Beste forum lezers,
Iemand ervaring met de Rapha reparatie service? Rond het logo van mijn classic wielrenbroek gaat het elastiek kapot. Komen witte stukjes naar buiten zetten. Nu bieden ze aan deze te repareren maar geen idee of dat veel beter er uit gaat zien... Gaan ze een stuk lycra over de stukken heen stikken?
Ik denk slechts 2000 km met de broek gefietst. Zit zeker goed, maar gaat iig niet langer mee:)
rapha reparatiesevice
Ik heb wat problemen gehad met mijn bril (pro team) en dit hebben ze zeer netjes opgelost. De rapha classic bibshort heb ik ook en inmiddels meer km mee gemaakt dan jij. Tot op heden geen zichtbare slijtage.
Ik zou hem gewoon opsturen en ik verwacht van Rapha dat ze een nette oplossing vinden. Overigens begrijp ik niet wat er nu precies kapot is. Mogelijk zij ook niet en als het geen reguliere slijtage is zullen ze het repareren of een nieuwe toesturen. Ik verwacht geen broddelwerk met geplakte lycra.
Ik zou hem gewoon opsturen en ik verwacht van Rapha dat ze een nette oplossing vinden. Overigens begrijp ik niet wat er nu precies kapot is. Mogelijk zij ook niet en als het geen reguliere slijtage is zullen ze het repareren of een nieuwe toesturen. Ik verwacht geen broddelwerk met geplakte lycra.
o'7o
heb een classic broek gehad, na 3 a 4 jaar kwamen er elastiek draadjes los in de pijpen, heb m opgestuurd, maar konden ze niet maken, mocht voor het volledige bedrag van de broek nieuw shoppen op de site, heb iets bijgelegd voor de pro broek, om kort te zijn super service
Reclame voor Rapha:
Ik had een schuivertje gemaakt zonder veel erg maar wel met een scheur in mijn Rapha Core bib en een paar scheuren in mijn 5 jaar oude merino Rapha shirt. Opgestuurd naar de Rapha repair service voor een gratis reparatie. Na 3 weken kreeg ik de spullen weer terug met de bib keurig gerepareerd (lapje opgestikt), maar het shirt konden ze niet meer maken want ze hadden de kleur draad niet meer (?!) en of ik genoegen wilde nemen met een voucher voor de helft van het aankoopbedrag (!!).
Da’s toch fijne service.
Ik had een schuivertje gemaakt zonder veel erg maar wel met een scheur in mijn Rapha Core bib en een paar scheuren in mijn 5 jaar oude merino Rapha shirt. Opgestuurd naar de Rapha repair service voor een gratis reparatie. Na 3 weken kreeg ik de spullen weer terug met de bib keurig gerepareerd (lapje opgestikt), maar het shirt konden ze niet meer maken want ze hadden de kleur draad niet meer (?!) en of ik genoegen wilde nemen met een voucher voor de helft van het aankoopbedrag (!!).
Da’s toch fijne service.
ik heb goeie ervaring met de Rapha (reparatie-) service. Net als bij Assos overigens, je betaalt bij allebei stevige prijzen, maar daar staat hele goede, geen-gezeur-service tegenover. En een prima product qua comfort en levensduur.