Over de wielersport en zijn beoefenaars.

gsm-nummer michel wuyts

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 19 apr 2011 10:36

Vebazingwekkend hoe mensen maar denken dat ze zomaar even aan iemand kunnen gaan vertellen wat ze van die iemand vinden.
Mensen die op tv of radio of in bladen komen of schrijvers die het lef hebben daar hun zegje te doen krijgen veel over zich heen. Allemaal van mensen die zich nog nooit in dezelfde situatie hebben bevonden. Mensen die maar denken dat ze kunnen zeggen wat ze willen.

Het telefoonnumer van iemand, kom op zeg!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

eelcoz

eelcoz 19 apr 2011 10:53

superrose schreef:Vebazingwekkend hoe mensen maar denken dat ze zomaar even aan iemand kunnen gaan vertellen wat ze van die iemand vinden.
Mensen die op tv of radio of in bladen komen of schrijvers die het lef hebben daar hun zegje te doen krijgen veel over zich heen. Allemaal van mensen die zich nog nooit in dezelfde situatie hebben bevonden. Mensen die maar denken dat ze kunnen zeggen wat ze willen.

Het telefoonnumer van iemand, kom op zeg!


+1

Dit topic is vrij treurig (zoals hierboven ook al opgemerkt).

fwr
Forum-lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 11 sep 2009 11:52

fwr 19 apr 2011 10:57

Ik vind het vooral treurig (raar is misschien beter), hoe serieus dit topic genomen wordt door sommigen. De TS is echt niet van plan hem te gaan bellen hoor.
Hij meldt enkel dat hij het commentaar niet zo goed vindt en dat het hem daarnaast is opgevallen dat er nogal veel mensen die zijn nummer hebben.

Ik vind het topic wel grappig. Overigens mede door het feit dat het zo serieus genomen wordt.

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 19 apr 2011 11:08

In nederland steken de voetbalcommentatoren toch ook niet onder stoelen of banken voor welke club ze zijn tot het misselijk makende toe om maar een voorbeeld te noemen Jack v G.

Ik vind Wuyts een prima commentator, het lijkt me ook niet makkelijk een hele uitzending vol te praten terwijl je uren lang naar dezelfde kopgroep zit te kijken
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 19 apr 2011 11:21

Haha
Ik heb de verleiding niet langer kunnen weerstaan om ook maar een berichtje hier te posten.

Het is wel grappig dat iemand met een poster van Boonen boven z'n bed en een foto op zijn onderbroek gedrukt, vindt dat een commentator slecht is als hij niet partijdig positief commentaar geeft over zijn idool.

Dus, iemand wordt slechte journalistiek verweten, want gezien als partijdig. Maar dan was het wel goed geweest als iemand partijdig was voor je persoonlijke favoriet...

Anyway, ik ga maar eens naar de meer zinnige dingen gaan kijken op het forum...

fleppestijn
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 aug 2010 12:25

fleppestijn 19 apr 2011 11:30

Tsjonge jonge, als je jezelf aan een commentator ergert zet je het geluid toch uit, je bent niet verplicht om te blijven kijken. Anders ga je zelf solliciteren bij de NOS of Sporza als je anderen niet goed genoeg vind vanwege koersideën.
Fietsen is afzien.

jmarteijn
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 aug 2008 16:00

jmarteijn 19 apr 2011 11:51

JanvdSande schreef:1. Michel Wuyts vind ik persoonlijk een uitstekend commentator. Ik kijk altijd naar Sporza ipv de de NOS. Smeets en Ducrot zitten er naar mijn idee echt te vaak 'naast'. Gisteren was ik veroordeeld tot de NOS helaas,. Voorbeeld van ernaast zitten: Schleckontsnapt en Ducrot zegt 'Daar gaat Fuglsang'.... Pas een tel of 15 laten komt hij tot de conclusie dat het Schleck was... Nu gebeurd dat mij iets te vaak, die missers...Nu is het wel zo dat er bij Sporza ook vaak dingen worden verteld die passen in de categorie 'gezwam', maar ik vind het komisch en ook vaak interessant wat er wordt verteld.
2. Hij is inderdaad fan van Cancellara, Gilbert en Contador. Mag hij? Hij is toch ook een mens met emoties en voorkeuren, en die mag hij wat mij betreft uiten! Hij heeft ontiegelijk veel parate kennis, en een goede kijk op coureurs... En zegt hij iets fouts, dan corrigeert Jose de Cauwer hem wel.. Dat hoor ik Smeets en Ducrot elkaar niet doen..
3. Maak jij nu typefouten of spelfouten? Ik moet moeite doen je post te kunnen ontcijferen zeg..
4. JIj belt Michel Wuyts, en dan ???


+1

bvc
Forum-lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 jan 2010 22:32

bvc 19 apr 2011 15:24

michel wuyts pakt blijkbaar zijn gsm ni op, maar neem het niet persoonlijk dat gebeurt wel vaker toen Qmusic hem wilde bellen hebben ze ook 3dagen moeten proberen. :)
smorgens tussen 6 en 8 kan je niet bellen want dan is ie joggen :)

martijnnnn
Forum-lid
Berichten: 360
Lid geworden op: 06 dec 2009 17:27

martijnnnn 20 apr 2011 14:28

@Zero-cool dat heeft ongetwijfeld ook te maken met het feit dat Wuyts en co (ook Smeets en Ducrot) kijken op een schermpje van amper 20-25 cm doorsnee. Dan is het ook lastiger dingen te zien dan wanneer je op een 82+ cm tv-scherm wielrennen zit te kijken.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27562
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 20 apr 2011 14:30

Dat is niet meer zo, ze hebben tegenwoordig grotere schermen (+/- 50 cm). Had ergens een foto daarvan maar kan die nu zo 123 niet vinden.

[edit]

Gevonden

Afbeelding

feysie
Forum-lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 mar 2006 19:24

feysie 21 apr 2011 16:47

DeRosa schreef:Wuyts: +32 497 44 97 23. Maar niet zeggen dat je het nummer van mij hebt.


Dit is in ieder geval niet het nummer dat ik heb.
Ik vind persoonlijk het posten van iemands telefoonnummer (zonder diens toestemming) op een publiek forum eigenlijk niet kunnen.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27562
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 21 apr 2011 16:49

Ik neem dan ook aan dat dit een grap is, bijv. het nummer van de McDonalds in Brussel. Die geef ik altijd op als ik een huurauto moet reserveren via internet.

Plaats reactie