Opletten voor klanten"service" Bikester

Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.
Stoffa
Forum-lid
Berichten: 448
Lid geworden op: 15 feb 2013 15:25

Stoffa 29 jul 2021 10:17

Ik heb twee keer iets bij Bikester besteld, en twee keer ging het fout:

Eerste keer was een Kask Valegro in zwart. Ze leverden een grijze.
Tweede keer ging om een Jagwire Elite kabelset. De originele verpakking was totaal kapotgescheurd, en alle losse onderdeeltjes waren in de kartonnen verzenddoos geflikkerd. Bij nadere inspectie ontbrak er ook een en ander.

Ik koop er sindsdien niets meer. Waardeloos bedrijf imo.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 11591
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Briqville

Gebruikersavatar Lcsmet 29 jul 2021 17:02

TrekLau schreef:
22 jul 2021 22:04
havana schreef:
03 jul 2021 07:57
Creditcard betaal je bij veel webshops een opslag.
Bij welke webshops is dit dan? Dat is namelijk verboden.
@havana, "Veel" is relatief natuurlijk.
@treklau, Te snel rijden is ook verboden. :mrgreen:
There's a time to live, but isn't it strange
That as soon as you're born you're dying

fietsmerin
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jul 2017 03:42

fietsmerin 30 jul 2021 16:16

Hi, soortgelijk meegemaakt met Bikester ivm een garantiegeval van een achterlicht. Voor mij reden genoeg om hier nooit meer iets te kopen, voldoende alternatieven Mantel/Futurum maar ook Duitse sites,zoals bike24 bieden uitstekende service. Ik hoef niet per se altijd voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, maar wil best iets meer betalen voor een goede service.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers