeiend tempo op na"
Ik kijk uit naar het boek van Fuentes!
Was exact hetzelfde wat ik dacht. En dan wordt er nog steeds met droge ogen beweerd dat alleen het wielrennen een groot dopingprobleem heeft. Ik hoop echt dat Fuentes meer dan alleen over wielrennen gaat schrijven.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 13 mar 2013 09:49

"Ze moeten naar iconen van nu kijken. We hebben briljante atleten als Mark Cavendish en Bradley Wiggins die als rolmodel kunnen fungeren."
Waarschijnlijk moet je ook echt kind zijn om hier momenteel onvoorwaardelijk in te kunnen geloven........ :(

Maar die man is in elk geval kinds aan het worden met zulke uitspraken. Die doet de sport bijna nog meer schade dan de doping zelf.
Less is bore

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 13 mar 2013 09:55

ivm doping in voetbal, als je daar de reacties op fora leest ivm mogelijke doping...
Ze zijn daar meer dan 20 jaar achter en de ontkenningsfase is nog lang niet over!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 13 mar 2013 10:16

daniel1975 schreef:"Ze moeten naar iconen van nu kijken. We hebben briljante atleten als Mark Cavendish en Bradley Wiggins die als rolmodel kunnen fungeren."
Waarschijnlijk moet je ook echt kind zijn om hier momenteel onvoorwaardelijk in te kunnen geloven........ :(

Maar die man is in elk geval kinds aan het worden met zulke uitspraken. Die doet de sport bijna nog meer schade dan de doping zelf.
Wiggins als rolmodel... :lol:

Zolang de UCI bestaat uit maffioso en halve garen zal er sowieso niets veranderen.

roodhoofd
Forum-lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 07 feb 2009 02:25

roodhoofd 13 mar 2013 11:29

Volgens mij wordt het boek van Fuentes vooral interessant als hij veroordeeld wordt... dan heeft hij niets meer te verliezen.
Als hij bij de huidige rechtzaak vrijuit gaat, zal zijn boek ons dan niet willen doen geloven dat hij alleen maar vitaminen en adviezen verkocht, en een treurig slachtoffer is van een heksenjacht waarin een aantal rancuneuze wielrenners in juridische problemen hem beschuldigd hebben van praktijken waar de eerzame dokter zich nooit mee heeft ingelaten?!

Poeh, wat een lange zin. Had net wat cortisonen in de typevingers gespoten ;-)

Plaats reactie