Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

La Passione CC

Gebruikersavatar
bkrmn
Forum-lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 jul 2013 22:08
Locatie: Amersfoort e.o.

Gebruikersavatar bkrmn 10 sep 2019 21:51

Jongens, maat S met 185 cq 188 ... jullie kunnen met gemak 1 of 2 maten groter! Kan je meteen ook makkelijker bij de zakken.

Ben zelf 168, 63kg, normaal postuur en S zit mij goed qua lengte en strak (psn). Heb ook een paar M shirts maar die zitten mij net iets aan de lange kant ... al kan het ook nog best!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 10 sep 2019 22:02

Ik ga niet van mezelf niet zeggen dat ik een normaal postuur heb ;) Mijn borstkas omvang is iets van een schamele 95 cm, alles groter dan een 's' is gewoon te groot. Overigens heb ik niet veel problemen met hoogte van de zakken, ik heb het hele dunne zomer shirt, mocht er nog veel verschil tussen de verschillende shirts zitten.

Ter referentie, bijvoorbeeld Bioracer ook altijd maatje 2 bovenkleding.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

timken
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 jun 2009 19:23

timken 15 sep 2019 19:08

Jans schreef: 09 sep 2019 17:59
timken schreef: 04 sep 2019 16:48 Eindelijk eens tijd gehad voor te trainen met deze kledij.
Zit goed en ziet er goed uit maar daarmee is ook alles gezegd,
Na 1 maal gedragen te hebben zijn er op 1 shirt al 2 plaatsen waar de naad los komt.
Zal duidelijk bij deze éénmalige aankoop blijven, spijtig.
En? al contact met ze opgenomen?
Contact opgenomen en mogen terug sturen ter herstelling. Ben benieuwd.

Gebruikersavatar
Philippos
Forum-lid
Berichten: 2851
Lid geworden op: 08 jun 2018 23:40
Locatie: Castricum
Contact

Gebruikersavatar Philippos 02 okt 2019 10:19

Nieuwe windvangers in het assortiment. Nu met afsluitbare, waterdichte, ritszakje.

https://www.lapassione.cc/pages/psn-win ... UHF3In0%3D

Gebruikersavatar
Philippos
Forum-lid
Berichten: 2851
Lid geworden op: 08 jun 2018 23:40
Locatie: Castricum
Contact

Gebruikersavatar Philippos 03 okt 2019 11:19

Mijn long sleeve merino base layer kreeg een gat in het stof gisteren bij het aantrekken. Balen. Het is weliswaar een jaar oud, maar zo vaak is het niet gebruikt tot nu toe. Toch maar een bericht gestuurd naar LP, aangezien alle andere kledingstukken van LP nog als nieuw uitzien na veel gebruik.
Ondanks dat het een jaar oud is en dat het waarschijnlijk een human error is (vonden ze), een kortingscode van 30% voor mijn volgende aankoop gekregen. Voor een gedragen kledingstuk van een jaar oud, niet slecht afgehandeld vind ik.

hopjes
Forum-lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 31 dec 2015 11:26

hopjes 27 nov 2019 09:47

Iemand geinterresseerd in een nieuwe, ongedragen LP rain jersey orange xxl voor 87.50 ? Intussen niet meer leverbaar in XL en XXL en word zeer waarschijnlijk ook niet meer gefabriceerd aldus LP-klantenservice. Ik kan deze kostenloos retourneren dus het maakt mij niet uit.

Zit mij te net te groot, helaas XXL ipv XL besteld omdat de PSN lijn normaal gesproken race-cut is en het voor de winterperiode is.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15826
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 27 nov 2019 19:05

timken schreef: 15 sep 2019 19:08 .....................
Contact opgenomen en mogen terug sturen ter herstelling. Ben benieuwd.
En? Hoe is het afgelopen?
I know myself like no one else
Nothing to defend

bucharestblues
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 nov 2018 09:34

bucharestblues 01 dec 2019 19:37

Jasje besteld in twee maten. Mooi spul maar niet mijn pasvorm. Te smal in boven lichaam/schouders. Terug naar Le Col dus.

c-ray
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 mei 2018 11:02

c-ray 28 dec 2019 10:36

Net van de wintersale gebruikt gemaakt. Beste van alles, de couponcode van 20€ voor het wachten op de levering van de zomersale was ook geldig!
Dat werkt niet overal zo :-)

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 28 dec 2019 12:23

Iemand ervaring met de PSN THERMAL BIB SHORTS BLACK

Mijn winterbib is weeral aan het verslijten. Het is een Futurum 4seasons. Op zich ben ik daar erg tevreden van, doet wat het moet doen en zit comfortabel. Ze is echter na 1 winter al versleten. Ik had vorig jaar hetzelfde en heb toen voor de helft van de prijs een nieuwe 'mogen' kopen bij Futurum. Dat ga ik nu dus niet meer doen.
(de zomer bib's slijten trouwens ook erg snel, die gaan het ook niet meer heel de zomer volhouden, ik heb er 2 dus ze gaan iets langer mee)


Dus die PSN van La Passione, is die lekker warm/waterdicht? En hoe valt de maat? (mijn vergelijkingsmateriaal is: Futurum=M, Vermarc=L, Sportful=XXL, Assos= L, Castelli past niet rond mijn benen)

De zeem moet ook lekker dik zijn. Die Assos zit qua broek echt perfect maar de zeem is te dun en kruipt nogal hard omhoog (de bruine dreef in :D )

Ik ben ook nog aan het kijken naar de PEARL IZUMI DRY FIETSBROEK, daar lees ik ook goede dingen over
Afbeelding

Gebruikersavatar
markvanvos
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 okt 2015 19:58
Locatie: Drenthe-Zuid

Gebruikersavatar markvanvos 29 dec 2019 15:39

Ik gebruik de PSN Thermal Bib Shorts nu voor het 2e seizoen en bevalt mij uitstekend.
Tot ongeveer 0°C gebruik is deze in combinatie met beenwarmers (maar ik heb het niet snel koud op de fiets). De broek is niet heel dik gevoerd, maar bevat een dunne fleece laag. Is niet waterdicht, wel enigszins waterafstotend (bij een klein buitje druppelt het water eraf).
Ik heb broeken van La Passione altijd in maat M (ben 190cm lang), Sportful broeken had ik altijd in maat L.
De zeem lijkt dezelfde als in de PSN zomerbroeken en is niet heel dik, maar zit wel lekker.

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 29 dec 2019 19:06

Dank je.
Afbeelding

Plaats reactie