Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Lekker uit de wind

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 19 sep 2009 01:29

Flores schreef:Haat bumperklevers.

Buzz schreef:Haat renners die bumperklevers haten.

ZorroI schreef:
Buzz schreef:Haat renners die bumperklevers haten.


+1

superrose schreef:
Flores schreef:Haat bumperklevers.


whahhaaa hey waar fiets je dit weekend?

Blijkbaar een gevoelige spaak geraakt met een woordspeling.
Ach ja...
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2328
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 19 sep 2009 11:55

Flores schreef:
Flores schreef:Haat bumperklevers.

Buzz schreef:Haat renners die bumperklevers haten.

ZorroI schreef:
Buzz schreef:Haat renners die bumperklevers haten.


+1

superrose schreef:
Flores schreef:Haat bumperklevers.


whahhaaa hey waar fiets je dit weekend?

Blijkbaar een gevoelige spaak geraakt met een woordspeling.
Ach ja...

Reacties op een ludieke woordspeling letterlijk nemen? Zou ik niet doen, hoor.

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 19 sep 2009 23:43

huh, hij maakte toch een grapje?
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

joshua
Forum-lid
Berichten: 233
Lid geworden op: 06 apr 2006 12:34

joshua 19 sep 2009 23:44

Aangezien ik puur voor mijn plezier fiets heb ik er geen moeite mee als mensen in mijn wiel zitten. Als ze niet overnemen ga ik er maar vanuit dat ze het niet kunnen, en als ze na een tijdje als een idioot alleen doorfietsen dan boeit me dat ook eigenlijk niet zoveel, dan fiets ik gewoon lekker alleen door. Is me overigens nog niet vaak overkomen, meestal krijg je een 'dankjewel' als iemand die een tijdje in je wiel heeft gezeten een afslag pakt. Eigenlijk vind ik het wel een gezellig idee als er iemand achter je fietst ook al wordt er niet gesproken (maar mischien is dat raar?!).
Als ik bij iemand aanhaak probeer ik wel altijd kop over kop te gaan fietsen, en als ik dat niet kan, dan geef ik altijd aan dat ze maar gewoon door moeten fietsen zonder mij.
Een keer mee gemaakt dat ik op de MTB in het wiel van een wielrenner zat die me er koste wat het kost af zou gaan fietsen, hij bleef maar versnellen en achterom kijken. Heb om hem te zieken (slecht, ik weet het) nog een tijdje met hem mee gefietst en heb hem toen maar laten gaan (zijn tempo zakte overigens meteen weer toen ik uit zijn wiel was).

globeskater
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 01 sep 2009 16:07

globeskater 21 sep 2009 12:45

ik sluit af en toe aan bij een groepje dat net iets harder fietst dan ik doe en probeer dan in het wiel te blijven hangen, omdat ze hogere snelheid dan mij rijden, zou ik gewoon de kop niet over kunnen nemen, maar blijf het wel leuk vinden om proberen het bij te houden..

laatst was het wel erg mooi dat ik beetje zoekend aan fietsen was, wist de weg niet goed en moest nodig naar huis want werd bijna donker.. komt er een man van een fietsgroep voorbij die roept aanhaken ofzoiets.. eigenlijk ging die veels te hard, maar hij bleek ook naar Breda te moeten, heb mijzelf kapot getrapt om in zijn wiel te blijven alleen viaduct op lukte dat niet, hij wachtte daarna en vroeg vlak voor Breda of ik de weg wist, want hij moest andere kant op.. kop overnemen ging absoluut niet lukken want heb mijzelf kapot gereden om hem bij te houden.. maar vind dat wel leuk fietsen!

als anderen in mijn wiel gaan hangen moeten ze lekker zelf weten, een babbeltje onderweg vind ik wel gezellig, vroeger hing ik zelf altijd bij mijn vader in het wiel, maar merk dat ik nu ik meer alleen rijd een stuk sterker ben geworden en ook makkelijker kopwerk doe!
http://globeskater.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

jorisb
Forum-lid
Berichten: 1279
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:56

jorisb 21 sep 2009 13:40

Grappig, de eerste 2 jaar dat ik begon met fietsen reed ik ook achter mijn vader, inmiddels is het andersom als we samen trainen. Rijden we allebei in D1, ik op kop en hij in mijn wiel uit de wind :)

campasuper
Forum-lid
Berichten: 1925
Lid geworden op: 04 jun 2006 18:59

campasuper 21 sep 2009 18:24

Wat zou ik graag met mijn vader in mijn wiel een rondje gaan fietsen.
Helaas, maar dit gaat niet meer lukken ...
Ik zal jullie de details besparen.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders

shellie
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 mei 2009 15:44

shellie 21 sep 2009 19:26

Denk dat veel mensen zo begonnen zijn, ik ook. Nu alleen nog met korte hersteltraininkjes want hij gaat niet meer zo snel. Niet erg, want hij maakt nog wel ritjes van 1 a 2 uur in zijn eigen tempo, en dat met bijna 70.

Verder, terug naar het onderwerp. Had laatst ook zo een plakker achter me terwijl ik een rondje aan het trainen was en onderweg nog even naar de ronde van berkel wilde kijken. Stuk tegenwind, manneke sluit aan en blijft plakken. Op zich niet erg, maar ik had wel even zin een een praatje, dus kijk een paar maal vragend om, en probeer een gesprek te beginnen, manneke blijft in zijn opzetstuurtje liggen, en kijkt me verder niet aan. Nou ja, ook goed dacht ik. Kom in berkel aan en deze gast blijft me volgen door het dorp. Ik denk, wat vreemd, maar hij zal ook wel willen kijken. Nee hoor, nadat we bij het parkoers aankwamen en ik langs de hekken naar de start reed en daar stopte, had ie door dat ik even naar de koers wilde kijken en reed ie stoicijns weg... Kon er alleen maar om lachen..

gamiel
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 14 sep 2006 01:02

gamiel 21 sep 2009 19:39

Wat te doen als je een wieltjeszuiger weg wil hebben? Gewoon een flinke scheet laten....
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.

sirbas
Forum-lid
Berichten: 452
Lid geworden op: 11 jun 2007 15:21

sirbas 21 sep 2009 23:31

Mammie doet de was nog bij jou? ;)

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 21 sep 2009 23:54

gamiel schreef:Wat te doen als je een wieltjeszuiger weg wil hebben? Gewoon een flinke scheet laten....


In je witte broek?
Zij is ook tegen

robbey
Forum-lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 12 aug 2006 14:06

robbey 22 sep 2009 00:06

Waar ik me sterk aan irriteer is wanneer je op verre afstand iemand voor je ziet rijden, door het snelheidsverschil nader je 'm snel. Ik bljf dan altijd gewoon m'n eigen snelheid houden en blijft zo iemand dan de hele tijd in je wiel hangen, dan verwacht ik minimaal overnemen danwel aangeven dat ie net kan aanklampen.

nietwaar?

Plaats reactie