Fiets 05 met een Italiaans tintje nu te koop!
De Giro d’Italia is in aantocht en daarom...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Ik heb al jaren jerseys liggen van Craft, en ik vind ze prima. Die van mij waren allemaal overjarige met profteams logo's. Koste geen drol toen.HM.23 schreef: ↑16 nov 2020 11:57Dank voor je reactie. Mijn vraag ging echter meer specifiek over ervaringen met bovenkleding van Craft. De ondershirts zijn prima zo heb ik al begrepen.marsman schreef: ↑16 nov 2020 11:16Ik heb al jaren wat ondershirts van Craft in de la liggen, korte en lange mouw. Het is echt onverwoestbaar. Ik denk dat ik ze 10 jaar geleden gekocht heb en draag e.e.a. gedurende de herfst winter 2 tot 3 keer per week. Nog steeds als nieuw. Heb nooit een bibshort of jersey van ze gekocht, maar als het vergelijkbaar is met hun ondershirts, dan is het prima.
Dit krijg ik nu steevast als Facebook ad te zien te krijgenDesertstorm schreef: ↑18 nov 2020 19:40Siroko.
1 shirt en 1 windvest recent gekocht. Erg tevreden over.
Misschien ook daarom dat voor de betere fietskledij een andere, meer hype naam hebben gekozen. Van Van Rysel heb ik een winterbroek, een soort Gabba jas en een jas voor als het tussen de 5° en 15° is. De broek is gewoon goed. De "Gabba" look-a-like is eveneens goed, maar na een uurtje in de regen voel je dat het wat klam wordt aan de binnenkant. De fris-weer jas is gewoon goed. Beide jassen zijn fluo geel, wat eigenlijk de reden was van aankoop (zichtbaarheid).
Een lekker late reactie hierop, maar je kunt pech hebben en geluk hebben. Ik heb meerdere jasjes het merk Spexcel. Daar weet ik nu de kwaliteit en maatvoering van en kan ik bijna blind bestellen. Broeken koop ik echter wel vaak van Bioracer of Assos.razenderoeland schreef: ↑23 aug 2020 09:24Aliexpress is goedkoop, maar uit eigen ervaring kan ik vertellen dat de kwaliteit daar ook naar is. Ik ben overgestapt naar kleding van Ekoi. Meestal hebben die wel kleding in de uitverkoop vanwege aankomende nieuwe collecties, en dat is dan dus kleding met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers