Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het grote Giro d'Italia 2011 topic

evrieselaar
Forum-lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 09 jan 2011 14:47

evrieselaar 09 mei 2011 22:16

Chasse Patate schreef:
H&H schreef:
Alp d'Huez53:15 schreef:Zie op Twitter dat Jeroen van Inkel van Qmusic er de slappe lach van kreeg op de radio. Hoe kansloos kun je zijn.......


Eikel, vond het altijd wel leuk om naar hem te luisteren. Maar zo te zien heeft hij geen enkel stukje fatsoen.


Dat is wel het commentaar wat je kunt verwachten van een (ex) junk...


Wat heeft hij dan precies gezegd?

Gebruikersavatar
cliors
Forum-lid
Berichten: 659
Lid geworden op: 09 mar 2005 22:16

Gebruikersavatar cliors 09 mei 2011 22:20

Zag vanmiddag live de beelden, daar wordt je toch heel erg stil van.
Sterkte aan de familie in deze zware tijden.
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010

mikethebike
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 10 jan 2005 20:23

mikethebike 09 mei 2011 22:24

ZorroI schreef:
Bottecchia schreef:Wat een drama zeg. Vanuit het niets slaat in een fractie van een seconde het noodlot toe en laat een ravage achter. De ronde die hem een jaar geleden in dezelfde etappe nog de vreugde van een overwinning schonk is hem nu noodlottig. En dat terwijl hij niet eens zou starten.

Vredelijk nieuws voor de mensen die hem verliezen. Waarschijnlijk nauwelijks te bevatten voor zijn zwangere vriendin.


Tja, dat spookte bij mij ook continu door mijn hoofd op weg van werk naar huis. Hoe hard kun je teruggeworpen worden op de keiharde realiteit en hoe onverwacht kan dat gebeuren!
Hoe onwerkelijk, leeg en onrealistisch moet de wereld er nu voor zijn vriendin uit zien. Pats, boem en alles weg in een split second. Niets meer over afgezien van het feit dat ze zijn kind draagt en de herinneringen die blijven.

Sjongejonge. Ik zag destijds in 1995 de beelden live van Casartelli zijn val. Wouter lag er net zo bij en ik had ampele hoop. Wouter heeft er waarschijnlijk allemaal niets van meegekregen hetgeen ik althans hoop. Maar wat een donderslag bij heldere hemel voor zijn vriendin en familie.

Dat wordt morgen net zo'n etappe als destijds naar Pau. Kan en moet niet anders.


Heb er geen woorden voor, ben er stil van.
Zat vandaag lekker ontspannen de Giro op tv te kijken, totdat de beelden kwamen van Wouter.
Zover je dat onmiddelijk kunt zeggen, maar ik kreeg gelijk het gevoel wat ik destijds ook (live gezien) met Fabio Casartelli heb gezien.
Een levenloos lichaam, waar iedereen langs fietst. Te begrijpen, maar achteraf zo surreeël.
De dag daarna reed Armstrong met US Postal op kop (geneutraliseerd door de ploegen), en droeg Lance later op de Alpe D'Huez de overwinning op aan Fabio.
Tja, wat moet de ploeg doen? Groot dilemma voor de heren sportdirecteuren, als renner zou ik naar huis willen gaan. Maar een etappe winnen en deze opdragen is dan ook erg mooi als eerbetoon.
Volgens Contacdor is deze Giro de zwaarste allertijden, maar hoe ver moeten we gaan om een koers te spectaculairiseren wanneer het ten koste gaat van het leven van een (in die geval jonge) renner.

Een trieste dag...
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 09 mei 2011 22:27

evrieselaar schreef: Wat heeft hij dan precies gezegd?


Q-music op twitter:

'De intentie van de dj's is nooit geweest om een grap te maken en dat is ook niet gebeurt. Dat er gelachen werd, gebeurde in the heat of the moment en was niet met opzet. Sorry als het verkeerd is overgekomen, zo is het uiteraard niet bedoeld.''

