Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 14 okt 2010 13:14

Evert Dehandsch schreef:
TiesT schreef:Vanmiddag in de O-store in Berlijn geweest. Joeee, Dat was inhouden. Custom terplekke! Volledig baby-blauwe Jawbone's, splatter.

Morgen nog maar even terug:)


Check! Ben er ook geweest en ik heb me toen niet kunnen bedwingen... Naar huis gegaan met 3 Oakleys en één casual bril. Kon je nog een korting krijgen ook;)

De prijzen zijn niet 100% top, maar het is de beleving die het allemaal waard maakt!


Ik heb me ook niet kunnen bedwingen. Zo'n vette winkel. Een mooie metallic black/24k Hollbrook op m'n neus:)

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 14 okt 2010 13:19

ik ken ook iemand die die pas heeft aangeschaft... tering wat is die mooi

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4502
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 14 okt 2010 17:33

Hushovd heeft ook een mooi bijpassende jawbone meegekregen vandaag...


[img=http://cdn.media.cyclingnews.com/2010/1 ... 95_600.jpg]

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 14 okt 2010 19:36

Amclassic-fan schreef:Volgens mij wordt hier een beetje een spelletje gespeeld...


Er wordt zeker een spelletje gespeeld. Gebruiker "ikendegang" heeft hier al eens een Evans Radar gepost. Deze is snel weer verwijderd door de moderators. Ik ben er echter toch nog achteraan gegaan. Heb hem na veel wikken en wegen toch van hem gekocht (we praten hier over 1 van de 2 verkopers op eBay).

Het is een mooie bril, daar niet van, maar volgens mij echt nep. Je kunt gewoon goed zien dat ze overgespoten zijn en vervolgens bewerkt met de kleurtjes. Wel jammer dus. Het zijn gewoon 2 slimme gasten die oude radars overspuiten tot die splatters en verkopen voor veel geld. Maar ja, dat is het risico... Ik heb de gok genomen dat ie echt was en dat was dus verkeerd gegokt.

ikendegang
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 dec 2006 19:28

ikendegang 14 okt 2010 19:59

mensma schreef:
Amclassic-fan schreef:Volgens mij wordt hier een beetje een spelletje gespeeld...


Er wordt zeker een spelletje gespeeld. Gebruiker "ikendegang" heeft hier al eens een Evans Radar gepost. Deze is snel weer verwijderd door de moderators. Ik ben er echter toch nog achteraan gegaan. Heb hem na veel wikken en wegen toch van hem gekocht (we praten hier over 1 van de 2 verkopers op eBay).

Het is een mooie bril, daar niet van, maar volgens mij echt nep. Je kunt gewoon goed zien dat ze overgespoten zijn en vervolgens bewerkt met de kleurtjes. Wel jammer dus. Het zijn gewoon 2 slimme gasten die oude radars overspuiten tot die splatters en verkopen voor veel geld. Maar ja, dat is het risico... Ik heb de gok genomen dat ie echt was en dat was dus verkeerd gegokt.




Als u beweert dat ik al eens ooit een Evans Radar hier op het forum heb gepost zou ik daar wel eens een bewijs van hebben!! Ik word hier beschuldig van iets wat ik nooit heb gedaan of iets van af weet!! Achja er zijn zo van die mensen die niks anders te doen hebben in hun leven he!!!!!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 14 okt 2010 20:49

Nee jullie zijn gewoon de boel aan 't belazeren, maar helaas lukt dat hier niet. Als je alles op een rijtje hebt (van wie 't Ebay account is, voor welke ploeg jij rijdt, waar je ploeggenoten Oakley's kopen) dan is het wel erg duidelijk.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 14 okt 2010 21:12

ikendegang schreef:
mensma schreef:
Amclassic-fan schreef:Volgens mij wordt hier een beetje een spelletje gespeeld...


Er wordt zeker een spelletje gespeeld. Gebruiker "ikendegang" heeft hier al eens een Evans Radar gepost. Deze is snel weer verwijderd door de moderators. Ik ben er echter toch nog achteraan gegaan. Heb hem na veel wikken en wegen toch van hem gekocht (we praten hier over 1 van de 2 verkopers op eBay).

Het is een mooie bril, daar niet van, maar volgens mij echt nep. Je kunt gewoon goed zien dat ze overgespoten zijn en vervolgens bewerkt met de kleurtjes. Wel jammer dus. Het zijn gewoon 2 slimme gasten die oude radars overspuiten tot die splatters en verkopen voor veel geld. Maar ja, dat is het risico... Ik heb de gok genomen dat ie echt was en dat was dus verkeerd gegokt.



Als u beweert dat ik al eens ooit een Evans Radar hier op het forum heb gepost zou ik daar wel eens een bewijs van hebben!! Ik word hier beschuldig van iets wat ik nooit heb gedaan of iets van af weet!! Achja er zijn zo van die mensen die niks anders te doen hebben in hun leven he!!!!!!!!!!!!!


Wees nu gewoon eerlijk en draai er niet omheen. Je kunt het wel gaan ontkennen, maar ik ben bang dat je daar niets mee op gaat schieten. Bewijs heb ik niet (topic is immers snel verwijderd), maar in ieder geval de moderater zal het nog weten en ook een andere gerespecteerd oakley-fan op dit forum.

Ik snap dat je baalt dat straks duidelijk is hoe je de boel besodemietert, maar brillen die je zelf hebt gespoten verkopen voor originele splatters vind ik gewoon een rotstreek, ook al zien ze er nog zo mooi uit...

stefan
Forum-lid
Berichten: 972
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 14 okt 2010 21:32

Jammer vriend maar ik heb nog PM´s waarin ik jou mailde voor de deze bril op 1 september. Je bood hem toen in dit topic tekoop aan. Daniel1975 heeft de post toen ook weer verwijderd omdat je geen 25 postings hebt.

En nu net doen of je er zojuist een hebt besteld.

Erg triest.

anaszi2.0
Forum-lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 04 mei 2008 14:43

anaszi2.0 14 okt 2010 22:18

Scepticus schreef:Heee, die Chileens mijnwerkers hebben allemaal een Radar op!


http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3666/De- ... bord.dhtml

ikendegang
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 dec 2006 19:28

ikendegang 14 okt 2010 22:54

ik weet niet als u het weet hoor maar ik heb enkel de fotos van de glazen die ik verkoop naar u gestuurd!!!

stefan
Forum-lid
Berichten: 972
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 15 okt 2010 00:08

Ik geloof niet dat dit om een glas ging. Lees hieronder maar. En aan de prijs te zien ook niet om een normaal frame..... :)
En die vriend was een iemand ik ken. Hij wilde graag weten of het om dezelfde persoon ging als op Ebay.




Ik heb gisteren de bril verkocht op ebay voor 320€


Stefan wrote:
Toch wel een beetje lager. Maar zou je mij misschien een foto kunnen sturen van de bril. Ik heb hem maar kort gezien op het forum. Ik heb nog een vriend die ook geïnteresseerd is. Misschien dat hij er meer voor over heeft.

Gaarne sturen naar doensens@hotmail.com

Mvg


ikendegang wrote:
Wat is u prijs?

MVG


Stefan wrote:
Nee, sorry ik sla over.



ikendegang wrote:
280€
MVG

Stefan wrote:
Hallo,

Wat kost dit frame?

Mvg

Stefan

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 15 okt 2010 09:35

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie