Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Rudy Project Freeon

ruben88
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 aug 2005 14:54

ruben88 01 jun 2006 00:38

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 31 Mei 2006

Ehh.. ik kan wel over m,n De Rosa Merak gaan beginnen...................met een Carbon Record groepie erop!..........

Haha, ik stem voor de bril .. Morgen ga ik naar een fietsenzaakje om het een en ander eens even te passen..En dan alleen de brillen!

ruben88
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 aug 2005 14:54

ruben88 02 jun 2006 00:43

Voor mij is het toch het Oakley Pro-M frame geworden met de VR28 lens.Morgen even testen..

ruben88
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 aug 2005 14:54

ruben88 02 jun 2006 10:00

...Ik heb ooit een Oakley M- frame gehad, mooie bril daar niet van maar zat bij mij voor geen meter, waarschijnlijk een rare kop of zo maar zat gewoon niet lekker op m,n koppie. Elke keer schoot de bril omhoog op m,n koppie en dat was irritant. Maar succes met je nieuwe aanwinst.


Ik heb m in de winkel natuurlijk ook al even geprobeerd en bij mij past hij prima. Deze bril voelt enorm stevig aan en straalt dit ook wel uit vind ik.
Ik snap dus ook niet dat het ProM-frame bij jou kan schuiven, want bij mij zit overal anti-slib waardoor dat ding geen kant op kan!Ik heb in de paar km van FM naar huis al gemerkt dat dat een enorm stabiel gevoel geeft en dat ie dus ook wel zal blijven zitten.
Ik vond het uiterlijk van de Freeon toch tegenvallen. Mede doordat mijn voorkeur qua lens(die blauwe) en ook het frame in deze kleur niet in de fitrine lagen. Maar ik heb het andere frame van de Freeon wel even op gehad.Wat staat deze bril ver van je gezicht af(bij mij dan)! Bij mij geeft dat een onzeker gevoel, zeker als je net het Pro M-frame op hebt gehad!

erice3
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

erice3 14 jun 2006 12:44

Plaats mijn vraag maar even in deze topic.
Wie weet er in Rotterdam (of omstreken) een dealer van Rudy Project waar ze een grote collectie hebben zodat ik eens kan passen of een van hun modellen bij mij lekker zit. Wat zijn de ervaringen met de verstelbare neusvleugels, kan je hierdoor de bril echt lekker op je kop krijgen? Heb tot nu toe geen goede sportbril kunnen vinden...., nu maar eens naar een wat duurder model kijken.
You can never be too Specialized

robertr.
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mei 2006 02:05

robertr. 16 jun 2006 10:19

Neem anders contact op met Jacobsons, www.jacobsons.nl of 0715420606. Zij kunnen je dat zo vertellen

erice3
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

erice3 24 jun 2006 01:58

Net ook de Rudy Project Rydon besteld, alleen dan met de Impact X grey lenzen. Ook deze lens is meekleurend en zou voor de meeste weertypen van bewolkt tot felle zon geschikt moeten zijn. Ik ben benieuwd. De bril even gepast in de winkel en toch maar via internet besteld bij Allweathersports.nl. De bril zat na wat afstellen als gegoten, en hoop dat dit ook op de fiets zo is. Kan haast niet anders.....en mag ook wel ook voor dat geld!
 
You can never be too Specialized

marrrtin
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 apr 2005 22:37

marrrtin 27 jun 2006 21:45

Eric E:  Hoe is de bestelling en levering gegaan via allweathersports.nl?
 
Ik heb hier ook mijn bril besteld (sentinel tactial met impactX grey), en ben benieuwd naar jouw ervaring (en levertijd)
 
Fietsgroeten,<br>
<br>
Martin, Heerhugowaard

Plaats reactie