Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wie wint de Waalse Pijl?

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 20 apr 2011 22:47

Edwin01 schreef:En Marianne Vos bewijst haar eenzame klasse weer eens... GO LITTLE FOX...!


Laten we de presatie van Marianne niet vergeten: vier keer winnen op deze vreselijke klim!

Hulde!

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 20 apr 2011 23:26

Walter G schreef:
Edwin01 schreef:En Marianne Vos bewijst haar eenzame klasse weer eens... GO LITTLE FOX...!


Laten we de presatie van Marianne niet vergeten: vier keer winnen op deze vreselijke klim!

Hulde!


Schande van de verantwoordelijken voor de uitzending: waarom kon bij de vrouwen de finale beklimming van de muur van Hoei niet rechtstreeks uitgezonden worden op TV? Dit was een schitterende kans om de vrouwen ook eens in beeld te brengen en bij de mannen was er op dat ogenblik toch niets te beleven.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 20 apr 2011 23:26

Walter G schreef:
Edwin01 schreef:En Marianne Vos bewijst haar eenzame klasse weer eens... GO LITTLE FOX...!


Laten we de presatie van Marianne niet vergeten: vier keer winnen op deze vreselijke klim!

Hulde!


Schande van de verantwoordelijken voor de uitzending: waarom kon bij de vrouwen de finale beklimming van de muur van Hoei niet rechtstreeks uitgezonden worden op TV? Dit was een schitterende kans om de vrouwen ook eens in beeld te brengen en bij de mannen was er op dat ogenblik toch niets te beleven.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

mafkees
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 16 apr 2011 13:14

mafkees 21 apr 2011 00:52

Bottecchia schreef:Kansloze finale. Ik snap er echt niets van dat zoveel renners blijven zitten tot de slotklim. Het gros weet dan toch ook wel dat ze gezien zijn? Ik hoop dat ze zondag wat meer spektakel te bieden hebben.



Inderdaad.
Warom demarreren ze niet gewoon en nemen ze voor de muur niet een paar minuten......

sto3mp3n
Forum-lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 14 jan 2009 01:13

sto3mp3n 21 apr 2011 00:55

Mafkees schreef:
Bottecchia schreef:Kansloze finale. Ik snap er echt niets van dat zoveel renners blijven zitten tot de slotklim. Het gros weet dan toch ook wel dat ze gezien zijn? Ik hoop dat ze zondag wat meer spektakel te bieden hebben.



Inderdaad.
Warom demarreren ze niet gewoon en nemen ze voor de muur niet een paar minuten......


LOL uwe nickname is wel goed gekozen!! :-) Als het zo simpel was om "gewoon" te demareren... denk ik wel dat iemand op dat idee gekomen zou zijn... Je moet het nog kunnen op dat moment ook hé!

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 21 apr 2011 01:19

Dat ze de vrouwenkoers niet lieten zien, begreep ik ook niet. Het normale argument (Vlaamse tv iig) is dat het lastig is om twee teams televisiemotoren de weg op te sturen. Maar hier kun je de vaste camera's gebruiken. Gewoon een kwestie van een knoppie indrukken. Ik vrees dat het met sponsoring te maken heeft. Het mag gewoonweg niet... De sponsoren hebben niet betaald voor Marianne Vos. Wel voor Gilbert.

De overmacht van Vos lijkt me voor de niet Nederlanders ook wel aardig irritant te worden... Je hoort mij niet klagen natuurlijk.

velolove
Forum-lid
Berichten: 556
Lid geworden op: 20 mar 2010 20:08
Locatie: Gelderland

velolove 21 apr 2011 01:45

Gilbert
ooit allemaal op een Scalpel

mafkees
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 16 apr 2011 13:14

mafkees 21 apr 2011 02:27

Sto3mp3n schreef:
Mafkees schreef:
Bottecchia schreef:Kansloze finale. Ik snap er echt niets van dat zoveel renners blijven zitten tot de slotklim. Het gros weet dan toch ook wel dat ze gezien zijn? Ik hoop dat ze zondag wat meer spektakel te bieden hebben.



Inderdaad.
Warom demarreren ze niet gewoon en nemen ze voor de muur niet een paar minuten......


LOL uwe nickname is wel goed gekozen!! :-) Als het zo simpel was om "gewoon" te demareren... denk ik wel dat iemand op dat idee gekomen zou zijn... Je moet het nog kunnen op dat moment ook hé!


Ik heb de indruk dat ironie in Belgie niet altijd wordt begrepen....

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 21 apr 2011 02:39

Je vergat de knipoog ;)

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37642
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 21 apr 2011 09:47

ponsteen schreef:Dat ze de vrouwenkoers niet lieten zien, begreep ik ook niet. Het normale argument (Vlaamse tv iig) is dat het lastig is om twee teams televisiemotoren de weg op te sturen. Maar hier kun je de vaste camera's gebruiken. Gewoon een kwestie van een knoppie indrukken. Ik vrees dat het met sponsoring te maken heeft. Het mag gewoonweg niet... De sponsoren hebben niet betaald voor Marianne Vos. Wel voor Gilbert.

De overmacht van Vos lijkt me voor de niet Nederlanders ook wel aardig irritant te worden... Je hoort mij niet klagen natuurlijk.


Beetje triest is het natuurlijk wel. Al wordt er maar een serieuze samenvatting uitgezonden. Nu zie je er niets van.
De enige keer wegkoers bij de dames die wel goed wordt uitgezonden is die ene in september waar Vos 2e wordt ;)
Less is bore

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 21 apr 2011 11:10

Wat ik dan wel weer aardig vond is dat de Vlamingen wel degelijk naar de finish van de vrouwenkoers keken (zonder beeld). Ze meldden wanneer ze aan de beklimming begonnen en versloegen de finish. Ze weten ook wie er rijden. De journalistieke wil is er wel. Frappant genoeg meldde Ducrot pas minuten na de finish wie er gewonnen had.

Wat Gilbert aan het doen is, is trouwens echt ongekend. Mocht hij zondag winnen, en waarom niet, dan is het echt het meest straffe wat ik in dit soort zware koersen heb gezien sinds... Ja sinds wanneer? Met wie kun je dit vergelijken? Voor mij zijn dit Armstrong achtige prestaties. Hadden we tien jaar geleden, in de hoogtijdagen van het Spaanse en Italiaanse wielrennen toch niet kunnen denken he.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27543
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 21 apr 2011 11:30

Nou, nog niet zo heel lang geleden (in 2004) won onze vriend Rebellin ook al het drieluik AGR, WP en LBL....

Toegegeven, Gilbert kan voor een vierluik gaan maar toch.

Plaats reactie