Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 06 nov 2005 19:24

Tsja... Hoe ga ik dit nou weer uitleggen...
Ik begon toch weer te twijfelen over mijn naam, was er nog niet echt blij mee.. Dus nu heb ik er maar mijn gewone naam van gemaakt, hoewel ik toch wel tevreden was met mijn Beginnertje-naam, daar was ik gewoon gewend aan geraakt.
Wie weet doe ik het wel zo (als er een shirt zou kunnen worden geregeld) dat ik hier verder ga als 'Beginnertje' en op het shirt gewoon 'Wesley' zet.

Ik begin nu een beetje op L.A.N.C.E. te lijken .

@ Trudie, bedankt voor het toevoegen aan de stemlijst. Maar het blijft zo en zo afwachten of TS (en misschien wel anderen) wat kunnen regelen voor me.. Zo niet, dan is mijn stem ongeldig.

l.a.n.c.e.
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 31 okt 2005 18:03

l.a.n.c.e. 06 nov 2005 19:48

Is mijn identiteitscrises besmettelijk?? Gelukkig weet je zelf de professionele hulp te vinden Wesley!hahha
Toch ben ik wel een beetje blij dak niet de enige ben die twee keer zijn naam heeft veranderd!!

l.a.n.c.e.
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 31 okt 2005 18:03

l.a.n.c.e. 06 nov 2005 19:50

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 06 November 2005


L.A.N.C.E schreef :
Bedankt WesO..Ik weet alleen niet welke ik zal kiezen...Zal ik gaan voor de Cambridge Medical GP Physician Medical Doctor, de Boon Praktijk voor Psychotherapie Mirjam of toch de Drive The Care Company BV.....??
Misschien iets voor een STEM-topic??
Zal ik je een geheimpje verklappen? Dit zijn allemaal dezelfde personen. Jij bent dus nog niet zo raar met 3 identiteiten.
 
 

Dank je Trudie...zo raar ben ik dus niet eens!! Je maakt hier heel gelukkig mee...!

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 06 nov 2005 20:29

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 06 November 2005

Tsja... Hoe ga ik dit nou weer uitleggen...Ik begon toch weer te twijfelen over mijn naam, was er nog niet echt blij mee.. Dus nu heb ik er maar mijn gewone naam van gemaakt, hoewel ik toch wel tevreden was met mijn Beginnertje-naam, daar was ik gewoon gewend aan geraakt.Wie weet doe ik het wel zo (als er een shirt zou kunnen worden geregeld) dat ik hier verder ga als 'Beginnertje' en op het shirt gewoon 'Wesley' zet.Ik begin nu een beetje op L.A.N.C.E. te lijken .@ Trudie, bedankt voor het toevoegen aan de stemlijst. Maar het blijft zo en zo afwachten of TS (en misschien wel anderen) wat kunnen regelen voor me.. Zo niet, dan is mijn stem ongeldig.



Laat dat regelen maar aan ons over.
En wat betreft je naam, nu weet iedereen dat Beginnertje Wesley is, maar over een paar maanden weet niemand dat meer, dan kent niemand een Wesley op dit forum, dus Wesley op je shirt en Beginnertje op het forum lijkt me niet zo'n goed idee.Nu ik er nog eens goed over nadenk, vind ik dat je maar gewoon Beginnertje moet blijven heten, ook op je shirt.Het is eigenlijk wel geinig om ingehaald te worden door een jongen die rijdt als een prof en die Beginnertje heet. Het zou wat anders zijn als je Beginnertje heette en je reed als een slak.
En als je toch besluit om Wesley te zijn....hoe L.A.N.C.E. eerst heette weet ik nu al niet meer, dus Beginnertje is voor jou misschien een bekend begrip, wij zijn hem zo vergeten hoor!

