Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

specialized kleding

sandman
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 jul 2005 21:56

sandman 16 jul 2005 21:58

hallo,

ik ben eigenlijk op zoek naar specialized fietskleding. Vroeger stond het ook op de site van specialized.

Weet iemand of er uberhaupt nog kleding gemaakt wordt en waar of dat dat te krijgen is?
liefst omgeving rotterdam...
bedankt
<br>
<br>
... dus

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 16 jul 2005 22:02

Kan je niet helpen wat die kleding betreft, al denk ik niet dat ze hun kledinglijn stopgezet hebben.

Het valt me op dat Specialized een van die merken is die zich werkelijk op alle segmenten van de fietsmarkt gooien. Het begon met frames, maar tegenwoordig hebben ze vrijwel alle onderdelen van een koersfiets inclusief bandjes. Hun helmen vind je ook vaak in het peloton (ook bij ploegen die met andere fietsmerken rijden). Ze hebben ook veel geprezen schoenen, in de Tour zeer opvallend in de fluo uitvoering aan Landis' en Chavanels voeten.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4328
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 16 jul 2005 22:16

zover ik weet wordt er nog wel degelijki kleding gemaakt door specialized (tenminste heb het nog gezien vorig jaar op bikemotion en heb zelf pas nog een stel schoenen aangeschaft). maar waar je het in de buurt van rotterdam kunt verkrijgen is mij niet bekend maar het lijkt mij logisch dat een dealer van de fietsen ook de kleding zal hebben of iig bestellen, en die winkels zullen wel op internet staan.

sandman
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 jul 2005 21:56

sandman 16 jul 2005 22:16

en dito helmen, zoals Mcewen die ermee rijdt en de Cofidis dacht ik ook.
<br>
<br>
... dus

Plaats reactie