Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Rudy Project Freeon

erice3
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

erice3 27 jun 2006 23:58

Martin, heb hem afgelopen vrijdag besteld. Moest maandag zelf mailen voor een bevestiging. Daarbij kreeg ik een mailtje terug dat mijn betaling en bestelling verwerkt zijn. Met een link naar hun orderstatus checker....maar die werkt niet. Ik heb dus nog niks ontvangen, ik verwacht echter vrij snel toch wel mijn brilletje te hebben...
Had vorige week ook nog 2 craft shirtjes besteld bij Futurumshop, en via tracktrace van de TPG kan ik zien dat dit pakje inmiddels heel NL is doorgeweest, op de een of andere manier hebben ze vanuit Rotterdam het pakje retour gezonden omdat het onbestelbaar zou zijn (adres niet leesbaar of zoiets...) Wacht daar nu al meer dan een week op, terwijl ik goede ervaringen heb met Futurumshop.... We wachten af, terwijl ik wel dolgraag mijn shirtjes en bril zsm in huis wil hebben met dit heerlijke weer op komst!
You can never be too Specialized

marrrtin
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 apr 2005 22:37

marrrtin 28 jun 2006 12:48

Voor mij hetzelfde, ook de bril besteld, maar dan een iets ander model dan de jouwe. Inmiddels werkt de orderstatus op de site wel weer, maar al een paar dagen staat hij op "betaling ontvangen" terwijl aan de order zelf, of het opsturen ervan, is niets gebeurd.

Ik zal je op de hoogte houden van mijn bestelling bij AWS als je daar prijs op stelt. Stuur daartoe maar even een e-mail (zie profiel) zodat dit forum niet verzand in een persoonlijke briefwisseling.


EDIT: Zojuist maar even gebeld. Ook mijn bril moest nog bij hun arriveren (DHL)en als hij vandaag binnenkomt, wordt hij door AWS direct verstuurd.
Fietsgroeten,<br>
<br>
Martin, Heerhugowaard

erice3
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

erice3 28 jun 2006 23:50

Martin, vanavond 19:15 is mijn bril afgeleverd door de TPG. Niets dan lof voor de snelheid van leveren door AWS en de TPG (sinds wanneer bezorgen die ook na werktijd?!?!). Heb hem zojusit gelijk even getest op een klein tochtje. De bril zit heerlijk, zoals Big Rosa al aangaf. De Rydon is een model dat je haast niet voelt op je hoofd. Echt geweldig. Merk wel dat de lensen die ik heb, niet de photogreymatic van Big Rosa, met echt hele felle zon niet echt zullen voldoen vermoed ik. Maar voor alle andere weertype, van bewolkt tot matig zonnetje zal het een genot zijn de bril te dragen. Nu dus van het weekend met een lekker zonnetje bekijken. Anders zal ik voor de extreme dagen nog een paar lensen erbij kopen. Hopelijk bevalt jouw bril ook!!
You can never be too Specialized

marrrtin
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 apr 2005 22:37

marrrtin 28 jun 2006 23:58

De mijne komt morgen hebben ze verzekerd.
 
Als het merk rudy project bevalt, dan bestel ik een tweede bril met photochromatic lenzen. De tactical die ik besteld heb, heeft niet- verwisselbare lenzen, vandaar.
Ik vindt het leuk voor je dat je tevreden bent, ik zal je mijn ervaring laten weten.
 
 
 
Fietsgroeten,<br>
<br>
Martin, Heerhugowaard

marrrtin
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 apr 2005 22:37

marrrtin 30 jun 2006 13:29

Oke, gisteren de bril binnengekregen. Goede service van AWS.

Helaas raken mijn wenkbrauwen de bovenkant van de lenzen en het frame waardoor de lenzen beslaan/vettig worden.

Jammer genoeg lijken de lenzen op de foto's donkerder van kleur. In het echt zijn ze bijna transparant.

Ik denk dat de tactical dus een winterbrilletje wordt.

Voortaan toch eerst maar even passen denk ik..hi
Fietsgroeten,<br>
<br>
Martin, Heerhugowaard

joeny
Forum-lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 17 aug 2006 22:22

joeny 18 aug 2006 11:36

Rudy Rydon bevalt mij zeer goed, met mee kleurende lenzen hoef je nooit te wisselen ideaal!!

Plaats reactie