Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Aldi fietsschoenen

Nickname12
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2014 11:11

Nickname12 14 sep 2014 11:23

Ik ben net begonnen met wielrennen en heb laatst een tweede hands fiets gekocht om te kijken of ik het leuk vind.
Nu ik het leuk blijk te vinden ben ik op zoek naar klikschoenen. Deze week hebben ze bij de aldi fietsschoenen, kan iemand mij vertellen of dat wat is? Ik heb ook nog geen klikpedalen, heeft iemand daar nog tips voor. Het liefst niet te duur.

Nighty
Forum-lid
Berichten: 164
Lid geworden op: 06 jun 2012 16:49
Locatie: Kempen BE

Nighty 14 sep 2014 11:43

Ik heb er geen ervaring mee, maar zou het er wel op wagen.
Mss kan je ook eens bij de Decathlon kijken, daar hebben ze ook raceschoenen voor een zeer schappelijke prijs.

Let er alleen op dat je voor zowel de schoenen als de pedalen hetzelfde systeem koopt.
SPD, SPD SL, Look,... valt niet onderling te combineren!

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 14 sep 2014 11:46

Wellicht bedoel je deze ? Geschikt voor SPD en SPD SL.

Eigenlijk weinig over te zeggen maar voor beginnend fietser en voor 29,99 Euro kun je je geen buil vallen en als het fietsen bevalt later nog andere echt goede schoenen kopen. Je pedalen kun je dan gewoon behouden.

Afbeelding
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

jer81
Forum-lid
Berichten: 637
Lid geworden op: 06 aug 2014 17:21

jer81 14 sep 2014 12:01

Ze zien er ook nog best aardig uit. Zitten er ook al plaatjes onder of moeten die er nog bijgekocht worden?

Ik denk dat ik die arm en knie warmers maar eens ga bekijken en dei fietsreparatieset. Voor dat geld kan je volgens mij bijna geen miskoop doen.

Voor alle aanbiedingen vanaf woensdag:
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_1709_5_893.html

wielertje
Forum-lid
Berichten: 430