Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Welke fietssokken dragen jullie?

Hoge of lage fietssokken?

Hoge Fietssokken
203
44%
Lage Fietssokken
262
56%
 
Totaal aantal stemmen: 465

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 29 dec 2016 22:01

Haha ja, is ook waar. Ik heb nou ook weer niet die aversie tegen "pronken" die Kees heeft, ik kan op zich een heel eind meegaan in dat het ook fijn is om kwaliteit te hebben als je het kan betalen en dat mooie spullen gewoon mooi zijn. Maar ergens ligt voor mij toch een grens waar kwaliteit en mooi ophouden en pure decadentie om de decadentie begint. Ook dat moeten mensen op zich zelf weten maar ik denk stiekum wel eens keertje als je echt van gekkigheid niet meer weet wat je met je geld moet doen doe dan eens echt gek en doe eens een keertje voor iets voor iemand anders, zomaar. Omdat (jij) het kan.
Waar ik wel echt allergisch voor ben is als mensen een dergelijk uitgavenpatroon als standaard of normaal gaan zien. Ik weet dat alles op den duur went maar ik word er wel eens moe van dat als je advies vraagt voor een of ander fietsprobleempje sommige mensen dan doodleuk een ding van 400 euro suggereren dat je dan maar moet kopen.
Verder wat mij betreft live and let live maar een béétje inlevingsvermogen is soms wel eens fijn.:)
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 30 dec 2016 09:03

Mooi verwoord Tummie. :winkthumb:
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

Gebruikersavatar
Marcopfiets
Forum-lid
Berichten: 768
Lid geworden op: 12 jan 2017 15:40

Gebruikersavatar Marcopfiets 12 jan 2017 17:01

In de winter zwarte wollen legersokken van de dump. 70%wol en 30% polyamide.

hayes

hayes 12 jan 2017 21:30

TumTumTum schreef:Haha ja, is ook waar. Ik heb nou ook weer niet die aversie tegen "pronken" die Kees heeft, ik kan op zich een heel eind meegaan in dat het ook fijn is om kwaliteit te hebben als je het kan betalen en dat mooie spullen gewoon mooi zijn. Maar ergens ligt voor mij toch een grens waar kwaliteit en mooi ophouden en pure decadentie om de decadentie begint. Ook dat moeten mensen op zich zelf weten maar ik denk stiekum wel eens keertje als je echt van gekkigheid niet meer weet wat je met je geld moet doen doe dan eens echt gek en doe eens een keertje voor iets voor iemand anders, zomaar. Omdat (jij) het kan.
Waar ik wel echt allergisch voor ben is als mensen een dergelijk uitgavenpatroon als standaard of normaal gaan zien. Ik weet dat alles op den duur went maar ik word er wel eens moe van dat als je advies vraagt voor een of ander fietsprobleempje sommige mensen dan doodleuk een ding van 400 euro suggereren dat je dan maar moet kopen.
Verder wat mij betreft live and let live maar een béétje inlevingsvermogen is soms wel eens fijn.:)
Fijn verwoord.
En gewoon waar.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 12 jan 2017 21:51

Ikon schreef:Ik heb (had) 4 stapels in mijn kast.
Stapel 1 fietssokken
Stapel 2 motorsokken
Stapel 3 wandelstokken
Stapel 4 skisokken
Mijn vrouw heeft er 1 stapel van gemaakt :mrgreen:
En wat blijkt,het maakt niets uit,het is allemaal één pot nat haha :lol:
En als je niet sport, draag je dan geen sokken??

:D
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 13 jan 2017 11:49

Supergrover schreef:
Ikon schreef:Ik heb (had) 4 stapels in mijn kast.
Stapel 1 fietssokken
Stapel 2 motorsokken
Stapel 3 wandelstokken
Stapel 4 skisokken
Mijn vrouw heeft er 1 stapel van gemaakt :mrgreen:
En wat blijkt,het maakt niets uit,het is allemaal één pot nat haha :lol:
En als je niet sport, draag je dan geen sokken??

:D
Klopt,maar hoe weet je dat :?:
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Y. Hakkers
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 feb 2017 15:18

Y. Hakkers 12 feb 2017 22:28

Ik heb witte lage sokken van agu. Bevalt goed

codex
Forum-lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 jul 2012 09:40

codex 13 feb 2017 17:44

Ik heb in de zomer witte hoge wandelsokken als fietssokken:) Fijne badstof onderkant.In de winterperiode een stel gewone extra warme sokken.(zitten toch in een hogere schoen). Ik fiets in de zomer ook wel met gewone witte hoge sokken van Xenos. Kan ook prima. Lage witte fietssokken ....vond ik ruim 30 jaar terug(mijn eerste racer)al helemaal niets.Toen had ik ook geen fietsshirt.Gewoon een sweater:)

DeletedUser05
Forum-lid
Berichten: 2285
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

DeletedUser05 13 sep 2017 19:11

Mijn zomer/goed weer sokken (de winter sokken zijn niet interessant gezien die toch niet te zien zijn door de beenstukken.

Afbeelding
Defeet, Attaquer, Panache, Velocio, 4Shaw en The Athletic.

robbiey
Forum-lid
Berichten: 702
Lid geworden op: 28 aug 2011 18:33

robbiey 14 sep 2017 22:25

JSPRBCN is er iemand bij jou thuis die zag dat jij je sokken liet poseren voor op de foto?

DeletedUser05
Forum-lid
Berichten: 2285
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

DeletedUser05 15 sep 2017 08:43

robbiey schreef: 14 sep 2017 22:25 JSPRBCN is er iemand bij jou thuis die zag dat jij je sokken liet poseren voor op de foto?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: nee ;)

Djemz
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 25 feb 2018 15:08

Djemz 20 apr 2019 08:20

Deze even omhoog halen.. Nog iemand tips voor sokken? Hoe goedkoper hoe beter :) en ik ga voor hoge.

Als ik de prijzen van sockeloen hier zie en nu op hun site zijn ze meer dan verdubbeld van prijs :O

Plaats reactie