Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Betaalbare kleding

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5208
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 23 aug 2020 20:01

En een merk als bioracer heeft ook goede en nog betere kledinglijnen ;-). Als met je met de goede rijdt in de club kan het wel eens tegenvallen - lees je weet dat er beter is ;-).

Walter

walter-
Forum-lid HC
Berichten: 5208
Lid geworden op: 08 okt 2017 11:27
Locatie: Lubbeek/België

walter- 23 aug 2020 20:16

site https://www.sportpursuit.com/ .
Op zich verwijs ik er niet graag naar; je moet je al registeren om de prijzen te zien en ze doen zich voor als site met alleen koopjes. Maar van heel wat merken zijn ze de eigenaar en wat ze aanbieden van die merken aan 50% korting, is eigenlijk nergens te krijgen aan 100% (of beter niemand koopt aan die 100% prijs). Dat zijn veelal valse koopjes.
Maar je vindt er toch ook echte koopjes.
Momenteel onder andere van Gore.
Ze bieden ook het merk Rivelo aan waar ik wel tevreden van ben. Maar bij dat merk moet je je vooral niet kijken naar de richtprijzen (is zo een merk waar ze eigenaar van zijn).. De prijzen zijn in ieder geval onder de 100 euro voor shirts en bibs.

Walter

Gebruikersavatar
deijn
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 17 jun 2008 00:24

Gebruikersavatar deijn 24 aug 2020 10:54

Echt slechte (club)kleding wordt er volgens mij niet meer gemaakt. Alles komt uit dezelfde fabrieken en bijna alles is gemaakt van dezelfde soort stoffen.

Kijk gewoon naar merken als Castelli, Craft, Sportfull of AGU en je hebt prima kleding voor een redelijke prijs. Bij Mantel, futurum e.d. vaak te vinden voor een redelijke prijs.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27462
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 24 aug 2020 11:00

Castelli is nu niet bepaald goedkoop te noemen, AGU ook niet meer.

mhr-zip
Forum-lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: 01 nov 2013 19:42

mhr-zip 24 aug 2020 16:36

deijn schreef: 24 aug 2020 10:54 Echt slechte (club)kleding wordt er volgens mij niet meer gemaakt.
Ik heb hier een setje liggen van Unltd :dislike:

Heel de voorkant is van mesh materiaal, maar als ik wil zweten trek ik dit aan :lol:
Ook valt de maat XL als maat M. (Ik heb maat M en er staat XL in).

Enige reden dat ik het nog niet weggegooid heb is omdat ik (volgend jaar) een tourtocht wil rijden met het team.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl

hayes

hayes 26 aug 2020 10:18

walter- schreef: 23 aug 2020 20:16 site https://www.sportpursuit.com/ .
Op zich verwijs ik er niet graag naar; je moet je al registeren om de prijzen te zien en ze doen zich voor als site met alleen koopjes. Maar van heel wat merken zijn ze de eigenaar en wat ze aanbieden van die merken aan 50% korting, is eigenlijk nergens te krijgen aan 100% (of beter niemand koopt aan die 100% prijs). Dat zijn veelal valse koopjes.
Maar je vindt er toch ook echte koopjes.
Momenteel onder andere van Gore.
Ze bieden ook het merk Rivelo aan waar ik wel tevreden van ben. Maar bij dat merk moet je je vooral niet kijken naar de richtprijzen (is zo een merk waar ze eigenaar van zijn).. De prijzen zijn in ieder geval onder de 100 euro voor shirts en bibs.

Walter
Merci.
Truitje van HUUB aangeschaft.

hayes

hayes 28 aug 2020 10:48

End of Season sale bij chapeau
https://www.chapeau.cc/summer-sale.html

Neruub
Forum-lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 jun 2020 20:24

Neruub 01 sep 2020 10:43

De Hema is nu ook met 4 verschillende wielershirts gekomen a €35 de stuk. Al zijn ze online wel al binnen een paar uur uitverkocht.

Is van Agu, dus kwaliteit zal wel prima zijn, al moet je wel van de aparte printjes houden.

Spykerracing90
Forum-lid
Berichten: 361
Lid geworden op: 21 sep 2014 01:16

Spykerracing90 01 sep 2020 11:13

Ik kan de tompoucen en de 'bolletjes' wel waarderen. Nu nog een shirt met rookworsten, past ook wel in dit rijtje.

Ik heb zelf liever shirts met een lange rits, dus laat deze maar aan me voorbij gaan.

HM.23
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 nov 2020 21:10

HM.23 16 nov 2020 11:06

havana schreef: 13 aug 2020 11:50 Craft maakt goede goede, betaalbare kleding vind ik.
Wat is de duurzaamheid van Craft kleding, en draagcomfort? Ik ben om me te oriënteren op fietskleding ooit bij Mantel geweest om alle merken naast elkaar te zien en voelen. Bij Craft vond ik zowel de gebruikte stoffen alswel de afwerking (details, stitching) minder in vergelijking met merken rond hetzelfde prijsniveau. Lees wel vaak goede verhalen over de kwaliteit van ondersirts van Craft, maar jerseys, bibs en jacks etcetera lees ik niet vaak iets over..

marsman
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 16 nov 2020 11:16

Ik heb al jaren wat ondershirts van Craft in de la liggen, korte en lange mouw. Het is echt onverwoestbaar. Ik denk dat ik ze 10 jaar geleden gekocht heb en draag e.e.a. gedurende de herfst winter 2 tot 3 keer per week. Nog steeds als nieuw. Heb nooit een bibshort of jersey van ze gekocht, maar als het vergelijkbaar is met hun ondershirts, dan is het prima.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

HM.23
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 nov 2020 21:10

HM.23 16 nov 2020 11:57

marsman schreef: 16 nov 2020 11:16 Ik heb al jaren wat ondershirts van Craft in de la liggen, korte en lange mouw. Het is echt onverwoestbaar. Ik denk dat ik ze 10 jaar geleden gekocht heb en draag e.e.a. gedurende de herfst winter 2 tot 3 keer per week. Nog steeds als nieuw. Heb nooit een bibshort of jersey van ze gekocht, maar als het vergelijkbaar is met hun ondershirts, dan is het prima.
Dank voor je reactie. Mijn vraag ging echter meer specifiek over ervaringen met bovenkleding van Craft. De ondershirts zijn prima zo heb ik al begrepen.

Plaats reactie