La Passione CC

Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.
roelw
Forum-lid

roelw 03 jan 2020 10:32

markvanvos schreef:
29 dec 2019 15:39
Ik heb broeken van La Passione altijd in maat M (ben 190cm lang), Sportful broeken had ik altijd in maat L.
De zeem lijkt dezelfde als in de PSN zomerbroeken en is niet heel dik, maar zit wel lekker.
Rare keuzes.
ik ben 1m86 (73kg) en heb in alle La Passione broeken (kort en lang) maat L. Maat M zou echt te klein zijn (schouderstraps).
Ook in Vermarc, Gore Bike en Sportful maat L in de broeken;

dickw
Forum-lid

Gebruikersavatar dickw 03 jan 2020 11:20

Ik ben het met roelw eens. Met BlackFriday ook maar eens geshopt en voor maat L gegaan (190cm /74 kg). De BF lange broek is zeker niet te lang en helemaal niet te breed dus een M zou echt niet goed gaan. De broek heeft de irritante neiging om naar beneden te trekken dus als ik niet oppas zit ik niet meer op de zeem op het zadel. Met een paar hijsen zit het dan weer een poosje goed, maar ik hoop dat dit euvel zich snel oplost. Zeker geen M voor mij dus, eerder XL.

amclassic-fan
Moderator

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 jan 2020 11:22

Straps rekken wel mee en als je op de fiets zit dan zitten ze minder strak, voor mij eigenlijk nooit een issue geweest ondanks mijn smalle lange gestalte.

Koersbroek in M is voor mij de goede maat en van sportful is dat voor mij echt te breed.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

The Bullet
Forum-lid

The Bullet 09 jan 2020 00:01

In de huidige sale mijn eerste zomersetje gekocht (PSN broek en shirt) en vandaag ontvangen. In eerste instantie maat L besteld maar nog wel even om maatadvies gevraagd. Met mijn 1.85 m, 83 kg en lang bovenlichaam werd mij door La Passione geadviseerd maar XL te nemen. Dat dus gedaan en het past mij perfect, geweldige pasvorm! Mooie materiaal ook, ben benieuwd hoe de kwaliteit blijft na veelvuldig gebruik. Zo op het eerste gezicht een aanrader.

Plaats reactie