Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Go !!Johnny Hoogerland

eelcoz

eelcoz 18 sep 2009 13:46

voermanb schreef:
C a s r a n schreef:
Amclassic-fan schreef:Dat hele gedoe met die testosteron waardes die niet deugde was toen hij als junior bij Rabobank reed. Hij is nooit geschorst voor die test, dat 't op eens lichaams eigen bleek te zijn vind ik maar een vaag verhaal. Hij heeft er wel een bijnaam aan overgehouden Johny Testosteronny.

Van horen zeggen, was hij in zijn jongere jaren behoorlijk onhandelbaar voor de begeleiding.



Nou, het gaat toch niet alleen over die test. Van ex-ploegmaten van hem die ploegstages deelden hoor je alleen maar verhalen dan dat die jongen -vrij vergelijkbaar met Bruylandts- op het dégoutante af over weinig andere zaken praatte dan pharmaceutische spulletjes, en idd daarnaast bleek zijn testosteron-gehalte nogal hoog te zijn (bleek nogal een lady killer). Hij heeft een bijzonder kwalijke reputatie op dat vlak. In een ploeg als VacanSoleil is dat geen hinderpaal, bij andere wel.


Ach en ondertussen rijd bij Quickstep nog steeds iemand rond die regelmatig zijn neus poedert en dat kan dan weer wel.


Ik vind dat er een enorm verschil zit tussen het gebruiken van doping of het gebruiken van coke. Dat laatste is wat mij betreft een prive-aangelegenheid, het eerste niet.

Maar goed, waarom maken we ons ineens zo druk om een affaire van jaren geleden. Als we zo gaan beginnen, weet ik er nog wel een paar...

Ik vind het prachtig zoals die jongen rijdt!

zweef
Forum-lid
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:05
Locatie: Swoll

zweef 18 sep 2009 14:18

Geer schreef:De bijnaam Johny Testosteronny kwam vooral omdat het nogal een versierder was van dames.
Lekker is dat, wat een leuke prestatie van een Nederlander in de Vuelta is, wordt door sommigen op dit forum door 'net niet journalisten' en 'net niet wielrenners' weer eens mooi afgezeken. Staat jullie weer netjes mannen.


That's a big +1
You should see me go downhill...

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 18 sep 2009 14:58

Geer schreef:De bijnaam Johny Testosteronny kwam vooral omdat het nogal een versierder was van dames.
Lekker is dat, wat een leuke prestatatie van een nederlander in de Vuelta is, wordt door sommigen op dit forum door 'net niet journalisten' en 'net niet wielrenners' weer eens mooi afgezeken. Staat jullie weer netjes mannen.


Zo, die kan Casran in zijn zak steken. Ik zeg +100

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 18 sep 2009 15:03

intersantos schreef:Zo, die Casran in zijn zak steken. Ik zeg +100



Ik ben niet eens wielrenner, doe wel aan triatlon en duatlon... your point being?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 18 sep 2009 15:10

JONGENS...OF MOET IK KINDEREN ZEGGEN!!! Stopppppen met dit gezeik. Doe dat maar in de PM's of bel mekaar op. Hier kopen we niets voor. Wat een azijnzeikerij zeg, gedraag jullie even. Dit topic heeft er onder te lijden...
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 18 sep 2009 15:11

Groene Spicht schreef:JONGENS...OF MOET IK KINDEREN ZEGGEN!!! Stopppppen met dit gezeik. Doe dat maar in de PM's of bel mekaar op. Hier kopen we niets voor. Wat een azijnzeikerij zeg, gedraag jullie even. Dit topic heeft er onder te lijden...


Ja maar hij begon! ;)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 18 sep 2009 15:16

perik schreef:Ja maar hij begon! ;)



Wie is hij? Johnny? Wie heeft hier de man gespeeld ipv het over het gespreksonderwerp te hebben? ;)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

zweef
Forum-lid
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:05
Locatie: Swoll

zweef 18 sep 2009 15:37

Groene Spicht schreef:JONGENS...OF MOET IK KINDEREN ZEGGEN!!! Stopppppen met dit gezeik. Doe dat maar in de PM's of bel mekaar op. Hier kopen we niets voor. Wat een azijnzeikerij zeg, gedraag jullie even. Dit topic heeft er onder te lijden...

[img=http://media.bigoo.ws/content/smile/signs/signs_202.gif]
You should see me go downhill...

21st-century
Forum-lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 aug 2007 18:36

21st-century 19 sep 2009 01:33

Hoogerland een clown noemen dat gaat toch wat ver in mijn ogen. In het verleden was het best een lastig baasje volgens insiders en een echte rokkenjager inderdaad maar komop zeg we zijn allemaal jong geweest toch !! Nu is Johnny 26 als ik het goed heb en heeft hij ingezien dat je er echt voor de volle 100% voor moet gaan om een goede prof te worden. Het is een enorm talent dus een beetje respect voor zijn prestaties zou toch op zijn plaats zijn. Ook Johnny gaat gewoon naar de doping controle hoor in de Vuelta en vooralsnog is er niets aan de hand. Hij doet er op het moment alles voor en heeft ook echt plezier in het fietsen. Resultaten zijn gewoon erg indrukwekkend op het moment, vandaag weer knap zestiende !!

