Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Nieuwe winterbroek: wel of geen windstopper?

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 06 okt 2018 18:57

Bij mij zijn het ook de knieën die het eerst koud worden. Koude voeten gebruik ik gewoon een combinatie van boterhamzakjes en overschoenen voor. Aluminium folie onder je binnenschool schijnt ook goed te helpen. Hoe dan ook gaat een warme broek je niet helpen met koude voeten.

Voor winterkleding geldt nog meer dan bij zomerkleding, je krijgt wat je betaald. Assos vond ik vroeger vooral duur, maar ik durf het tegenwoordig nauwelijks overpriced te noemen (zeker als je een beetje op de sale/nieuwe 2e handse kleding let). Ik kan niet op 1 hand tellen hoe vaak ik voor een goedkoper merk heb gekozen om vervolgens een paar maanden later alsnog het A-merk te kiezen waardoor je dubbele kosten hebt. Vaak heb ik daar geen spijt van, je weet dan wat de verschillen zijn, waar de meerwaarde zit en of je het regelmatig gebruikt ja of nee.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 06 okt 2018 19:02

Mwa bijvoorbeeld Sportful heeft ook uitstekende kleding en het prijskaartje is toch wel even wat anders dan Assos voor de meeste kledingstukken.

Overigens voor mij zonder windstopper. Met is veel te stug en daarnaast 9 van de 10 dagen onnodig warm.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

walters
Forum-lid
Berichten: 945
Lid geworden op: 01 jan 2009 17:51

walters 06 okt 2018 21:17


Ronschr
Forum-lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 12 jul 2016 19:47

Ronschr 07 okt 2018 00:08

Voor mij zijn de benen niet het gevoeligste voor koude wind, maar mijn onderbuik. Met koude wind (rond het vriespunt) moet ik abnormaal vaak plassen. Met een (goed geplaatste) winstopper heb ik daar geen last van.

Plaats reactie