'Ze lachten natuurlijk niet om de dood van de wielrenner, maar om een opmerking die later volgde.''

'Ik kende hem niet" volgde nadat Patricia kort stil was geweest en Jeroen vroeg "zo kort?". De lach was geen opzet''


Zeer spijtig dat hij al is heen gegaan. Ik wens zijn familie/vrienden/kennissen het beste toe.

trekshack
Forum-lid
Berichten: 183
Lid geworden op: 11 dec 2009 21:45
Locatie: Roeselare

trekshack 09 mei 2011 22:57

Ik hoorde het nieuws in de les, ik moest toch wel direct een traantje laten.
Maarja dit doet nu niet terzake. R.I.P. Wouter.
Zal je goedgeluimde lach nooit vergeten. Zit met een wrang gevoel.
Heb altijd met veel bewondering je carriére gevolgd. En als mens was je super. Weet niet wat zeggen. Zal maar zwijgen, krijg er toch geen zinnig woord uit.

Sterkte aan de familie, vrienden, kenissen en ploeg. R.I.P. WOUTER!!!
Trek Madone 5.2 2011, Shimano Ultegra
Trek Madone 6.5 pro 2009 (paintjob), Sram Force

marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1385
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 09 mei 2011 23:11

ik zat op de fiets naar huis toen ik hoorde dat hij succesvol gereanimeerd was en met de heli op weg was naar het ziekenhuis.
Thuisgekomen direkt de TV aangezet en daar kwam het trieste bericht dat Wouter was overleden.
Ik heb hem vorig jaar nog in Middelburg over de finish zien komen. Wat een prachtkerel.
Er zijn geen troostende woorden genoeg voor zijn vrouw, zijn ongeboren kind, en de famillie. Deze fantastische man is van ons weggerukt in een oogwenk, in de sport die hem zeer dierbaar was.
God hebbe zijn ziel en moge hij rusten in vrede.
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 09 mei 2011 23:14

Post van Hond (te triest voor woorden en gebrek aan respect!) en reactie van ZorroI daarop (wegens quote) verwijderd.

Uiteraard zeer triest dat dit heeft plaats gevonden. Hoewel het moeilijk zal zijn, hoop ik dat de ploeg, als eerbetoon, besluit door te rijden en nog een mooie etappe kan winnen.

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 09 mei 2011 23:40

Ik zat te kijken.. zag dus ook life de beelden. Wat een ellende.
MiketheBike schreef:Volgens Contacdor is deze Giro de zwaarste allertijden, maar hoe ver moeten we gaan om een koers te spectaculairiseren wanneer het ten koste gaat van het leven van een (in die geval jonge) renner.


Dat vind ik nergens op slaan. In elke ronde ga je wel eens een berg op en ga je er weer eens van af. Al zit er in de hele ronde maar 1 berg en 1 afdaling, dan kan het nog fout gaan.

Of zeg je: niet meer afdalen in een wedstrijd?

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 09 mei 2011 23:44

Geen woorden voor, komt voor mijn gevoel heel dichtbij. Mijn zoontje van 6: Papa, jij moet maar niet meer gaan wielrennen. Straks gebeurt dat ook met jou. Gelukkig heeft het ventje het niet gezien op tv. Ongelofelijk dat zo'n jonge vent dit moet overkomen.

lucnoa
Forum-lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 07 mar 2007 23:52

lucnoa 09 mei 2011 23:55

R.I.P Wouter !
Iedereen is hier stil van .
Heel veel sterkte aan zijn familie en speciaal aan zijn zwangere vrouw .

bosna
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 06 okt 2008 15:44

bosna 10 mei 2011 00:17

lucnoa schreef:R.I.P Wouter !
Iedereen is hier stil van .
Heel veel sterkte aan zijn familie en speciaal aan zijn zwangere vrouw .


+1

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 10 mei 2011 00:26

Ik vind de site erg netjes en respectvol. Kan t nog steeds niet geloven.

http://www.leopardtrek.lu/

Plaats reactie