Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

cyclewear.nl

krommenek
Forum-lid
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 okt 2005 00:49

krommenek 25 nov 2005 23:29

Klinkt erg interessant! kan je iets zeggen over de maten? of die groot uitvallen of klein. ben zelf 192 en een vriend van mij die nog heel veel spullen nodig heeft 196. (hij heeft net een tweedehands racefiets gekocht, maar vriest momenteel aan zn frame) Large denk ik. (gaat toch vooral over de lengte en niet of je dikke benen hebt)


Ik ben zelf met dikke sokken aan 1.93 meter. De langste broek van Cyclewear was mij helaas te klein. Ik kon het terug sturen en kreeg direct m'n geld terug gestort. De andere kleding die ik besteld had was prima in orde. Ik hoor en lees niets anders dan goede reacties over Cyclewear, ook als je mailt heb je snel antwoord. Als ze hun assortiment gaan uitbreiden kom ik daar zeker terug.
Hoi,
Ik ben zelf 1.87. Maar heb in verhouding tot de gemiddelde mens hele lange benen. Zo'n 4 cm langer dan gemiddeld.
Ik heb XXL  broek en shirt, past prima. Zoals gezed bener tot nu zeer tevreden over. Volgens mij vallen de maten van mijn spullen ongeveer gelijk met de Shimano kleding maten.
 
Groetjes,
Eric. 
---- Think ahead, Cycling forward. ----

wegpiraat
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 nov 2005 14:28

wegpiraat 26 nov 2005 01:27

Quoten: Origineel geplaatst door krommenek op 25 November 2005




Klinkt erg interessant! kan je iets zeggen over de maten? of die groot uitvallen of klein. ben zelf 192 en een vriend van mij die nog heel veel spullen nodig heeft 196. (hij heeft net een tweedehands racefiets gekocht, maar vriest momenteel aan zn frame) Large denk ik. (gaat toch vooral over de lengte en niet of je dikke benen hebt)


Ik ben zelf met dikke sokken aan 1.93 meter. De langste broek van Cyclewear was mij helaas te klein. Ik kon het terug sturen en kreeg direct m'n geld terug gestort. De andere kleding die ik besteld had was prima in orde. Ik hoor en lees niets anders dan goede reacties over Cyclewear, ook als je mailt heb je snel antwoord. Als ze hun assortiment gaan uitbreiden kom ik daar zeker terug.
Hoi,
Ik ben zelf 1.87. Maar heb in verhouding tot de gemiddelde mens hele lange benen. Zo'n 4 cm langer dan gemiddeld.
Ik heb XXL  broek en shirt, past prima. Zoals gezed bener tot nu zeer tevreden over. Volgens mij vallen de maten van mijn spullen ongeveer gelijk met de Shimano kleding maten.
 
Groetjes,
Eric. 



ik heb juist weer een lang bovenlijf. wellicht dat het dan toch past. maar als ik een xxl broek koop, dan zit ie bij de taille toch veel ruimer. Ik heb nu een medium en die zit zelfs ''ruim'' bij taille en kont. een xxl lijkt mij dan drama.

krommenek
Forum-lid
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 okt 2005 00:49

krommenek 27 nov 2005 22:35

Hoi,
Ik zou zeggen rij er een keer langs. Wel bellen van te voren. Ik heb het geluk dat ik in de service zit en zelf kan plannen. Dus voor mij is het makkelijk praten.  Ideaal voor dit soort dingen en markplaats artikelenMaar als je langs gaat kun je meteen passen.
Idee: Mooi weekend ritje op de fiets, zitten in de buurt van Budel net over de grens in Belgie.
 
Groet,
Eric.
---- Think ahead, Cycling forward. ----

wegpiraat
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 nov 2005 14:28

wegpiraat 28 nov 2005 18:09

Quoten: Origineel geplaatst door krommenek op 27 November 2005


Hoi,
Ik zou zeggen rij er een keer langs. Wel bellen van te voren. Ik heb het geluk dat ik in de service zit en zelf kan plannen. Dus voor mij is het makkelijk praten.  Ideaal voor dit soort dingen en markplaats artikelenMaar als je langs gaat kun je meteen passen.
Idee: Mooi weekend ritje op de fiets, zitten in de buurt van Budel net over de grens in Belgie.
 
