Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

BIEHLER kleding

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 10 apr 2021 08:11

Ik zie op Insta steeds meer fiets-influencers rijden met BIEHLER. Heb de website eens bekeken, de prijzen zijn stevig :D Maar goed dat geldt voor merken als Café du Cyclist en PNS ook.

Zijn er mensen die ervaring hebben met BIEHLER? Ik heb het dan over zaken als pasvorm, levertijd, kwaliteit, service enzovoorts. Tot slot nog een typisch Hollandse vraag: doen ze wel eens aan afprijzen / korting / sale?

hayes

hayes 10 apr 2021 08:32

Ik heb geen ervaring maar de prijzen van die hippe merken doen me meestal toch even fronsen.
Stolen Goat is er eentje die me nu te binnen sprin. Band of Climbers enz...

Allemaal mooi maar amper een jersey onder de 100 euro te vinden.
En ik betaal voor een zomer jersey echt niet zo veel. De kwaliteit zal wel goed zijn,
Mijn duurste shirt ooit was 65 euro.

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 10 apr 2021 09:28

Erg duur.

Het blauwe truitje in 'sale' vind ik wel mooi, maar dan nog steeds 95€ voor een truitje zonder rits in de achterzakken, beetje overdreven.
Afbeelding

Dan blijf ik wel bij mijn Torm truitjes, iets betaalbaarder en Merino en wel een achterzak met rits (toch prettig om auto- of huissleutel in te steken)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 10 apr 2021 10:19

Typische Fietsforum-reacties (sorry).

Ik vroeg niet of mensen het duur vonden. Ik vroeg naar ervaringen. Als je die niet hebt reageer dan niet.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15826
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 10 apr 2021 14:33