Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tommeke tommeke...... (dommeke dommeke)

erich
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 mei 2006 17:02

erich 10 jun 2008 10:43


Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 10 jun 2008 10:44

Maar er maar Dommeke Dommeke van...
Less is bore

erich
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 mei 2006 17:02

erich 10 jun 2008 10:46

Ja, dat lijkt me een goede suggestie. Ongelofelijk. Hoe dom kun je zijn met de controles die ze tegenwoordig uitvoeren.

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 10 jun 2008 10:53

Ongelooflijk,ongelooflijk!En weer slaagt Pantani de bal raak!Weer had hij het al zo een lange tijd voorspelt en.......had toen ook gezegt dat ik wist dat hij aan de Coke zat,maar dat kon niet he......Je ziet wel!(En dit is zo al een paar jaar hoor!)
En mij maar afbreken,want ik ben tegen de sport.....ben echt eens benieuwd wat voor een excuus de meeste nu weer hebben;Zo van,is tog buiten competitie of Coke mag tog,?Maar hij zal er niet zo rap vanaf komen...
En nu even iets anders:En Vanoppen?Krijgt hij geen schade vergoeding ofzo?Want overal zwart gemaakt omdat EINDELIJK iemand de naam Boonen ivm met Dope probeerde te brengen!
Al goed dat het eruit aan het gaan is he?-BTW er volgen er nog(En heb ik het over de Coke-affaire)
il magnifico

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 10 jun 2008 10:54

Ongelooflijk. Veel te hard rijden, daarmee het leven van anderen op het spel zetten, dat ook nog eens meer dan een keer doen, en als klap op de vuurpeil cocaine gebruiken... Als topsporter, die zou moeten weten dat je extreem goed voor je lichaam moet zorgen. En hij rijgt de overwinningen ook al niet aaneen (zoals jaren geleden).

Maar ja, je kunt er verder niets over zeggen he. Laat Tommeke maar sportief antwoorden door te laten zien hoe goed hij kan rijden in de TOUR. Zal hij nodig hebben.

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 10 jun 2008 10:57

TOUR?OOk eens schorsen verdomme!En een sanctie voor Quickstep en Lefevre-Want die doen daar o zo hypocriet over en dat het bij hun niet gebeurd.
Hoop dat hij nu eens zen grote smoel over andere houd?
il magnifico

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 10 jun 2008 11:00

En nog ff dit;Weet dat ik mss wat schrijf fouten maak,af-en toe vuil woord erin en mss wat onduidelijk,maar met wat goede wil is het wel degelijk te lezen,dus ff daar bij blijven?
En al wie me steeds afbreekt,je ziet dat ik niet zever!
(Weet nog iets van Tommeke,ivm met sex,maar hoop dat dat nooit uitkomt voor hem,want schande zou te groot zijn!)
il magnifico

furk
Forum-lid
Berichten: 164
Lid geworden op: 29 aug 2007 20:14

furk 10 jun 2008 11:09

De affaire met de 16-jarige dochter van Leo van Vliet geuigde ook al niet van veel klasse. Oke dat was een schone dame en daar heeft hij netjes 2 jaar op gewacht:

"Er hing altijd al een zekere spanning tussen ons, maar ze was toen nog maar 14 jaar. Dat is wel erg jong"

Iemand die cocaine gebruikt/dealt, veel te hard rijdt, waarschijnlijk met een stuk in zijn kraag en zijn vriendin dumpt voor een 16-jarige 'Bre3zah', lijkt het niet zo op te hebben met regeltjes en fatsoen. Tel daar de prestaties van het voorjaar bij op en menigeen zal gelijk aan doping denken. Ik hoop dat het slechts bij deze genotsmiddelen blijft.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 10 jun 2008 11:12

pantani schreef:En nog ff dit;Weet dat ik mss wat schrijf fouten maak,af-en toe vuil woord erin en mss wat onduidelijk,maar met wat goede wil is het wel degelijk te lezen,dus ff daar bij blijven?
En al wie me steeds afbreekt,je ziet dat ik niet zever!
(Weet nog iets van Tommeke,ivm met sex,maar hoop dat dat nooit uitkomt voor hem,want schande zou te groot zijn!)


Pantani, als je weet dat je posts niet kloppen qua schrijffouten en taalgebruik dan zou het je sieren als je er ook zelf even naar kijkt voordat je op de "plaat" knop drukt.
Less is bore

Gebruikersavatar
edwin01
Forum-lid
Berichten: 1777
Lid geworden op: 25 mei 2006 17:02

Gebruikersavatar edwin01 10 jun 2008 11:19

Sorry pantani, maar ik ben echt 5 minuten bezig om je posts te ontcijferen..... ik ga ze maar overslaan.....

Weer on topic. Ik heb toch sterk de indruk dat dit soort vergrijpen onder het gewone strafrecht valt; drugsgebruik, vermeende handel, rijden onder invloed, zware verkeersovertredingen. Ik hoop dat we geen 2e VDB krijgen.....

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 10 jun 2008 11:23

*ignores pantani*

Met cocaïnegebruik, komt Dommecke Dommecke wel een een fraai lijstje: Maradona, Hingis en natuurlijk Vandenbroucke.

Hij heeft niet in strijd met het dopingreglement gehandeld (niet in competitie), maar ik verwacht dat hij wel een behoorlijke straf/sanctie van zijn ploeg tegemoed kan zien.

En zo niet, ach, hij heeft er toch vooral zichzelf mee denk ik. (En hij is nu defintief ideale schoonzoon af bij onze zuiderburen natuurlijk)

Plaats reactie