Mijn ervaringen tot nu toe, ook na een langere rit: Sokken, top. voor zo ver er iets te vinden is van sokken zitten ze lekker, zakken niet af. Eigenlijk vergeten na het aantrekken en dat is positief.
Het shirt is van zachte elastische stof, beetje vergelijkbaar met mijn la passione shirt, en zit lekker. Droogt snel, blijft niet nat van t zweet tijdens het fietsen. Voor mij is het shirt alleen net te lang, met 1,88m ben ik nog langer dan hun 'model' voor de maat L maar toch is ie net een cm of 2 te lang, voor en achterkant.
Zakken diep genoeg en goed bereikbaar. Door het elastische materiaal zakken deze ook wel iets als je ze volpropt. Het extra zakje voor je afval is praktisch.
Wat betreft de broek: stof is lekker, ontbreken van naden ook fijn. Wat ik opvallend vind is dat het dezelfde zeem zou moeten zijn als een broek van (ook weer) la passione maar er zit toch verschil in. Zoals op het plaatje (
https://en.eroe.cc/category/mens-bib-sh ... shorts-man) te zien is zit er over het midden in de lengterichting een naad en bij de la passione variant is de 'dekstof' helemaal glad. Voel je dit dan? ja, wel een beetje in het begin. ff wennen of inzitten ofzoiets maar eerlijk gezegd gisteren 120 gereden en direct na de rit (en vandaag) geen centje pijn.
conclusie: broek top, sokken top, shirt net te lang dus goed nadenken over de maat icm de rekbare stof. Ben benieuwd hoe de M me zou passen van de shirts.