Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het Grote Hummeltje Topic

lars94
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 20 aug 2008 20:14

lars94 20 jul 2009 23:15

perik schreef: De tweede keer dacht ik: wat doet hij zichzelf aan? Maar nu is het een kunstje geworden: gelijk lossen en dan de hele dag alleen rijden

Hij kan er toch ook niks aan doen dat hij gelost wordt?

erikvandermaat
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 jul 2009 01:25
Contact

erikvandermaat 20 jul 2009 23:24

Overigens staat van Hummel wel als beste Nederlander genoteerd voor de groene trui. Plaatsje 24.
Ook ik ben gek van fietsen: http://www.erikvandermaat.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

lars94
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 20 aug 2008 20:14

lars94 20 jul 2009 23:27

Erik van der Maat schreef:Overigens staat van Hummel wel als beste Nederlander genoteerd voor de groene trui. Plaatsje 24.
+1

superb11
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:46

superb11 20 jul 2009 23:31

We zullen de komende dagen zien of dat net voor de bezemwagen binnenkomen echt een kunstje is (dan is ie een verdomd goede acteur!!!) of dat ie echt niet beter kan (dan verdiend ie alle respect).
Hij kiest er in ieder geval voor om strijdend ten onder te gaan. Dat spreekt aan en verdient respect.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5735
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 20 jul 2009 23:37

perik schreef:....De tweede keer dacht ik: wat doet hij zichzelf aan? Maar nu is het een kunstje geworden: gelijk lossen en dan de hele dag alleen rijden, net op tijd binnen komen en dan direct een interview geven dat het zooo zwaar was en dat hij GVD geknokt had en hoe onmenselijk kapot hij wel niet zit......


Als jij hier beweert dat hij expres 190 km alleen gaat rijden krijg ik alleen maar meer respect voor hem.

En natuurlijk heb ik bewondering voor die knechten die met hun laatste krachten hun kopman naar boven brengen, maar zij kunnen daarna bijna lopend de etappe afmaken want er is tijd genoeg over.

em
Forum-lid
Berichten: 1337
Lid geworden op: 12 aug 2008 14:22
Locatie: Den Haag

em 20 jul 2009 23:46

Ik heb vroeger gefietscrosst (bmx) en als je dan een keer was gevallen dan moest ik toch de hele baan afrijden en mocht ik niet uitstappen van mijn trainer en mijn ouders. Of het nou kwalificatie was of de finale maakte niets uit. Hoe teleurgesteld ik ook was dat ik gevallen was, het geklap van het publiek wanneer je toch in je eentje de hele baan af aan het rijden was maakte op dat moment toch een heel klein beetje goed.

Ik hoop dat Kenny morgen in de bus mee kan komen en het dit keer niet zo moeilijk zal hebben. Als hij wederom alleen zal rijden dan hoop ik dat hij op tijd binnen gaat komen. Mocht blijken dat hij het niet zal gaan halen dan zal ik pas echt respect hebben voor hem als hij de rit dan toch uitrijdt, dat zou pas karakter zijn.

Kom op Kenny..!!

michaelvg
Forum-lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 30 mei 2007 21:33

michaelvg 20 jul 2009 23:47

Het is mischien een rare vergelijking maar Petacchi hield z'n poten stil als hij wist dat hij niet zou winnen en werd dan 4e ofzo.
Van Hummel knokt teminste om zo in Parijs aan te komen geweldig!
Hulde voor profs die zo blijven knokken om toch de streep te halen!
http://michaelvanginneken.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 21 jul 2009 07:32

Hoe zou het hem vandaag vergaan? Story continues?

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 21 jul 2009 10:40

fizik schreef:Hoe zou het hem vandaag vergaan? Story continues?


Vandaag zie ik het wel goed komen. Wel twee bergen, maar ook evel dalen, dat kan hij redelijk. In ieder geval verwacht ik dat de absolute verschillen kleiner zullen zijn.

Morgen kan wel eens zijn laatste etappe zijn...

(ik hoop het niet overigens)

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 21 jul 2009 10:43

Hoe zouden de prestaties van Kenny zijn tov de beste Cyclorijders, ondanks dat hij voor geen meter kan klimmen?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

21st-century
Forum-lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 aug 2007 18:36

21st-century 21 jul 2009 12:28

mrcoffee schreef:Hoe zouden de prestaties van Kenny zijn tov de beste Cyclorijders, ondanks dat hij voor geen meter kan klimmen?


Als je ziet dat Kenny na 190 km solo rijden toch nog een gemiddelde heeft staan van ruim 37 km/u dan denk ik dat de beste cyclorijders hem er zeker niet zomaar af rijden. Zeker weten doe ik dat niet. Eigenlijk zou Kenny de marmotte eens moeten rijden om zich te meten met deze mannen :D

In het profpeleton kan hij inderdaad voor geen meter klimmen maar de allerslechtste klimmer (en ik zeg niet dat Kenny dat is) fietst nog meer dan behoorlijk naar boven hoor.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie