Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Profteamkleding of neutrale kleding?

Gebruikersavatar
Soap
Forum-lid
Berichten: 2351
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:01
Locatie: Pijnacker

Gebruikersavatar Soap 03 dec 2015 12:14

Supergrover schreef:
Storm-biker schreef:@Supergrover Wat mij betreft niet. GCN kleding is voor degene die daar werken. Net als met profkleding dus.
ze hadden geen vacatures, maar er is toch een setje onderweg.....

:winkthumb:
Echt wel :lol:

http://www.globalcyclingnetwork.com/blo ... -with-gcn/
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 03 dec 2015 12:53

Soap schreef:
Supergrover schreef:
Storm-biker schreef:@Supergrover Wat mij betreft niet. GCN kleding is voor degene die daar werken. Net als met profkleding dus.
ze hadden geen vacatures, maar er is toch een setje onderweg.....

:winkthumb:
Echt wel :lol:

http://www.globalcyclingnetwork.com/blo ... -with-gcn/

:D

ik heb weer andere kwaliteiten...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

SpeedDuck
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2015 15:35

SpeedDuck 16 dec 2015 11:18

Nu vind ik de teamkleding van BMC erg mooi. Alleen kan ik nergens een betrouwbare site vinden die de lange BMC set verkoopt. Ik bedoel niet de winter set met fleece maar gewoon lange kleding. Iemand een idee/suggestie?
Wielrennen is een sport, voetbal is een spelletje.

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 16 dec 2015 14:22

Wel de korte versie bij Cyclewear .nl in Budel, in de aanbieding en dan combineren met arm-en beenstukken.

SpeedDuck
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2015 15:35

SpeedDuck 16 dec 2015 14:50

ja dat had ik ook al gezien alleen heb ik gewoon graag een jasje en lange broek. Dit omdat de extra stukken altijd afzakken bij mij na verloop van tijd.

links verwijderd
hier heb ik wel een paar sites waar ze het zouden verkopen. Maar ik heb totaal geen ervaring met deze sites. Eerlijk gezegd zien ze er ook niet zo betrouwbaar uit.
Laatst gewijzigd door amclassic-fan op 17 dec 2015 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet linken naar namaak artikelen aub
Wielrennen is een sport, voetbal is een spelletje.

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 17 dec 2015 06:06

Sites die jij gevonden hebt, zijn allen met imitatiekleding uit China.
Jij kunt bv bij DHgate.com ook zelf bestellen, dat is een stuk goedkoper dan die sites.
Maar het blijft goedkope imitatie, dwz de maatvoering is niet zo nauwkeurig te bepalen en het materiaal is iets dikker.

hayes

hayes 17 dec 2015 15:04

Die "replica's" zijn nog te doen als het om een truitje gaat, al is de pasvorm net iets minder.
Maar ik zou wegblijven van een fietsbroek uit China omwille van het zeem.

Je vindt op aliexpress bv setjes van korte broek en shirt voor 30 euro... ;)

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 17 dec 2015 21:54

Met die Chinese zemen is niks mis hoor. Fiets er stevige duurritten mee, zonder enige hinder.
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

SpeedDuck
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2015 15:35

SpeedDuck 19 dec 2015 09:50

Ja ik denk dat ik dan toch ergens anders of naar iets anders moet gaan kijken. Ik heb namelijk al eens zon setje uit china besteld gewoon om te proberen. Alleen dit was geen succes ivm mijn maten. De broek en het shirt zijn namelijk te kort terwijl ik hier al grotere maten heb genomen XD.
Wielrennen is een sport, voetbal is een spelletje.

SpeedDuck
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2015 15:35

SpeedDuck 21 dec 2015 11:13

Nieuw idee wat me ineens te binnenschoot. De conseptstore in belgie zou die het wel verkopen? iemand daar ervaringen mee?
Wielrennen is een sport, voetbal is een spelletje.

NoChain
Forum-lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 04 sep 2011 20:18

NoChain 21 dec 2015 11:51

hayes schreef:Die "replica's" zijn nog te doen als het om een truitje gaat, al is de pasvorm net iets minder.
Maar ik zou wegblijven van een fietsbroek uit China omwille van het zeem.

Je vindt op aliexpress bv setjes van korte broek en shirt voor 30 euro... ;)
Ik heb één keer zo'n setje besteld vanuit China en ik moet zeggen dat het zeem echt wel verbazend goed was.
Alleen voel je aan de stoffen dat het mindere kwaliteit is. Het zit allemaal wat minder lekker, laat minder goed zweet door. De rits van mijn truitje is ook zeer fragiel, ik moet echt oppassen dat ik die niet kapot trek.

Ik ga niet meteen een tweede set kopen maar ik kan ook moeilijk zeggen dat het slechte kwaliteit was voor die prijs.

Plaats reactie