Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Go !!Johnny Hoogerland

draw
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mar 2009 17:05

draw 17 sep 2009 15:49

Snap dat hij in de wel slectie zit, maar zal hij dan niet over zijn topvorm heen zijn???
We will see!
Procycling.nl

forza
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 04 jun 2009 14:43

forza 17 sep 2009 15:53

Een echte zeeuw Luctor et Emergo.

Een beetje rebels maar wel lef in zijn donder.
eigenwijs is ook wijs...

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 18 sep 2009 00:06

De FLOW heeft hem wel te pakken kun je zeggen.
En dan kan er soms ongekend veel.
In de ronde van Vlaanderen ging hij ook al lang mee
Zij is ook tegen

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 18 sep 2009 00:50

Timo 2.0 schreef:Ik hoop vooral dat met het sterke rijden dit seizoen van zowel Rabo, Skill als Vacansoleil renners we eindelijk weer eens terug kunnen naar de tijden waarin zowel PDM, Superconfex en Panasonic ritten wonnen. Het slechtste wat kan gebeuren is naar mijn mening dat ook zo'n Hoogerland naar Rabo vertrekt waardoor er straks weer heel veel Nederlanders thuis blijven als de Tour start omdat Rabo maar negen renners mag opstellen. Ik zou het juist toejuichen als een paar sterke Rabo Nederlanders naar Skill en Vacansoleil vertrekken waardoor een breed Nederlands deelnemersveld kan starten in de klassiekers en de ronden.



Ik weet niet hoe het zit met Rabobank, maar er zijn een paar ploegen die zich niet willen verbranden aan Hoogerland en zijn reputatie, die niet veel afwijkt dan die van Dave Bruylandts. Hij kreeg ooit een stagecontract bij QuickStep, maar ondanks profzeeges tijdens het stagecontract werd dit bij nader inzien niet omgezet in een profcontract. Hij verzeilde dan ook bij kleinere ploegen (Jartazi ed.). Ik voel me niet zo gemakkelijk bij de prestaties van zo'n clown.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 18 sep 2009 00:57

Klopt, maar wat is daar nou waar van. Hij was toch in 2001 positief bevonden, maar in de contra-expertise was het resultaat negatief. Omdat zijn lichaam het zelf aanmaakte? Beetje raar verhaal en ik weet zeker dat Hoogerland zijn hele (wieler)carriere dat met zich mee mee zal dragen.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 18 sep 2009 00:58

C a s r a n schreef: Ik voel me niet zo gemakkelijk bij de prestaties van zo'n clown.


Clown? Het gaat meer om het Circus waarin hij gaat werken. Ik zou een beetje meer respect voor die goser hebben.

Ennnuhh wat is die reputatie van die Clown dan? Mij niet bekend. Sorry.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 18 sep 2009 09:00

Hij voert zelf aan, in interviews dit voorjaar in de streekkrant, dat hij in de beginjaren als prof niet genoeg voor de sport leefde.
Dat brak hem op den duur op en is daarom gestopt als prof.
Bleef door zijn talent toch goed rijden en kreeg een herkansing die hij met beide handen aangreep.
Deze vooral mentale ontwikkeling legt hem momenteel geen windeieren dacht ik.
Zij is ook tegen

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 18 sep 2009 12:49

C a s r a n schreef: Ik weet niet hoe het zit met Rabobank, maar er zijn een paar ploegen die zich niet willen verbranden aan Hoogerland en zijn reputatie, die niet veel afwijkt dan die van Dave Bruylandts. Hij kreeg ooit een stagecontract bij QuickStep, maar ondanks profzeeges tijdens het stagecontract werd dit bij nader inzien niet omgezet in een profcontract. Hij verzeilde dan ook bij kleinere ploegen (Jartazi ed.). Ik voel me niet zo gemakkelijk bij de prestaties van zo'n clown.


Dat hele gedoe met die testosteron waardes die niet deugde was toen hij als junior bij Rabobank reed. Hij is nooit geschorst voor die test, dat 't op eens lichaams eigen bleek te zijn vind ik maar een vaag verhaal. Hij heeft er wel een bijnaam aan overgehouden Johny Testosteronny.

Van horen zeggen, was hij in zijn jongere jaren behoorlijk onhandelbaar voor de begeleiding.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 18 sep 2009 13:05

Amclassic-fan schreef:Dat hele gedoe met die testosteron waardes die niet deugde was toen hij als junior bij Rabobank reed. Hij is nooit geschorst voor die test, dat 't op eens lichaams eigen bleek te zijn vind ik maar een vaag verhaal. Hij heeft er wel een bijnaam aan overgehouden Johny Testosteronny.

Van horen zeggen, was hij in zijn jongere jaren behoorlijk onhandelbaar voor de begeleiding.



Nou, het gaat toch niet alleen over die test. Van ex-ploegmaten van hem die ploegstages deelden hoor je alleen maar verhalen dan dat die jongen -vrij vergelijkbaar met Bruylandts- op het dégoutante af over weinig andere zaken praatte dan pharmaceutische spulletjes, en idd daarnaast bleek zijn testosteron-gehalte nogal hoog te zijn (bleek nogal een lady killer). Hij heeft een bijzonder kwalijke reputatie op dat vlak. In een ploeg als VacanSoleil is dat geen hinderpaal, bij andere wel.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 18 sep 2009 13:14

C a s r a n schreef: Nou, het gaat toch niet alleen over die test. Van ex-ploegmaten van hem die ploegstages deelden hoor je alleen maar verhalen dan dat die jongen -vrij vergelijkbaar met Bruylandts- op het dégoutante af over weinig andere zaken praatte dan pharmaceutische spulletjes, en idd daarnaast bleek zijn testosteron-gehalte nogal hoog te zijn (bleek nogal een lady killer). Hij heeft een bijzonder kwalijke reputatie op dat vlak. In een ploeg als VacanSoleil is dat geen hinderpaal, bij andere wel.


De grote bestrijder van de loze verdachtmakingen (zie discussies over LA, etc) spreekt! Dus je hebt van horen zeggen dat hij met weer iemand anders over pharmaceutische spulletjes heeft gepraat?! Je bent wel een beetje selectief in welke verdachtmakingen je wel en niet vindt kunnen Casran. Mooi woord dat degoutant.

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 18 sep 2009 13:14

De bijnaam Johny Testosteronny kwam vooral omdat het nogal een versierder was van dames.
Lekker is dat, wat een leuke prestatatie van een nederlander in de Vuelta is, wordt door sommigen op dit forum door 'net niet journalisten' en 'net niet wielrenners' weer eens mooi afgezeken. Staat jullie weer netjes mannen.

voermanb
Forum-lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 23 mar 2006 13:41

voermanb 18 sep 2009 13:17

C a s r a n schreef:
Amclassic-fan schreef:Dat hele gedoe met die testosteron waardes die niet deugde was toen hij als junior bij Rabobank reed. Hij is nooit geschorst voor die test, dat 't op eens lichaams eigen bleek te zijn vind ik maar een vaag verhaal. Hij heeft er wel een bijnaam aan overgehouden Johny Testosteronny.

Van horen zeggen, was hij in zijn jongere jaren behoorlijk onhandelbaar voor de begeleiding.



Nou, het gaat toch niet alleen over die test. Van ex-ploegmaten van hem die ploegstages deelden hoor je alleen maar verhalen dan dat die jongen -vrij vergelijkbaar met Bruylandts- op het dégoutante af over weinig andere zaken praatte dan pharmaceutische spulletjes, en idd daarnaast bleek zijn testosteron-gehalte nogal hoog te zijn (bleek nogal een lady killer). Hij heeft een bijzonder kwalijke reputatie op dat vlak. In een ploeg als VacanSoleil is dat geen hinderpaal, bij andere wel.


Ach en ondertussen rijd bij Quickstep nog steeds iemand rond die regelmatig zijn neus poedert en dat kan dan weer wel.

Plaats reactie