Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

lange broek met of zonder zeem?

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27543
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 13 mar 2007 11:20

Ik heb een lange broek met zeem voor de winter. Een schaatsbroek over je normale korte broek werkt ook, heb ik ook wel eens mee gereden maakt niet veel verschil.
Wordt het iets warmer zoals nu dan kies ik liever voor beenstukken, dat zit m.i. nog iets beter.

11-speed
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 05 sep 2006 14:36

11-speed 13 mar 2007 13:30

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 10 Maart 2007


Ga jij dan met 12 graden op een korte broek op de fiets zitten?  (Ik kwam er vanmiddag al wel wat tegen, zelfs eentje die ook nog eens alleen een shirtje met korte mouwen aan had).
Ik heb ook alleen maar broeken zonder zeem.


In de winter met de crosstourtochten zie je ook met enige regelmaat korte broeken als het buiten rond het vriespunt is ................... !!!
Ik heb deze winter (voor het eerst) een thermobroek gekocht met zeem. Ik moet zeggen dat hij mij goed bevalt.
 

luukie
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 mar 2007 18:25

luukie 10 apr 2007 21:28

van af vorige week rij ik met de korte broek, heerlijk
daarvoor been warmers

erice3
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

erice3 10 apr 2007 22:08

Heb een lange broek zonder zeem en die gebruik bijna nooit, ben overgeschakeld op beenstukken voor de koude temperaturen (5-10 graden) daarboven rijd ik erg graag met kniestukken. Dat vind ik persoonlijk het lekkerste rijden. Boven de 20 graden korte broek natuurlijk.
Gisteren inderdaad weer een pak mensen gezien in alleen een t-shirtje, zelfs zonder ondershirt. brrrrrrrr gekkenwerk!
You can never be too Specialized

Plaats reactie