Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Eerste schoen

remcol
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 aug 2008 00:19

remcol 15 okt 2008 16:32

Goedemiddag,

Ik ben sinds kort begonnen met fietsen en heb nu dus een paar schoentjes nodig.
Heeft iemand tips voor een aantal goede schoentjes voor niet teveel geld?

Welke shop heeft een groot assortiment voorradig zodat ik daar wat kan passen (omgeving Rotterdam-Dordrecht of in Utrecht). Wellicht is er ergens eindeseizoens-uitverkoop?

Bedankt,
Remco

hendrikjan
Forum-lid
Berichten: 1486
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:25

hendrikjan 15 okt 2008 17:04

tja .. Ik ben gewoon voor mijn eerste paar schoentjes de winkel ingestapt die het dichtstbij was.. Ik heb daar de schoentjes gekocht die het voorldeligst waren.. Ik wist namelijk nog niet of het fietsen echt iets voor mij zou zijn.. Ik heb toen een paar shimao schoenen gekocht voor 40 euro. Ik zit nu in mijn tweede seizoen en ze zitten nog steeds prima.. Maar t is niet heel flashy of mooi..
:winkthumb:

sjefjanssen
Forum-lid
Berichten: 450
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:44

sjefjanssen 15 okt 2008 17:24

hendrikjan schreef:tja .. Ik ben gewoon voor mijn eerste paar schoentjes de winkel ingestapt die het dichtstbij was.. Ik heb daar de schoentjes gekocht die het voorldeligst waren.. Ik wist namelijk nog niet of het fietsen echt iets voor mij zou zijn.. Ik heb toen een paar shimao schoenen gekocht voor 40 euro. Ik zit nu in mijn tweede seizoen en ze zitten nog steeds prima.. Maar t is niet heel flashy of mooi..


Zoals hendrikjan al schrijft:Ga naar de winkel in de buurt, bepaal wat je wilt uitgeven en pas enkele schoenen.Die het prettigst zitten en met je prijs overeenkomen neen je.
Gr. Sjef

remcol
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 aug 2008 00:19

remcol 15 okt 2008 19:32

Welke zaak in regio Rotterdam, Dordrecht of Utrecht heeft een grote collectie?

dream-plus
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 20 okt 2004 23:51

dream-plus 15 okt 2008 19:33

RemcoL schreef:Goedemiddag,

Ik ben sinds kort begonnen met fietsen en heb nu dus een paar schoentjes nodig.
Heeft iemand tips voor een aantal goede schoentjes voor niet teveel geld?

Welke shop heeft een groot assortiment voorradig zodat ik daar wat kan passen (omgeving Rotterdam-Dordrecht of in Utrecht). Wellicht is er ergens eindeseizoens-uitverkoop?

Bedankt,
Remco



Van der Velden in Lekkerkerk heeft nog wel wat afgeprijsd staan. Let wel op de openingstijden.

Veel succes.

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 16 okt 2008 23:45

Probeer eens bike2build in Vlaardingen. Ik heb daar dit jaar mijn Cube gekocht. Een hele mooie zaak, maar ik heb mijn schoenen bij een locale fietsenhandel gekocht (Shimano) http://www.bike2build.nl/
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

Plaats reactie