Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

rapha reparatiesevice

Gebruikersavatar
Majven
Forum-lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 28 jun 2014 15:34

Gebruikersavatar Majven 01 aug 2017 18:06

Beste forum lezers,

Iemand ervaring met de Rapha reparatie service? Rond het logo van mijn classic wielrenbroek gaat het elastiek kapot. Komen witte stukjes naar buiten zetten. Nu bieden ze aan deze te repareren maar geen idee of dat veel beter er uit gaat zien... Gaan ze een stuk lycra over de stukken heen stikken?

Ik denk slechts 2000 km met de broek gefietst. Zit zeker goed, maar gaat iig niet langer mee:)

Gebruikersavatar
Douglas
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 18 okt 2014 18:16

Gebruikersavatar Douglas 01 aug 2017 19:04

Ik heb wat problemen gehad met mijn bril (pro team) en dit hebben ze zeer netjes opgelost. De rapha classic bibshort heb ik ook en inmiddels meer km mee gemaakt dan jij. Tot op heden geen zichtbare slijtage.
Ik zou hem gewoon opsturen en ik verwacht van Rapha dat ze een nette oplossing vinden. Overigens begrijp ik niet wat er nu precies kapot is. Mogelijk zij ook niet en als het geen reguliere slijtage is zullen ze het repareren of een nieuwe toesturen. Ik verwacht geen broddelwerk met geplakte lycra.
o'7o

psycho71
Forum-lid
Berichten: 354
Lid geworden op: 20 feb 2011 19:30
Locatie: Haarlem

psycho71 01 aug 2017 19:12

heb een classic broek gehad, na 3 a 4 jaar kwamen er elastiek draadjes los in de pijpen, heb m opgestuurd, maar konden ze niet maken, mocht voor het volledige bedrag van de broek nieuw shoppen op de site, heb iets bijgelegd voor de pro broek, om kort te zijn super service

Gebruikersavatar
Majven
Forum-lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 28 jun 2014 15:34

Gebruikersavatar Majven 01 aug 2017 20:36

Dat klinkt goed! Even een snelle foto voor een beter beeld. Als ik de broek aan heb is het overigens een stuk meer zichtbaar dan op de foto. Misschien zijn de benen ook te breed geworden;)

Afbeelding

knutmo
Forum-lid
Berichten: 1138
Lid geworden op: 15 jun 2011 11:03

knutmo 25 jul 2018 12:55

Reclame voor Rapha:

Ik had een schuivertje gemaakt zonder veel erg maar wel met een scheur in mijn Rapha Core bib en een paar scheuren in mijn 5 jaar oude merino Rapha shirt. Opgestuurd naar de Rapha repair service voor een gratis reparatie. Na 3 weken kreeg ik de spullen weer terug met de bib keurig gerepareerd (lapje opgestikt), maar het shirt konden ze niet meer maken want ze hadden de kleur draad niet meer (?!) en of ik genoegen wilde nemen met een voucher voor de helft van het aankoopbedrag (!!).

Da’s toch fijne service.

joopi
Forum-lid
Berichten: 595
Lid geworden op: 21 jul 2008 17:33
Locatie: 020

joopi 25 jul 2018 13:23

ik heb goeie ervaring met de Rapha (reparatie-) service. Net als bij Assos overigens, je betaalt bij allebei stevige prijzen, maar daar staat hele goede, geen-gezeur-service tegenover. En een prima product qua comfort en levensduur.

Plaats reactie