Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Wie heeft ervaring met deze fietskleding?

kooijtje2
Forum-lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 24 jul 2015 21:17
Locatie: In de Buurt

kooijtje2 01 nov 2017 07:48

jepickx schreef: 31 okt 2017 21:52 Ik heb aardig wat moeite om op basis van de maattabellen tot de juiste maat te komen. Loopt uiteen van XS tot XXL.
Heeft iemand ervaring met retourzending bij de bestelling van een onjuiste maat.?
en
Geldt dezelfde maartvoering voor alle designs??

graag reactie
Retour zenden is voor jou kosten en soms nog duurder dan het door jou aangeschafte product . Kijk hier eerst maar eens naar . Als een setje van 15 euro bestel kan je altijd een poging wagen .

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 01 nov 2017 18:32

Wat niet past, kun je doorverkopen via MP als terugzenden duurder is dan de aanschaf. De meeste maattabellen bij AliExpress geven naast lettercodes van XS tot XXL ook lengtes in cm. Dan is het een kwestie van secuur meten van je eigen kleding of je lichaamsmaten te laten opmeten door je wederhelft. "Niet kietelen, schat" :-)

Gebruikersavatar
jepickx
Forum-lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 02 mar 2017 13:11

Gebruikersavatar jepickx 01 nov 2017 18:54

Dank voor alle reacties, ZItten wel bruikbare tips tussen.
Blijft natuurlijk afwachten wat je krijgt en hoe de kwaliteit is.
(Mijn vrouw vond de maattabel van lengte en gewicht versus maatvoering meer bij vrouwen passen dan bij mannen. Mijn borstomvang moet ik maar niet als leidend gaan gebruiken)
Bianchi Intenso
Koppie Coppi

hayes

hayes 01 nov 2017 19:53

Als je goed je maten checkt, kom je niet bedrogen uit.
En borstomtrek is meestal waar het bij mij zou durven spannen. Heb nogal een brede borstkas. Aan de buik zit het meestal iets losser.

Qua kwaliteit vallen de truitjes erg goed mee. Ze houden misschien iets meer zweet vast, maar de duurzaamheid is alles dik ok. Soms durven ze wel eens een witte rits in een zwart truitje steken. En dat ziet er niet uit. ;)

Plaats reactie