Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Live Slow Ride Fast LSRF

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 12 sep 2020 15:57

Core (heel matig) en Pro team Training (weer andere maatvoering).
Heb paar oude Rapha’s liggen, die zijn top. Nu 3x recent terug gestuurd, ik probeer het niet meer.
Less is bore

huskrod
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 sep 2020 19:05

huskrod 12 sep 2020 19:06

mhr-zip schreef: 09 sep 2020 23:34 Ik vermoed dat de wielerkleding hier vandaan komt: Tactic
Klopt, je hoeft ook geen genie te zijn om hier achter te komen:

https://www.lsrf.cc/blogs/we-bring-surf-to-cycling/

mhr-zip
Forum-lid
Berichten: 1155
Lid geworden op: 01 nov 2013 19:42

mhr-zip 12 sep 2020 22:07

huskrod schreef: 12 sep 2020 19:06
mhr-zip schreef: 09 sep 2020 23:34 Ik vermoed dat de wielerkleding hier vandaan komt: Tactic
Klopt, je hoeft ook geen genie te zijn om hier achter te komen:

https://www.lsrf.cc/blogs/we-bring-surf-to-cycling/
Ik was er ook niet naar opzoek, het kwam gewoon op mijn netvlies. Maar bedankt voor het bevestigen.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl

mugman
Forum-lid
Berichten: 173
Lid geworden op: 29 jun 2011 08:12

mugman 18 sep 2020 10:54

Persoonlijk vind ik het van minder belang waar het vandaan komt.
Denk dat er meer merken zijn dan producenten, neem bijvoorbeeld Stolen Goat, die laten alles bij Bio-Racer maken. Niks mis mee, goede kwaliteit en een eigen design.

De essentie van een private label is jezelf net iets anders willen tonen dan een ander merk. En ja, de ene klant zoekt jij dit "exclusieve" en vind het mooi/leuk en een ander vind er niks aan. Smaken verschillen toch?
En de prijs, in dit geval vind ik het reuze meevallen als je denkt, wat er verder achter steekt om iets gerealiseerd te krijgen.
Oplage die voorzichtig wordt ingeschat.
Kleinere oplage is automatisch een ander kostenniveau
Alle opstartkosten er omheen (ontwerp/verzenden/opslag/financieren).
ik zou zeggen doe het zelf eens. Start jij alles op en neem je al het risico, want er zijn altijd producten die een mindere doorlooptijd hebben en wel gefinancierd moeten worden, voor een verdienste van een paar euro? Nee toch.
Vind je het te duur, dan is dit geprojecteerd op jouw portemonnee en moet je elders kijken.
Zou ook graag een Audi Q8 rijden maar ..... (iets met smaak en mijn portemonnee ;) )

mhr-zip
Forum-lid
Berichten: 1155
Lid geworden op: 01 nov 2013 19:42

mhr-zip 18 sep 2020 13:31

mugman schreef: 18 sep 2020 10:54 Persoonlijk vind ik het van minder belang waar het vandaan komt.
Ik vind het wel een pre als je weet dat het ergens vandaan komt waar ze goede spullen maken.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl

Plaats reactie