Groet,
Eric.


ja, 250 km met dit weer, haha.  kip en ei verhaal ,moet eerst kleding hebben voor zulke afstanden. Meer een mooi ritje voor aankomende zomer (auto heb ik niet)
maar hoe dan ook, sta op het punt nu toch een hele zooi te bestellen, alleen heb ik nog wat twijfels over het shirt met lange mouwen. (Had jij ook besteld, las ik) Vraag me af of die mouwen niet erg ruim zitten aan de bovenkant of lijkt dat maar zo. Viel me laatst op bij de FM dat die shirts vaak heel mooi sluiten en dat je niet zo'n hele lap onder aan je oksel hebt hangen. (kan natuurlijk ook iets aan mn bovenarmen doen;)) Kan je iets daarover zeggen? bvd, Rob

woutert
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 23 sep 2005 18:42

woutert 28 nov 2005 18:51

Ik ben toch nog niet zo overtuigd. Ze verkopen grotendeels eigen merk (All Active) en dat is altijd listig. Alleen al omdat ze pretenderen dat het spul goed is omdat het 'ooit' duurder is geweest en er nu een korting van pakweg over 50 geven.

krommenek
Forum-lid
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 okt 2005 00:49

krommenek 01 dec 2005 18:22

Heren,
 
Ik ben een beginnende fietser, en voor mij voldoet de kleding prima.
Waarom bestel je dan niet eerst 1 ding, dan weet je het toch!Het is zo goekoop in verhouding tot de winkel dat je er geen bult aan kan vallen.
Vwb de mouwen, die zitten voor mijn gevoel gewoon normaal niet te strak en niet te los.
Gr.
Eric
---- Think ahead, Cycling forward. ----

wegpiraat
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 nov 2005 14:28

wegpiraat 01 dec 2005 19:46

ik heb net een hele zooi cyclewear spullen binnen. ziet er in eerste instantie best aardig uit, maar ik zal een uitgebreidere review geven na wat gebruik.
de broek en beenstukken zijn voor een maat van me en ik denk dat ie veel pech heeft, want het ziet er in eerste instantie veel te klein uit. Van ultima (beenstukken) heb ik zelf een L, maar deze L lijkt wel een halve meter korter. ai.
het shirt van 12,50 ziet er best goed uit, en zit ook behoorlijk. dus dat lijkt ok, maar misschien dat ik na een keer gebruiken en een keer wassen er heel anders over denk, maar dat zal ik dan wel melden.
het shirt lange mouw 32 eur is ook best aardig. niet zo flitsend en nauwsluitend als vergelijkbare van 80 euro, maar het kan er goed mee door.

baslab
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2005 15:18

baslab 06 dec 2005 21:53

afgelopen week weer een bestelling gedaan. Woensdag bestellen, in de avond betalen, vrijdag grote doos in huis! Echt heerlijk.

Mooi jack gekocht, zit heerlijk en doet het goed. Verder wat thermo ondergoed, zit goed en is warm :)

Blijf blij met een zaak als deze. Mij maakt het echt niet uit of iets eerst "100-weet-ik-veel-hoe-veel" was en nu 2/3 goedkoper. Ik betaal er weinig voor. Dat is wat je aan de kassa merkt.
Vergeet niet dat in de meeste winkels de "Van" prijzen fake zijn.

arjanh
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 04 aug 2005 11:01

arjanh 06 dec 2005 22:38

Dat jack heb ik al tijden en bevalt nog steeds erg goed. Ik rijd er nu mee tot aan het vriespunt, en kan ook een regenbuitje hebben. En tot een graad of 15 is het eigenlijk nog steeds goed te dragen. Prima aankoop, kon verder alleen maar jacks vinden die ruimschoots het dubbele kostten.
Quoten: Origineel geplaatst door baslab op 06 December 2005



afgelopen week weer een bestelling gedaan. Woensdag bestellen, in de avond betalen, vrijdag grote doos in huis! Echt heerlijk. Mooi jack gekocht, zit heerlijk en doet het goed. Verder wat thermo ondergoed, zit goed en is warm :)Blijf blij met een zaak als deze. Mij maakt het echt niet uit of iets eerst "100-weet-ik-veel-hoe-veel" was en nu 2/3 goedkoper. Ik betaal er weinig voor. Dat is wat je aan de kassa merkt.Vergeet niet dat in de meeste winkels de "Van" prijzen fake zijn.

gekkekikker
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 mar 2006 11:13

gekkekikker 20 apr 2006 13:05

Ik heb zelf geen ervaring met cyclewear.nl, maar dit viel me wel op:
http://www.geocities.com/xsrob/images/cyclewear.JPG
Ik zal 't plaatje hier niet uploaden, beetje groot.
Ik weet niet of het nu nog zo is, maar 'wegens administratieve redenen' zegt mij genoeg.
If you can\'t dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.

skik
Forum-lid
Berichten: 160
Lid geworden op: 13 apr 2006 13:56

skik 20 apr 2006 14:30

Ik heb eergisteren wat besteld bij cycleware en ik kreeg gisteren een email dat ze het op de post hadden gedaan. Dus ik wacht vol smacht op de postbode

skik
Forum-lid
Berichten: 160
Lid geworden op: 13 apr 2006 13:56

skik 20 apr 2006 15:53

Net mijn spullen binnen. Broek met bretels, armstukken en een shirt. Mooi spul zeg. En een goede service.

Plaats reactie