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 06 nov 2005 21:25

Hier mijn maten, ik hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen de juiste maat te bepalen:
Bovenbeen (staand): tussen de 54 en 57Bekken ("onder de gordel"):           98Heupen (navelhoogte)        :           89Borst (thv de tepels)           :          104Nek                                      :          37Bil (zo hoog mogelijk)          :          begrijp niet precies wat hiermee bedoeld wordt.Maten zijn de omtrekken in cm.
Verder ben ik 197 cm en +/- 81 Kg. Voornamelijk lange benen en een smal bovenlijf.Verder heb ik nu een Santini korte broek met galgen maat XXL en een Shimano shirt maat XL.Alvast bedankt!
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 06 nov 2005 21:31

Wat een indentiteitscrisissen hier! Wordt bij WesO    nu ook de smily op zijn shirt gezet ??
kiekeboe

Gebruikersavatar
janus
Forum-lid
Berichten: 216
Lid geworden op: 04 aug 2005 13:29

Gebruikersavatar janus 06 nov 2005 21:38

Ik heb net op het andere topic mijn naam toegevoegd (als 51ste)
Kan ik nog bestellen?????
Moet ik mn maten opgeven en zoja aan wie?
Ik hoor graag.
Overigens hoef ik ook niet perse  "Janus" op mijn shirt. Bij wie kan ik mijn naam veranderen?
 
 
Janus
ik fiets ook

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 06 nov 2005 21:47

Quoten: Origineel geplaatst door Janus op 06 November 2005


Ik heb net op het andere topic mijn naam toegevoegd (als 51ste)
Kan ik nog bestellen?????
Moet ik mn maten opgeven en zoja aan wie?
Ik hoor graag.
Overigens hoef ik ook niet perse  "Janus" op mijn shirt. Bij wie kan ik mijn naam veranderen?
 
 
Janus



Kijk even op het topic "bestel forum kleding" , daar staat precies wat je moet doen.
 

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 06 nov 2005 21:48

Quoten: Origineel geplaatst door Janus op 06 November 2005


Ik heb net op het andere topic mijn naam toegevoegd (als 51ste)
Kan ik nog bestellen?????
Moet ik mn maten opgeven en zoja aan wie?
Ik hoor graag.
Overigens hoef ik ook niet perse  "Janus" op mijn shirt. Bij wie kan ik mijn naam veranderen?
 
 
Janus


Janus,
Lees het topic "Forumkleding bestellen" even door. Daar heeft TS-Biker precies ingezet hoe je de kleding kunt bestellen. Je vind daar tevens zijn mail adres wat altijd handig is om informatie uit te wisselen over de maten van de kleding.
Hoe het precies ziet met je forumnaam weet ik niet. Maar zoals je kunt lezen veranderen hier sommige leden vaker van forum naam als van hun ondergoed ..! Dus die kunnen je vast vertellen hoe dit moet.
"Afstappen is geen optie"

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 06 nov 2005 21:49

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 06 November 2005

Wat een indentiteitscrisissen hier! Wordt bij WesO    nu ook de smily op zijn shirt gezet ??


Oeps! Nee, dat is niet de bedoeling. Hoewel, lijkt me leuk om zo'n bewegende smiley op je rug te hebben.

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 06 nov 2005 21:53

Je was me te snel af Trudie......!
Ik had overigens nooit verwacht dat mijn inlog/forum naam ooit nog eens op een van mijn shirts zou komen te staan. Als ik dat geweten had vorige maand had ik wel iets spannenders bedacht...! Maar ach ik vind het wel goed zo. Heb gelukkig geen last van een identiteits crisis.
"Afstappen is geen optie"

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 06 nov 2005 21:58

@ L.A.N.C.E. en WesO: Anders laat je "DID" op je naam zetten  . DID staat voor "Dissociative Identity Disorder", ook wel bekend als MPD [multiple personality disorder]. Moeten jullie alleen even vechten om wie DID wordt en wie MPD
Dissociative Identity Disorder
The presence of two or more distinct identities or personality states (each with its own relatively enduring pattern of perceiving, relating to, and thinking about the environment and self).
At least two of these identities or personality states recurrently take control of the person's behavior.
Inability to recall important personal information that is too extensive to be explained by ordinary forgetfulness.
The disturbance is not due to the direct physiological effects of a substance (e.g., blackouts or chaotic behavior during Alcohol Intoxication) or a general medical condition (e.g., complex partial seizures). Note: In children, the symptoms are not attributable to imaginary playmates or other fantasy play. 
Mijn fiets is bezeten!

Plaats reactie