Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 06 nov 2005 13:16

Ik heb maat 3 en 5 gepast, aangezien er geen 4 hing. 3 vond ik strak en 5 losjes, dus vandaar heb ik 4 gekozen. Maar ik vond het apart dat dat 10 cm.verschil in lengte niet uitmaakte. En ik las in een eerder berichtje dat ScottWilco voor mt. 3 ging, vandaar
En heb net het bestelformulier teruggestuurd en geld overgemaakt. Dus laat die outfits maar komen!
Mijn fiets is bezeten!

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4361
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 06 nov 2005 13:28

Quote: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 06 November 2005
Ik heb maat 3 en 5 gepast, aangezien er geen 4 hing. 3 vond ik strak en 5 losjes, dus vandaar heb ik 4 gekozen. Maar ik vond het apart dat dat 10 cm.verschil in lengte niet uitmaakte. En ik las in een eerder berichtje dat ScottWilco voor mt. 3 ging, vandaar En heb net het bestelformulier teruggestuurd en geld overgemaakt. Dus laat die outfits maar komen!

Heb ik dat geschreven dan moet ik toch maar eens beter opletten wat ik schrijf. Mijn shirtje is altijd al 4 geweest hoor en dat bij 1.87m daar 3 net te krap zit. alleen net wel mijn broek laten aanpassen van 5 naar 4 zit net wat beter en strakker waarbij ik hoop dat ook de zeem beter op de plek zal gaan zitten.

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 06 nov 2005 13:34

D-Ohh! Mijn fout! Ik ging uit van dit bericht, maar dat was natuurlijk aan jou gericht en niet van jou  en het ging ook nog over de broek en niet het shirt...Mmz kom maar langzaam op gang deze zondagmorgen....ow het is al ...middag...
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 04 November 2005




@scott wilco Ik heb nog een maatje kleiner dan TS terwijl ik even lang ben. Voor mij de is de breedte maat gevend en niet de lengte. Want als ik naar de lengte zou kijken zou alles veel te wijd zijn en flubberen enzow. Nu zit alleen m'n broek alleen hoger op m'n benen (dus lang niet tot m'n knie).



Jij had idd al bericht dat je voor 4 ging
Mijn fiets is bezeten!

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4361
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 06 nov 2005 13:46

Zal ook mijn door door ts gevraagd lijstje doorgeven ten behoeven van anderen
* lengte                             ~187cm
* Bil(neem aan dat dat bovenbeen is) ~54 cm
* Bekken                             ~93 cm
* heupen (of buik)                   ~81 cm
* Borst                             ~92 cm
* nek                                ~39 cm
zo als julie zien niet veel anders als de maten van ts maar ik heb besteld shirt 4 en broek 4

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 06 nov 2005 17:12

Ik zit nog een beetje met mijn forumnaam.. Deze vind ik niet echt op het shirt 'kunnen', dat zou een beetje raar zijn lijkt me zo.
Dus ik ben aan het nadenken over iets anders.. Tot nu toe heb ik deze ideeën:
- Wesley (voornaam)
- WesO (stukje voor- en achternaam)

Verder ben ik nog niet gekomen, hebben jullie nog leuke ideeën? Het moet iig geen merknaam zijn of zo, want als je dan ergens anders naar overstapt moet je je naam weer veranderen.

En klopt het dat je naam niet in je profiel kan worden verandert en dat je dus een nieuwe account moet aanmaken?
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

l.a.n.c.e.
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 31 okt 2005 18:03

l.a.n.c.e. 06 nov 2005 17:21

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 06 November 2005

Ik zit nog een beetje met mijn forumnaam.. Deze vind ik niet echt op het shirt 'kunnen', dat zou een beetje raar zijn lijkt me zo.Dus ik ben aan het nadenken over iets anders.. Tot nu toe heb ik deze ideeën:- Wesley (voornaam)- WesO (stukje voor- en achternaam)Verder ben ik nog niet gekomen, hebben jullie nog leuke ideeën? Het moet iig geen merknaam zijn of zo, want als je dan ergens anders naar overstapt moet je je naam weer veranderen.En klopt het dat je naam niet in je profiel kan worden verandert en dat je dus een nieuwe account moet aanmaken?

Forumnamen..daar weet ik alles van ... Helaas moet je inderdaad een nieuw account aanmaken..want je kan je naam niet veranderen (en fiets ook niet) Probeer of een bijnaam of idd iets met de naam of achternaam te verzinnen!

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 06 nov 2005 17:22

Haha, dat kan ook ja. Maar dat staat ook weer zo raar . Moet jij je naam trouwens niet veranderen in Big Joop Van Limpurg?
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 06 nov 2005 17:22

mijn moeder zei altijd: "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg". .....dus ik zou zeggen: Wesley.
SweetLakeBiker vind ik ook wel een mooie. Bedenk nu dat ik die wel had willen gebruiken maar ik denk dat dit niet past (wel rondom het shirt )

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 06 nov 2005 17:24

Quote: Origineel geplaatst door L.A.N.C.E. op 06 November 2005
Forumnamen..daar weet ik alles van ... Helaas moet je inderdaad een nieuw account aanmaken..want je kan je naam niet veranderen (en fiets ook niet) Probeer of een bijnaam of idd iets met de naam of achternaam te verzinnen!





Jij kan het wel weten ja!! Een bijnaam heb ik eigenlijk niet , was me nog nooit opgevallen..

@ Trudie, WesO vind ik op zich ook wel leuk. Sweetlakebiker wordt het trouwens niet, want ik ga in 2007 verhuizen naar Apeldoorn, dan zou ik dus een nieuw tenue moeten gaan aanschaffen .
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 06 nov 2005 17:30

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 06 November 2005


Quote: Origineel geplaatst door L.A.N.C.E. op 06 November 2005Forumnamen..daar weet ik alles van ... Helaas moet je inderdaad een nieuw account aanmaken..want je kan je naam niet veranderen (en fiets ook niet) Probeer of een bijnaam of idd iets met de naam of achternaam te verzinnen!


Jij kan het wel weten ja!! Een bijnaam heb ik eigenlijk niet , was me nog nooit opgevallen..@ Trudie, WesO vind ik op zich ook wel leuk. Sweetlakebiker wordt het trouwens niet, want ik ga in 2007 verhuizen naar Apeldoorn, dan zou ik dus een nieuw tenue moeten gaan aanschaffen .


And WesO it is!!! YEAH. Niet meer over nadenken, gewoon doen.

l.a.n.c.e.
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 31 okt 2005 18:03

l.a.n.c.e. 06 nov 2005 17:31

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 06 November 2005


Quote: Origineel geplaatst door L.A.N.C.E. op 06 November 2005Forumnamen..daar weet ik alles van ... Helaas moet je inderdaad een nieuw account aanmaken..want je kan je naam niet veranderen (en fiets ook niet) Probeer of een bijnaam of idd iets met de naam of achternaam te verzinnen!

Jij kan het wel weten ja!! Een bijnaam heb ik eigenlijk niet , was me nog nooit opgevallen..


Ja misschien ik mijn naam toch maar weer is veranderen...wat vinden jullie van gewoon Oscar???
 
 
 
 
Nee hoor grapje...ik laat het maar zo

Plaats reactie