Infinito GB
04 jul 2016 10:16
Vorige week dan eindelijk mijn setje kleding binnen gekregen, na ongeveer een mandje wachten.
Was wat afwijking ontdekt aan het shirt tijdens klaarmaken voor verzending, en dat was net het laatste shirt in die maat.
Kan gebeuren zeg ik dan maar, en het is uiteindelijk netjes opgelost.
Dan nu de kleding. Ik had een setje besteld met de square bib en square sokken en een diagonal shirt, allen in donkerblauw.
Dit werd uiteindelijk een set compleet in square donkerblauw. Achteraf misschien nog wel mooier vanwege het geheel.
De pasvorm is prima. Ik had de maatvoering van de website gevolgd. Ik kwam met mijn 1.89m en 85kg uit op XL, en sokken in L. De kwaliteit kan ik nog niet over oordelen, maar het ziet er netjes uit goede gestikte naden en een nette afwerking.
Het shirt sluit mooi aan, met de wat langere strakke mouwtjes zoals tegenwoordig "hoort".
De bib zit goed met een behoorlijke zeem erin. De zeem heeft een goede vorm en is stevig, dus geen vouwen en naden die kunnen gaan irriteren. Enige wat opvalt is de lengte van de pijpen van de bib. Deze is nl. een stukje langer dan mijn Castelli bib. Ongeveer de breedte van de band onderaan de pijpen langer.
Zijn er meer die deze ervaring hebben toevallig?
Misschien had ik ook nog wel een maatje kleiner gepast, maar deze bib sluit wel overal goed aan, en zit verder prima tijdens het fietsen.
De sokken zijn een beetje a la Wiggins, en dus wat langer. Daar moet ik nog wel aan wennen. Voorlopig laat ik ze wel wat afzakken.
Al met al dus zeker wel tevreden, en er komt zeker ook een winterset van la Passione.