Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Suplest schoenen

leon1
Forum-lid
Berichten: 2987
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 03 apr 2019 07:24

Wie kan mij de juiste richting opsturen m.b.t. de maatvoering van Suplest schoenen?

Ik heb maat 40 in normale schoenen. Echter in mijn fietsschoenen (tot op heden 4 paar van Specialized) heb ik altijd maat 42.

Als ik de sizeguide van Suplest erbij pak dan heb ik inderdaad een maat 40 nodig.

De test hier op Fiets.nl spreekt over een normale maatvoering maar een extra ervaring uti het veld is altijd welkom. Wie heeft er een paar en weet of de maten goed overeenkomen met de werkelijkheid?

Dit merk is ook niet bij mij om de hoek te koop.. :( Dus even passen in een winkel gaat ook niet zomaar lukken.

Alvast bedankt!! :winkthumb:
Ride bikes, not tanks!

leon1
Forum-lid
Berichten: 2987
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 08 apr 2019 14:58

Er zijn geen ervaringen zo te zien. Ik heb de knoop maar gehakt en een paar besteld in maat 40. Ik zag een mooie aanbieding voorbij komen en die wilde ik niet voorbij laten schieten. Schoenen moeten nog uit Oostenrijk komen dus ik hoop dat ik eind deze week zelf een ervaring qua pasvorm kan delen.
Ride bikes, not tanks!

jaapieaap
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 26 mei 2017 14:18

jaapieaap 08 apr 2019 15:23

Bikeshoe4u (Nijkerk) heeft dit merk in de winkel staan . Je kan ze daar toch ook passen & kopen eventueel?

leon1
Forum-lid
Berichten: 2987
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 08 apr 2019 16:01

Die winkel heb ik gezien ja. Niet naast de deur en zover ik kan nagaan niet op voorraad (alleen een 44). Wil graag de lokale ondernemer steunen en voor een paar tientjes had ik ook zeker wel contact opgenomen maar ik heb ze nu voor de helft van de prijs gekocht (350 > 175). Dus een gokje waard. Stad en land afgezocht voor een scherpere prijs dan de oorspronkelijke adviesprijs maar niet gevonden tot deze toevalstreffer bij Bikepalast in Salzburg. Suplest heeft de prijzen voor de Edge 3 Pro aardig onder controle (net als het merk met de S). Bikepalast verstuurd alleen voor de hoofdprijs naar Nederland (100EUR!!!) Gelukkig heb ik vrienden in Oostenrijk dus nu loopt de bestelling via hun.
Ride bikes, not tanks!

leon1
Forum-lid
Berichten: 2987
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 11 apr 2019 13:13

Nou, sneller binnen dan verwacht. 40 zit als gegoten (en niet gek als ik uit een 42 schoen kom, die zal in de regel wel iets ruimer vallen). Gelukkig! Nu weet ik wel waarom ze zo scherp zijn geprijsd: het is de 'oude' kleurstelling. Voor zover je iets kunt zeggen over kleurstelling van witte schoenen. Maar hier zit wat zilver in verwerkt terwijl de huidige versie op de logo's na helemaal wit is. Die zijn wel mooier maar niet EUR175 mooier. Dus ik houd deze mooi. De schoen zelf is nl. niet gewijzigd.
Ride bikes, not tanks!

Plaats reactie