Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Eroe.cc ervaringen

Jcunit
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2019 09:41

Jcunit 10 mar 2021 17:39

Ik heb vorig jaar in augustus een fietsshirt (S), fietssokken en fietsbroek (M) van Eroe.cc besteld. De sokken en het fietsshirt bevallen prima. Het ziet er ook na een jaar nog mooi uit en is kwalitatief ook prima spul.

De fietsbroek beviel helaas minder. Ik heb toentertijd een S en M besteld, na passen de M gehouden en de S geretourneerd. Helaas blijkt de M toch aan de grote kant en heb ik deze slechts twee keer aan gehad. Het voelt als teveel zeem wat dan niet lekker zit. Indien iemand deze voor een klein prijsje wilt overnemen of ruilen voor een S kan dat.

Ter vergelijking voor andere fietsers, mijn lengte is 1.76 en gewicht 72kg.

Gebruikersavatar
Rubik
Forum-lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 30 mar 2018 17:58
Locatie: Heerenveen

Gebruikersavatar Rubik 22 jul 2021 11:24

Ik moet zeggen dat ik toch wat terug kom op mijn enthousiasme over Eroe. Ik heb 2 bibs in maat M gekocht,
Initieel was de pasvorm prima (maat M, 191 cm 78 kg). Ondertussen elke broek een keer of 15 gebruikt en gewassen.

Ik vind dat ze slecht kun pasvorm houden. De stof begint duidelijk uit te lubberen. De broek zit niet meer lekker strak, en de zeem sluit niet meer zo goed aan als in het begin.

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 22 jul 2021 11:44

De mijne zijn al meer gewassen en blijven goed hun vorm houden.
Afbeelding

Plaats reactie