Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

theflyer
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 20 mei 2006 14:20

theflyer 01 jan 2010 23:23

Master B schreef:Volgens mij is deze persoon ook actief op het forum. Ik weet het niet zeker maar volgens mij onder de naam The Flyer, maar ik kan het mis hebben. Ik heb hem ooit iets verkocht maar dat leverde geen problemen op. Een paar pagina's terug vraag hij tips om een M-Frame the spuiten...


Om misverstanden te verkomen wil even aangeven dat ik zeker niet de Mark van Markplaats ben.
De tips om een frame te spuiten is omdat ik van plan ben om een rode Radar te verkopen. Jammer dat er meteen op deze manier conclusies worden getrokken.
PS: ik kom uit Nederland en dus niet België zoals de bewuste Mark.

evertdehandsch
Forum-lid
Berichten: 710
Lid geworden op: 16 dec 2005 21:47

evertdehandsch 02 jan 2010 10:31

@MartijnBlaas en Master B

Ik zelf ben nog heel, wat gehavend aan m'n elleboog en enkel een kleine blauwe plek aan m'n oogkas maar voor de rest de gebruikelijke schaafwonden op knieen etc. Het valt allemaal erg goed mee.
Nulla tenaci invia est via!

amro
Forum-lid
Berichten: 384
Lid geworden op: 15 okt 2006 16:59

amro 02 jan 2010 11:13

The Flyer schreef:Om misverstanden te verkomen wil even aangeven dat ik zeker niet de Mark van Markplaats ben.


Inderdaad. Dat had ik niet gelezen, maar voor de duidelijkheid: mijn slechte ervaring was met Marc, met de forumnaam marcx.

Maar misschien is dit beter op z'n plaats in het topic http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=27217

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 02 jan 2010 23:36

The Flyer schreef:
Master B schreef:Volgens mij is deze persoon ook actief op het forum. Ik weet het niet zeker maar volgens mij onder de naam The Flyer, maar ik kan het mis hebben. Ik heb hem ooit iets verkocht maar dat leverde geen problemen op. Een paar pagina's terug vraag hij tips om een M-Frame the spuiten...


Om misverstanden te verkomen wil even aangeven dat ik zeker niet de Mark van Markplaats ben.
De tips om een frame te spuiten is omdat ik van plan ben om een rode Radar te verkopen. Jammer dat er meteen op deze manier conclusies worden getrokken.
PS: ik kom uit Nederland en dus niet België zoals de bewuste Mark.


In dat geval ben ik u mijn excuses verschuldigd. Op een forum weet je natuurlijk nooit de naam bij de nickname. Daarom zei is ook dat ik er niet zeker van was.

columbus
Forum-lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 05 mei 2007 14:11

columbus 03 jan 2010 19:32

Hallo,

ik wil mijn zwarte m frame wat opvrolijken met wat wit.
ik wil dus witte earsocks en nosepiece, maar nu dacht ik, als ik rijdt zie je de easocks niet zo hard, en van het neusstuk enkel de voorkant, en net enkel die voorkant is zwart en volgens zover ik kan vinden bestaan die witte neusstukes niet in het volledig wit?

... hopelijk kunnen jullie bevestigen dat ik me vergis?

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 03 jan 2010 20:14

Helaas zijn die neusstukjes niet in het volledig wit verkrijgbaar. Dit zal je zelf moeten doen. Bij een clear lens heb je wel een beetje een doorzichtige met grijs rubber, deze heb ik op mijn witte M-Frame, dit ziet er beter uit dan een zwarte.

Ik heb mezelf een G40 photochromic lens gekocht...helaas zat er ook een White Text frame bij ;)

columbus
Forum-lid
Berichten: 623
Lid geworden op: 05 mei 2007 14:11

columbus 03 jan 2010 22:48

ok bedankt, dan wordt het maar die half zwarte :(

Bart M
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 24 sep 2009 09:31

Bart M 04 jan 2010 11:28

Lenzen wisselen doe ik toch niet bepaald gemakkelijk en daarom zoek ik een extra radar frame.
Kleur mag wit of grijs zijn en alle varianten daarvan.
Een retina burn zegt me ook wel iets.
Als je nog iets hebt liggen laat maar weten!

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 04 jan 2010 13:51

Mijn zus heeft in de usa een zwarte radar gekocht voor mij, alleen had ikzelf al de norway uitvoering gekocht, dus de zwarte komt denk ik te koop.

keesc0
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 02 nov 2009 14:39

keesc0 05 jan 2010 23:14

Ik heb een herkansingsaanbod gekregen voor deze bril op ebay.

Afbeelding

Ik had er een keer snel een bod opgedaan, zonder het goed door te lezen maar na het afhaken van de winnaar heb ik opeens de kans om hem te kopen. :p

De beschrijving is alleen zeer beperkt. Ziet iemand welk model dit is?
Is het een black iridium path lens?

stefan
Forum-lid
Berichten: 972
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 05 jan 2010 23:51

Een Polished black - Grey Path 09-670
Ligt eraan wat voor prijs dat herkansingsbod is. Maar ik heb deze ook tekoop staan in het Tekoop topic van dit forum. Link

keesc0
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 02 nov 2009 14:39

keesc0 06 jan 2010 00:13

56 pond inclusief verzending :)

Plaats reactie