Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Lance Armstrong begint weer met fietsen

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 09 sep 2008 01:59

Laat maar komen, dan jammerlijk mislukken en vervolgens gepakt worden op gebruik. Armstrong is geen liefhebber, hij is een calculerende machtswellusteling.

Hij geniet van de aandacht die hij krijgt, van de siddering die er door de ASO gaat als hij 'dreigt' weer op de fiets te stappen. Hij is samen met Bruyneel, ook al zo'n rekenaar, een goede adviseur voor Astana.

Mogelijk dat dit voor de ASO wel weer genoeg reden is om Astana in 2009 andermaal uit de Tour te weren...
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 09 sep 2008 02:17

Als hij mee zou doen, zie ik hem de Tour ook nog winnen. Hij heeft net als ik tv gekeken de afgelopen jaren en waarschijnlijk geconcludeerd dat het allemaal minuten langzamer gaat dan in zijn toptijd. Op de Menchov-Vuelta manier: Hoogstens anderhalf a twee minuutjes, maar wel zonder problemen. Ik zou het allemaal prachtig vinden, alleen.. Ik vind hem zo'n ongelooflijke lul.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 09 sep 2008 02:22

Briljante actie als 'ie zou winnen!

Denk niet dat hij betrapt zal worden trouwens, als ie wist dat dat risico er was zou 'ie niet meedoen.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

bassie10
Forum-lid
Berichten: 271
Lid geworden op: 10 jun 2005 18:03

bassie10 09 sep 2008 08:21

En hoe meer mensen zich eraan ergeren dat ie terug komt, hoe mooier ik het vind!!
diessens fietserke

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27460
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 09 sep 2008 11:12

Mijn voorspelling: hij gaat geen potten breken.

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 09 sep 2008 11:23

bassie10 schreef:En hoe meer mensen zich eraan ergeren dat ie terug komt, hoe mooier ik het vind!!


Ben eens benieuwd hoe mooi jij het nog vind als ie volgend jaar de tour wint en Robert Gesink 2e wordt.....;)
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 09 sep 2008 11:34

Ik weet het niet, maar als ik 1 vd renners zou zijn die nu voor eigen kans mag rijden (vooral Contador!) dan zou ik behoorlijk pissed zijn als ik dan opeens weer in dienst van de heer Armstrong zou moeten gaan rijden. Ben benieuwd of Bruyneel er weer zo'n united front van kan maken als in de US Postal/Discovery tijd, of dat er intern gelazer komt.

max8450
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 23 mei 2004 23:50

max8450 09 sep 2008 11:39

Als hij terugkomt zal hij 'clean' rijden.
Als hij faalt, kan hij het op de leeftijd en de lange onderbreking steken. Geen paard overboord.
Als hij een heel goed resultaat haalt, kan hij zijn bewijs leveren dat hij altijd 'clean' reed, hoewel ik er geen bal van geloof.
Hopelijk vind hij een nieuw lief om wat mee te spelen en blijft hij waar hij is.

siemert1971
Forum-lid
Berichten: 241
Lid geworden op: 15 nov 2007 16:14

siemert1971 09 sep 2008 12:26

Ik vind wel dat hij hier tekort wordt gedaan, gezien zijn uitzonderlijke prestaties. `Bv Op zijn 21 ste wereldkampioen worden...en als je de moeite neemt om zijn carriere te volgen kon/kun je zien dat ie steeds beter werd, maar werd een beetje ziek... En later liet ie in de bergen de rest (Pantani incluis die helemaal vol zat..) achter als beginnelingen. Over tijdritten hoef ik verder niets te zeggen, dan alleen de proloog van 2005 voor de geest te halen.
Laat in Nederland het fietsland bij uitstek maar eens zo'n arrogant getalenteerde zak opstaan, die bovendien ook zo presteert.
Ik hoop het van harte!!!

Groeten

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 09 sep 2008 12:47

havana schreef:Mijn voorspelling: hij gaat geen potten breken.


Mijn voorspelling: het is allemaal een dikke vette hoax, alle media praten elkaar na. Binnen een uur hadden alle media het nieuws. Vandaag gaan ze eens checken of het eigenlijk wel klopt wat ze klakkeloos overgeschreven hebben, en wordt alles weer afgezwakt.

cyclingnews.com meld al dat Astana ontkent.

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 09 sep 2008 13:10

W0uter schreef:Mijn voorspelling: het is allemaal een dikke vette hoax (..)
Dat dacht ik nu ook. Het is een beetje als in de schaakwereld (die ken ik toevallig een beetje): daar is decenia lang gespeculeerd (met name door veësvanianen) over de terugkeer van Bobby Fischer. Je zou bijna zeggen: gelukkig is ie nu dood.

Ook over de terugkeer van Gary Kasparov wordt veel gefluisterd...

Mensen die de absolute top gehaald hebben en zijn gestopt komen alleen terug als ze er zeker van zijn dat ze weer de top halen. Dat gaat Lance niet lukken: ergo, dit is een hoax...

edwinfe
Forum-lid
Berichten: 445
Lid geworden op: 17 okt 2005 00:03
Locatie: Pijnacker

edwinfe 09 sep 2008 13:19

Ik weet niet of iemand erover gehad heeft maar zoals iedereen weet Had Lance Teelbalkanker en die zijn dus verwijderd. De teelballen maken het testosteron aan, het mannelijke geslachtshormoon dat instaat voor de zaadcelontwikkeling en de ontwikkeling van de geslachtskenmerken (beharing, spieren, stemwisseling). Lance krijgt dus dit toegedient. Ik heb mij laten vertellen dat na een zware inspanning de testosteronspiegel daalt en dus effect heeft op het herstel.Ik weet niet hoe vaak bv lance Testosteron mag toedienen. Het zal gelijk zijn met de gemiddelde waarde die mannen voorkomt, maar ik denk dat die daling er niet in meegenomen wordt als hij bv elke dag een dosis mag toedienen.

Plaats reactie