Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het dopingtopic 2.0

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 03 mar 2011 13:23

pantani schreef:idd....in dit moet ik u echt bijtreden,want deze topsporters nemen evenveel als de "normale:p" wielrenner.
als je ziet hoe die staan te springen en 3uur erna nog even snel en hard stel ik me vragen!
en die nadal zen ene arm al gezien?...zware betekingen bij zne...


Ik wil niet beweren dat ze doping neemt ( zonder bewijzen geen beschuldigingen voor mij) en dit er een gevolg van is maar wel dat de reacties van de pers niet erg objectief blijken te zijn.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

deboefvanparma
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 okt 2007 14:49

deboefvanparma 03 mar 2011 19:01

Serena Williams. Amerikaanse. Gedreven ouders met tennis-zus als voorbeeld. Schathemelrijk. De Hulk onder de dames. Je staat stil en je denkt na: Bloedklonter, op jonge leeftijd hoort er niets te klonteren. Enfin, in goede handen want het wordt onderzocht.
Hoeft niets te betekenen, maar kan opeens veel betekenen. Vraag het aan Ricco.
Je mijmert wat (wie mijmert er nog tegenwoordig?) en je vraagt je af welke olympische sporten zijn er nog brandschoon? Hand in het vuur en zo. Ik kan er ff niet opkomen.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 03 mar 2011 19:13

fiedoo schreef:Bericht in de krant: Serena williams werd opgenomen in het ziekenhuis met bloedklonter.
Klein artikeltje in de krant, geen link naar doping (moet ook van mij niet) maar hoeveel blz waren dat er geweest als het een wielrenner zou geweest zijn in hetzelfde geval?


Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik kan mij goed voorstellen dat de pro wielrenner
en het wielrennen als zodanig, met zulk nieuws weer volop in de kritiek zou staan.

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 03 mar 2011 19:19

de boef van parma schreef:...Je mijmert wat (wie mijmert er nog tegenwoordig?)

ik mijmer niet meer; ik pieker altijd
de boef van parma schreef:en je vraagt je af welke olympische sporten zijn er nog brandschoon? Hand in het vuur en zo. Ik kan er ff niet opkomen.

hmmmmm,.... ik denk dat kleiduiven schieten nog schoon is. Daarnaast durf voor geen enkele renner die ooit de tour heeft gewonnen mijm hand in het vuur te steken. Waar sport is, is bedrog.
Live fast; die young. mijn blog

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 03 mar 2011 20:05

rob74 schreef:
de boef van parma schreef:...Je mijmert wat (wie mijmert er nog tegenwoordig?)

ik mijmer niet meer; ik pieker altijd
de boef van parma schreef:en je vraagt je af welke olympische sporten zijn er nog brandschoon? Hand in het vuur en zo. Ik kan er ff niet opkomen.

hmmmmm,.... ik denk dat kleiduiven schieten nog schoon is. Daarnaast durf voor geen enkele renner die ooit de tour heeft gewonnen mijm hand in het vuur te steken. Waar sport is, is bedrog.


is die duif dan ook nof "clean":p
en er is een nieuwe dopingzaak!(na deze week 3chilenen,nu ook DE franse wielerbelofte!)
il magnifico

deboefvanparma
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 okt 2007 14:49

deboefvanparma 04 mar 2011 00:11

De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2724
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 08 mar 2011 14:49

Briljant! Dat zo'n crimineel gewoon weer aan het werk kan, onbegrijpelijk...
Sporza.be schreef:"Dopingdokter" Eufemiano Fuentes is door de Spaanse derdeklasser Las Palmas aangetrokken om de medische staf te leiden.


Belga Sinds 2006 hangt er zware dopinggeur rond Fuentes, die eerst als spil van de zaak-Puerto werd beschouwd en onlangs ook genoemd werd in de zaak-Galgo. Dat belette de leiding van Las Palmas niet om de Spanjaard aan boord te trekken.

Fuentes krijgt een functie in de technische staf van de club uit Gran Canaria, maar hij zal zich enkel met de medische begeleiding bezighouden. Hij heeft ook nog een huisartsenpraktijk.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

dirkjan
Forum-lid
Berichten: 159
Lid geworden op: 29 mar 2010 17:57

dirkjan 08 mar 2011 17:41


simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 08 mar 2011 22:11

mrcoffee schreef:Briljant! Dat zo'n crimineel gewoon weer aan het werk kan, onbegrijpelijk...
Sporza.be schreef:"Dopingdokter" Eufemiano Fuentes is door de Spaanse derdeklasser Las Palmas aangetrokken om de medische staf te leiden.


Belga Sinds 2006 hangt er zware dopinggeur rond Fuentes, die eerst als spil van de zaak-Puerto werd beschouwd en onlangs ook genoemd werd in de zaak-Galgo. Dat belette de leiding van Las Palmas niet om de Spanjaard aan boord te trekken.

Fuentes krijgt een functie in de technische staf van de club uit Gran Canaria, maar hij zal zich enkel met de medische begeleiding bezighouden. Hij heeft ook nog een huisartsenpraktijk.


Het is misschien wel hooghartigheid of overmoed van de club.
Wie durft een voetbalclub (aan)(af) te vallen.
Die hoort vaak bij een stad of streek.
En wordt dus vaak politiek beschermt,zeker in het zuiden van Europa.
Het is veel gemakkelijker om een individuele renner aan te pakken.
En anders sneuvelt er hooguit een sponsor.
Zij is ook tegen

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 09 mar 2011 08:02

Kijk maar naar "de lijst": daar zijn ook nog steeds niet alle namen van bekend.
Less is bore

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 09 mar 2011 16:16

dirk jan schreef:http://www.cyclingnews.com/news/pellizo ... -for-sport

pellizotti toch geschorst


en nu ook gestopt....jammer....Ik zag hem graag fietsen..... klik
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

dario
Forum-lid
Berichten: 3819
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 10 mar 2011 11:17

Spijtig, inderdaad... Ook al omdat de bewijslast tegen hem blijkbaar (althans luidens het CONI, dat doorgaans toch niet mals is op dit gebied) toch nogal dunnetjes zou zijn?
Ik weet het allemaal niet, maar ik zal hem ook wel missen in het peloton.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Plaats reactie