Dat gezeur over die testosteron blijft hem wel heel erg lang achtervolgen hij was toen namelijk nog maar 18 jaar. Johnny heeft nog steeds een hoge testosteron waarde volgens mij, hij heeft hier een medisch attest voor of iets dergelijks omdat zijn lichaam nu eenmaal meer testosteron aanmaakt dan bij de meeste mensen. Verklaart direct het rokkenjagen :D Hieronder een stukje uit de krant uit een ver verleden.

Wielrenner Johnny Hoogerland, bij wie een verhoogde testosteron/epitestoron-verhouding was aangetroffen, gaat na een contra-expertise vrijuit. In het laboratorium van Keulen - door het IOC erkend - stelde prof. dr. Wilhelm Schänzer vast dat de 18-jarige junior van de Rabobank geen verboden middelen heeft gebruikt. Volgens Schänzer is de hogere verhouding door het lichaam aangemaakt. Hoogerland rijdt volgend seizoen voor de amateurs van Domo-Farm Frites.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 19 sep 2009 09:28

Ik zeg "Geniet van de wedstrijd en geniet van het moment"
Daar was sport en dus ook het wielrennen voor bedoelt

Na Robert is hij straks de op een na best geklasseerde Nederlander in de Vuelta.
Toch mooi voor een debuterende renner in een debuterende ploeg.
Zij is ook tegen

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 20 sep 2009 19:03

perik schreef:
C a s r a n schreef: Nou, het gaat toch niet alleen over die test. Van ex-ploegmaten van hem die ploegstages deelden hoor je alleen maar verhalen dan dat die jongen -vrij vergelijkbaar met Bruylandts- op het dégoutante af over weinig andere zaken praatte dan pharmaceutische spulletjes, en idd daarnaast bleek zijn testosteron-gehalte nogal hoog te zijn (bleek nogal een lady killer). Hij heeft een bijzonder kwalijke reputatie op dat vlak. In een ploeg als VacanSoleil is dat geen hinderpaal, bij andere wel.


De grote bestrijder van de loze verdachtmakingen (zie discussies over LA, etc) spreekt! Dus je hebt van horen zeggen dat hij met weer iemand anders over pharmaceutische spulletjes heeft gepraat?! Je bent wel een beetje selectief in welke verdachtmakingen je wel en niet vindt kunnen Casran. Mooi woord dat degoutant.


100% mee eens.
En nogmaals vind ik het nogal bot om Hoogerland een 'Clown' te noemen. Hoogerland had dus klaarblijkelijk wat ruige jaren, is tot inzicht gekomen hetgeen nu vruchten afwerpt. Mensen mogen geen fouten meer maken? Zonder fouten leert men over het algemeen niet of erg langzaam.
Je zult ook geen overtogen woord over Contador horen uit Casran zijn mond ofschoon ook Contador wel twijfelachtig was in het verleden (of ben ik nu ook weer te persoonlijk Casran?). Moeten we alles posten zonder in te gaan op vorige posts en namen te noemen?

Ah, hier spreken we allemaal weer over doping en, zonder mooie woorden te gebruiken, zijn WIJ dus impliciet ook weer verdacht? Ik trek het over de limiet hier zoals iedereen begrijpt maar feit BLIJFT dat niemand schuldig is tot het tegendeel bewezen is. Hoogerland is, zoals AM-Classic al aanhaalde, nooit positief getest en DUS onschuldig.
Breek me de bek niet open over LA. Ik ga zo beginnen aan het boek: 'Vuil spel. Het systeem Armstrong' van, jawel, Walsh en Ballester. Armstrong zijn verhaal met Walsh ken ik wel en wil het nu ook van weer eens een andere kant lezen.
C a s r a n schreef:
intersantos schreef:Zo, die Casran in zijn zak steken. Ik zeg +100



Ik ben niet eens wielrenner, doe wel aan triatlon en duatlon... your point being?


Jij (Casran) ziet hier toch op een Wielren Forum. Moet ik het verder uitleggen dat we het DUS over wielrennen hebben. Jij reageert toch ook als wielrenner of niet?
Je mengt je in een Wielren onderwerp en dan moet je je niet in ene ervanaf maken maken met een argument dat je 'niet eens wielrenner bent.
Groene Spicht schreef:JONGENS...OF MOET IK KINDEREN ZEGGEN!!! Stopppppen met dit gezeik. Doe dat maar in de PM's of bel mekaar op. Hier kopen we niets voor. Wat een azijnzeikerij zeg, gedraag jullie even. Dit topic heeft er onder te lijden...


Sorry maar mag je nu plots nergens meer een discussie openen? Moet alles 'heilig' blijven. Een Forum is JUIST bedoelt om 'en publiek' een hopelijk OPEN discussie te voeren en niet allemaal reacties te krijgen die het 'eens zijn'.



Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 20 sep 2009 22:27

Zorro...ZZZZZ gisteren was je nog op TV met twee films! Vet man ;-) En over een Forum ...zeg ik dat dan? Volgens mij niet hoor...het is alleen vaak van hetzelfde en nou niet bepaald...euhhhh....hoe zal ik het omschrijven..."plezant"? Begrijp je me? :-):-)!!!
Waar gaat dat boek van Wash en Ballester over?? Ik ken het (nog) niet. Zojuist het ik het boek: "Lance Armstrong. Het openhartige verhaal van de grootste kampioen ter wereld" uit van John Wilcockson...
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

Plaats reactie