Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het dragen van fiets kleding

sensa LTD
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 mei 2019 22:07

sensa LTD 02 jun 2019 11:49

Vanmorgen even een tochtje gemaakt van bijna 2 uur. In fiets kleding en met helm🤫😂 was vanmorgen nog te doen kwa warmte.

Gebruikersavatar
devriesman
Forum-lid
Berichten: 504
Lid geworden op: 24 apr 2016 18:56
Locatie: Apeldoorn

Gebruikersavatar devriesman 02 jun 2019 13:18

Goed zo!
Zonder kleding was ook prima te doen geweest.🤣🤣🤣
Moest vanochtend ff envelop wegbrengen naar Deventer dus ik had niet mijn zweetmutsje op. Na 38 kilometer, want met omweg weer terug, de eerste zweetdruppels in mijn ogen.

sensa LTD
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 mei 2019 22:07

sensa LTD 02 jun 2019 15:20

devriesman schreef: 02 jun 2019 13:18 Goed zo!
Zonder kleding was ook prima te doen geweest.🤣🤣🤣
Moest vanochtend ff envelop wegbrengen naar Deventer dus ik had niet mijn zweetmutsje op. Na 38 kilometer, want met omweg weer terug, de eerste zweetdruppels in mijn ogen.
Zonder kleding gaan we niet doen. Fiets niet lekker op de racefiets volgens mij.

Was vanmorgen nog te doen maar. Stond wel een stevige wind langs het IJsselmeer terug naar Warns

Gebruikersavatar
alliance_0
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06

Gebruikersavatar alliance_0 02 jun 2019 18:32

Ben vanmiddag om 14.00u pas gaan fietsen, na het zondagochtendritueel (zwemmen en sauna). Heerlijk die temperatuur. Inderdaad wel veel wind. En ik begrijp nog steeds niet waarom je zo moeilijk doet over het dragen van fietskleding.

sensa LTD
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 mei 2019 22:07

sensa LTD 02 jun 2019 19:42

alliance_0 schreef: 02 jun 2019 18:32 Ben vanmiddag om 14.00u pas gaan fietsen, na het zondagochtendritueel (zwemmen en sauna). Heerlijk die temperatuur. Inderdaad wel veel wind. En ik begrijp nog steeds niet waarom je zo moeilijk doet over het dragen van fietskleding.
Je zal mij niet meer horen over het moeilijk doen van het dragen van fiets kleding.
Ik ben vandaag al 2 keer de weg op geweest
Het fietst veel fijner met dit weer en ik heb ook het idee dat ik daar door sneller fiets.

JanWillem90
Forum-lid
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 mei 2006 22:40

JanWillem90 03 jun 2019 08:23

devriesman schreef: 02 jun 2019 13:18 Goed zo!
Zonder kleding was ook prima te doen geweest.🤣🤣🤣
Moest vanochtend ff envelop wegbrengen naar Deventer dus ik had niet mijn zweetmutsje op. Na 38 kilometer, want met omweg weer terug, de eerste zweetdruppels in mijn ogen.
Jij maakt er een grap van, maar vorige week ben ik in een avond rondje langs de biesbosch van Werkendam naar Hank toch echt de praktijk tegen gekomen.
Vanuit de verte zag ik "iemand" voor mij fietsen en ik vroeg me al af wat voor kledingskleur hij aan had. dichterbij besloot ik dat het iemand was zonder shirt... nog dichterbij ging ik twijfelen aan enige vorm van kleding...
De man keek toen om, schok en stopte direct en probeerde heel snel zijn lange broek aan te doen. Omdat ik goed door fietste had hij deze nog in zijn handen toen ik langs kwam.. ik ben stoicijns vooruit blijven kijken.

Djemz
Forum-lid
Berichten: 1751
Lid geworden op: 25 feb 2018 15:08

Djemz 03 jun 2019 11:08

JanWillem90 schreef: 03 jun 2019 08:23
devriesman schreef: 02 jun 2019 13:18 Goed zo!
Zonder kleding was ook prima te doen geweest.🤣🤣🤣
Moest vanochtend ff envelop wegbrengen naar Deventer dus ik had niet mijn zweetmutsje op. Na 38 kilometer, want met omweg weer terug, de eerste zweetdruppels in mijn ogen.
Jij maakt er een grap van, maar vorige week ben ik in een avond rondje langs de biesbosch van Werkendam naar Hank toch echt de praktijk tegen gekomen.
Vanuit de verte zag ik "iemand" voor mij fietsen en ik vroeg me al af wat voor kledingskleur hij aan had. dichterbij besloot ik dat het iemand was zonder shirt... nog dichterbij ging ik twijfelen aan enige vorm van kleding...
De man keek toen om, schok en stopte direct en probeerde heel snel zijn lange broek aan te doen. Omdat ik goed door fietste had hij deze nog in zijn handen toen ik langs kwam.. ik ben stoicijns vooruit blijven kijken.
:lol: :lol: :lol:

Zelfs mijn zieke geest zou niet verzinnen om eens een stukje naakt te gaan fietsen met de broek in de hand.

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4503
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 03 jun 2019 11:11

als je moet poepen heb je geen gedonder met bretels... dat is alvast 1 voordeel.

sensa LTD
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 mei 2019 22:07

sensa LTD 03 jun 2019 18:54

Djemz schreef: 03 jun 2019 11:08
JanWillem90 schreef: 03 jun 2019 08:23
devriesman schreef: 02 jun 2019 13:18 Goed zo!
Zonder kleding was ook prima te doen geweest.🤣🤣🤣
Moest vanochtend ff envelop wegbrengen naar Deventer dus ik had niet mijn zweetmutsje op. Na 38 kilometer, want met omweg weer terug, de eerste zweetdruppels in mijn ogen.
Jij maakt er een grap van, maar vorige week ben ik in een avond rondje langs de biesbosch van Werkendam naar Hank toch echt de praktijk tegen gekomen.
Vanuit de verte zag ik "iemand" voor mij fietsen en ik vroeg me al af wat voor kledingskleur hij aan had. dichterbij besloot ik dat het iemand was zonder shirt... nog dichterbij ging ik twijfelen aan enige vorm van kleding...
De man keek toen om, schok en stopte direct en probeerde heel snel zijn lange broek aan te doen. Omdat ik goed door fietste had hij deze nog in zijn handen toen ik langs kwam.. ik ben stoicijns vooruit blijven kijken.
:lol: :lol: :lol:

Zelfs mijn zieke geest zou niet verzinnen om eens een stukje naakt te gaan fietsen met de broek in de hand.
Zulke mensen hebben geen leven. Je kind zou zoiets maar zien. Die heeft levens lang een trauma.

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 03 jun 2019 19:32

Kinderen trekken zich niets aan van naakt totdat je hen wijsmaakt dat naakt 'vies' is.

Het zullen eerder (pre)pubers zijn die zich een trauma schrikken (en dan nog)

In San Fransisco is openbare naaktheid trouwens volledig legaal en zie je inderdaad vieze oude venten in hun adamscostuum rond lopen.

Ik ben er ook niet van gecharmeerd maar ze doen toch niemand kwaad, die 'nudisten'
Afbeelding

Plaats reactie