Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

La Passione CC

Gebruikersavatar
bkrmn
Forum-lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 jul 2013 22:08
Locatie: Amersfoort e.o.

Gebruikersavatar bkrmn 19 jan 2018 16:01

Vandaag met een 1.5u duur/temporitje de broek voot het eerst aan gehad bij 2gr en een guur windje. Superfijne broek, zit perfect, nergens irritaties. Dat er geen ritsjes onderaan de pijpen zitten mis ik totaal niet omdat de stof onderaan wat dunner (roubaix) en daardoor lekker rekbaar is.

wilier2012
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mar 2012 12:15

wilier2012 08 feb 2018 18:54

Ik heb al diverse spullen gekocht afgelopen jaar en ben zeer tevreden. Ik heb oa een zomer setje, div sokken en overschoenen van la passione. Alles was snel geleverd en voldeed aan mijn verwachtingen. Enige puntje is dat de zomer handschoenen der mate afgeven dat ik een nieuw stuurlint moest kopen. Als je ze voor gebruik een aantal keer in de was doet is het probleem ook verholpen. Kortom een aanrader.

Rayb81
Forum-lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 mei 2014 09:41

Rayb81 11 feb 2018 02:40

Heb een zomer shirtje gekocht via hun website, na 1 dag was het pakketje al binnen :)

Pasvorm is typisch Italiaans, goed strak.
Qua materialen vind ik het er wel een beetje fragiel uitzien, ben benieuwd hoeveel wasbeurten het shirtje overleeft.

Nu maar wachten op korte-mouwen-weer.

Gebruikersavatar
Infinito GB
Forum-lid
Berichten: 1436
Lid geworden op: 09 apr 2015 00:23
Locatie: Schagen

Gebruikersavatar Infinito GB 11 feb 2018 02:58

De wasbeurten overleeft ie wel hoor. Heb zelf verscheidene sets/kledingstukken van LP. Kleding zit goed, en ziet er netjes uit. Broeken/zemen zijn van goede kwaliteit. Heb wel al eenmaal een zakje van een shirt die uitscheurde, maar dat kwam door mijn eigen ruwheid. Met handschoentjes aan proberen je sleutel onder je reservebiba vandaan halen gaat gewoon niet.
Heb ook een shirtje waarvan het hangertje van de rits is verdwenen. Verder nooit klachten eigenlijk.

Pitti Carabinieri
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 06 okt 2017 12:52

Pitti Carabinieri 10 mar 2018 21:29

Iemand al ervaring met de nieuwe psn bibs en de verschillen tov de classic variant? Wil een bib bestellen, maar vraag me af of de meerprijs het waard is.

c.zaballa
Forum-lid
Berichten: 1039
Lid geworden op: 12 feb 2009 12:24

c.zaballa 11 mar 2018 00:23

Pitti Carabinieri schreef: 10 mar 2018 21:29 Iemand al ervaring met de nieuwe psn bibs en de verschillen tov de classic variant? Wil een bib bestellen, maar vraag me af of de meerprijs het waard is.
De kans dat iemand er al veel ervaring mee heeft, lijkt me vrij gering. Volgens mij is ie net een week leverbaar. ;)
Gazelle Team TVM \'99

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27566
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 07 apr 2018 09:40

PSN truitje besteld in M omdat ik ook al 2 andere La Passione shirts had in maat M.

Pas op, de pasvorm is totaal anders... even nagemeten, truitje is 5 cm (!!) korter dan de "oude" serie.

Trui gaat dus terug wordt omgeruild voor een L. Ik ben overigens 1m82.

daanj
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 okt 2012 18:26

daanj 13 apr 2018 10:22

Hier toevallig een wat 'gespierdere man' die deze shirts gebruikt? Volgens hun maattabel zou ik voor mijn borst de XXL moeten hebben (111 cm), maar voor mijn middel de M (85 cm), met lengte 186 cm.

Bij veel shirts word ik aan mijn oksels opgehangen wil de buik niet flubberen, en als het boven goed zit, is het onder veel te ruim. Andere tips ook welkom :)

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5071
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 13 apr 2018 10:31

Ik ben 1m79 en 65kg.

Wil dit shirt kopen: https://www.lapassione.cc/collections/j ... -pdp-black

Shirtjes heb ik vaak S. Vind het fijn dat ze strak zitten en niet te lang op de rug vallen. Iemand een idee of ik een S of M moet nemen?

Gebruikersavatar
StevieSeagal
Forum-lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 17 apr 2013 12:59

Gebruikersavatar StevieSeagal 13 apr 2018 12:52

NuitKor schreef: 13 apr 2018 10:31 Ik ben 1m79 en 65kg.

Wil dit shirt kopen: https://www.lapassione.cc/collections/j ... -pdp-black

Shirtjes heb ik vaak S. Vind het fijn dat ze strak zitten en niet te lang op de rug vallen. Iemand een idee of ik een S of M moet nemen?
Ik zou in jouw geval Small nemen. Ikzelf heb een aantal shirts in maat Small en ben 1,82m lang en ongeveer 68kg en de shirts zitten sportief. Ik heb nog genoeg ademruimte omdat de stoffen over het algemeen goed mee rekken en overal goed aansluiten. Ik had eerst een Medium geprobeerd en deze zat rond mijn midden duidelijk te ruim en was te lang.

Je zou eerder kunnen overwegen of een XS niet ook goed zou zijn voor je, maar ik zou voor de S gaan als je twijfelt.
Afbeelding

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5071
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 13 apr 2018 13:05

StevieSeagal schreef: 13 apr 2018 12:52
NuitKor schreef: 13 apr 2018 10:31 Ik ben 1m79 en 65kg.

Wil dit shirt kopen: https://www.lapassione.cc/collections/j ... -pdp-black

Shirtjes heb ik vaak S. Vind het fijn dat ze strak zitten en niet te lang op de rug vallen. Iemand een idee of ik een S of M moet nemen?
Ik zou in jouw geval Small nemen. Ikzelf heb een aantal shirts in maat Small en ben 1,82m lang en ongeveer 68kg en de shirts zitten sportief. Ik heb nog genoeg ademruimte omdat de stoffen over het algemeen goed mee rekken en overal goed aansluiten. Ik had eerst een Medium geprobeerd en deze zat rond mijn midden duidelijk te ruim en was te lang.

Je zou eerder kunnen overwegen of een XS niet ook goed zou zijn voor je, maar ik zou voor de S gaan als je twijfelt.
Thnx, anders probeer ik de XS en S en stuur ik wel 1 terug, dat kost me dan 5 euro. Ik heb best wel brede bovenarmen, dus geen idee hoe de XS daar dan zit.

Gebruikersavatar
asmeets
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 22 sep 2009 23:23
Contact

Gebruikersavatar asmeets 04 nov 2018 18:31

Ik wil er graag een winterset bij hebben en kijk op dit moment naar de PSN Jerseys van La Passione. Ik zoek met name een jas die te vergelijken is met mijn Futurum 4 Season Jacket. Vanmorgen fietste ik thuis weg bij een temperatuur rond het vriespunt en dat ging nog met het 4 season jacket met slechts een laag er onder.

Ik twijfel tussen de windproof en winter jersey. In de winter top guide wordt wel een advies gegeven maar daar durf ik niet op te vertrouwen. Iemand ervaring met deze twee jerseys van La Passione?

Plaats reactie